Bullshit, OV moet gewoon betrouwbaar zijn, zeker omdat de overheid maar loopt te kankeren op de automobilisten en iedereen eens wat meer met het OV zou moeten gaan.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:06 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Les 1 bij stakingen: zorg voor eigen vervoer...ongeacht of het de planning was om om 9 uur te stoppen met staken
Die school gaat dat echt niet betalen. Zelfs Arriva zal de rekening niet betalen.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:14 schreef BobbyB het volgende:
Wat wel een optie is: taxi, duur, maar ja gewoon declareren bij je school, die wil tenslotte dat je voor vervoer zorgt.
Nou, ik heb ook gewoon de rekening bij de school neergelegd toen de NS ging staken een paar jaar terug. Ik ga me zelf niet op kosten jagen omdat de school zo moeilijk doet om zich een beetje aan te passen. Heb het overigens netjes terug gekregen.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die school gaat dat echt niet betalen. Zelfs Arriva zal de rekening niet betalen.
Staken is een recht en daaraan verbonden kosten voor derden: sja, vette pech.
Ik wist het ook, alleen ze zeiden van 6 tot 9quote:Op woensdag 27 september 2006 10:46 schreef zatoichi het volgende:
Tja dat stond gisteren en vandaag in de krant, en was uitgebreid in het nieuws. Zelfs ik wist het, en ik heb nog nooit, en zal wellicht, nooit met arriva reizen...
Dus jij dat echt dat het complete rooster precies om 9 uur weer ging rijden .....quote:Op woensdag 27 september 2006 10:55 schreef JohanTop het volgende:
[..]
Ik wist het ook, alleen ze zeiden van 6 tot 9Dus ik dacht, eerste bus ná 9uur.
@Sjakie, dat ging over RET in Rotterdam
Maargoed, ik ga nu maar ff wat leuks doen ofzo. En laten ze die chauffeurs meteen vervangen door Polen![]()
Dan heb je een aardige school, want dat hoeven ze zeker niet te doen.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:51 schreef BobbyB het volgende:
Nou, ik heb ook gewoon de rekening bij de school neergelegd toen de NS ging staken een paar jaar terug. Ik ga me zelf niet op kosten jagen omdat de school zo moeilijk doet om zich een beetje aan te passen. Heb het overigens netjes terug gekregen.
Tja, anders kwam er gewoon helemaal niemandquote:Op woensdag 27 september 2006 11:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan heb je een aardige school, want dat hoeven ze zeker niet te doen.
Dat zegt de overheid wel, maar dat willen ze dus helemaal niet. Kost ze namelijk teveel inkomsten (benzine)quote:Op woensdag 27 september 2006 10:08 schreef BobbyB het volgende:
omdat de overheid maar loopt te kankeren op de automobilisten en iedereen eens wat meer met het OV zou moeten gaan.
Dat blijkt inderdaadquote:Op woensdag 27 september 2006 11:14 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dat zegt de overheid wel, maar dat willen ze dus helemaal niet. Kost ze namelijk teveel inkomsten (benzine) en snelheids boetes![]()
Neuh, de bus die ik nam kwam om half10, en dan verwacht je idd wel dat ze rijden eikquote:Op woensdag 27 september 2006 11:10 schreef Speedski het volgende:
[..]
Dus jij dat echt dat het complete rooster precies om 9 uur weer ging rijden .....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |