Idd! supervet!quote:
Dan maken we het toch ffies moeilijker.. momentjequote:Op woensdag 27 september 2006 11:03 schreef Maeksy het volgende:
Ze mogen alleen wel wat moeilijker.
9 van de 10 heb met google of nederland te maken
Yay!quote:Op woensdag 27 september 2006 11:04 schreef SpaceCow het volgende:
[..]
Dan maken we het toch ffies moeilijker.. momentje
Inderdaad een onzichbaar frame gebruiken is hier de oplossing.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:21 schreef Intermec het volgende:
Misschien een beveiliging dat je het niet gewoon in de adresbalk kunt invoeren en je direct je doel bereikt?
Had ik eerst wel maar het werd toen te traag omdat hij de vorige pagina weer moet doorlezen of de koppeling er wel zit. Buiten dat, je houdt alleen jezelf voor de gek.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:21 schreef Intermec het volgende:
Misschien een beveiliging dat je het niet gewoon in de adresbalk kunt invoeren en je direct je doel bereikt?
Was even sleutelen.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:26 schreef NiGeLaToR het volgende:
Uhm, hij doet 't niet?
Under Construction site is jaren mijn homepage geweest.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:29 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ow, kun je dan niet een under construction site er voor zetten
Das echt zo jaren 90
Vereniging_Natuurmonumenten....... het moet wel exact die pagina zijn.. maar om verwarring te voorkomen sleep ik die er wel uit.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:33 schreef roelofjan het volgende:
Grappig.
Maar ik word niet gefeliciteerd.
Jouw opdracht is om van
Gen
naar
Vereniging_Natuurmonumenten
te gaan.
Gen
naar
Vereniging_Natuurmonumenten
te gaan.
Route
* Gen
* Gregor_Mendel
* Wetten_van_Mend...
* Hypothese
* Karl_Popper
* Oostenrijk
* Midden-Europa
* Duitsland
* Nederland
* Nederland_van_A...
* Naarden
* Natuurreservaat
* Naardermeer
* Natuurmonumente...
En ik ben er wel!
http://www.bulklist.nl/wiki/Natuurmonumenten
Vereniging Natuurmonumenten
(Doorverwezen vanaf Natuurmonumenten)
Ja die bedoel ik dus!!quote:Op woensdag 27 september 2006 11:30 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Under Construction site is jaren mijn homepage geweest.
Inclusief die wegwerkzaamheden bordjes
Tweede wereldoorlog > Polenquote:Wikipedimaliaofzo
Gefeliciteerd! Je hebt je doel bereikt met 1 pagina's. Klik hier om nog een keer te spelen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |