Jup das een veel beter plan.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:41 schreef BobbyB het volgende:
Zou tijd worden. In plaats dat ze gewoon blijven rijden en iedereen gratis meenemen...
Ontslaan dan al die verdomde paria's!!!!quote:Op woensdag 27 september 2006 12:19 schreef Michellll het volgende:
Uiteraard doet Arriva er alles aan om snel tot een
constructieve oplossing te komen en streeft Arriva er naar het bedrijf gezond te
houden, nu en in de toekomst.
Je denkt toch niet dat het bestuur zichzelf gaat ontslaan he?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:47 schreef danos het volgende:
Ontslaan dan al die verdomde paria's!!!!
ik heb het over de stakers mafkees. En whaha ze willen betaald worden voor de uren van vanochtend, mijn hemel wat triest, hebben ze dan helemaal geen eigenwaarde? Echt ik roep iedereen op om gedurende 1 maand voor elke halte op het rode knopje te drukken zodat die graflul weer moet stoppen met zijn busje. En dan als hij gestopt is met de hele bus die vent uitlachen, dat zal em leren!quote:Op woensdag 27 september 2006 12:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat het bestuur zichzelf gaat ontslaan he?
Aggut.. hij kon niet met de bus en nu issie boos op de buschauffeur..quote:Op woensdag 27 september 2006 13:10 schreef danos het volgende:
ik heb het over de stakers mafkees. En whaha ze willen betaald worden voor de uren van vanochtend, mijn hemel wat triest, hebben ze dan helemaal geen eigenwaarde? Echt ik roep iedereen op om gedurende 1 maand voor elke halte op het rode knopje te drukken zodat die graflul weer moet stoppen met zijn busje. En dan als hij gestopt is met de hele bus die vent uitlachen, dat zal em leren!![]()
Als jij nou even op een onbewoond eilandje in het midden van de stille zuidzee gaat wonen, dan kun jij je eigen wetten, plichten, rechten EN samenleving maken. Dan ben je van het hele gedoe in Nederland en de rest van de wereld af.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:23 schreef danos het volgende:
Allemaal ontslaan, afmaken, publiek stenigen, wegbergen het maakt mij niet uit, maar dit soort slappe mensen hoef ik niet in mijn samenleving!
Heb jij een ander middel dan om te laten merken dat je het niet eens bent met de CAO-voorstellen?quote:Op woensdag 27 september 2006 13:23 schreef danos het volgende:
ik vind het gewoon een trieste en slechte manier om te laten merken dat je te weinig verdiend of dat je ontevreden bent over een paar kleine dingetjes. Die mensen hoef je echt geen medelijden mee te hebben hoor ze hebben echt wel wat te eten iedere avond. Het is gewoon een tendens de laatste tijd dat iedereen maar gaat staken en daar wordt ik gewoon kotsmisselijk van!
Als jij dat nou ff voor me regelt ben ik zo weg. Staken is idd een uiterst middel, maar het wordt op dit moment gewoon niet in uiterste situaties gebruikt. Het is gewoon tegenwoordig heel makkelijk, je zoekt een paar medestanders en je gaat ff lekker een dagje "staken" (lees, lekker dagje koffie drinken met je maten van de Arriva). Je komt met eeen actie die voor klanten erger is dan voor het bedrijf zelf, en stakers hebben gewoon veel teveel macht. En doordat stakers steeds meer hun zin krijgen gebeurt het ook steeds meer.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als jij nou even op een onbewoond eilandje in het midden van de stille zuidzee gaat wonen, dan kun jij je eigen wetten, plichten, rechten EN samenleving maken. Dan ben je van het hele gedoe in Nederland en de rest van de wereld af.![]()
![]()
mee eensquote:Op woensdag 27 september 2006 13:42 schreef danos het volgende:
En hier gaat het allemaal om:
Heet hangijzer is vooral het feit dat Arriva de tijd voor het op- en neerlopen naar de bussen, de tassen met kaartjes vullen en het afrekenen aan de kassa niet altijd als werktijd ziet en de chauffeurs hun pauze van vijftien minuten daardoor vaak in rook zien opgaan.
Die chauffeur zit de hele dag op zijn knar, ik zie ze vaak zat boterhammetjes eten tijdens het rijden, en ze moeten vaak wachten tot de bus weer vertrekt dus dan zitten ze altijd een beetje te ouwehoeren met andere chauffeurs of een peukje te roken. Kom kom kom, wie dit een goede reden vindt op te staken die is wat mij betreft niet goed wijs!
Voor de goede orde: wilde stakingen zijn bij wet verboden eh.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:33 schreef danos het volgende:
[..]
Als jij dat nou ff voor me regelt ben ik zo weg. Staken is idd een uiterst middel, maar het wordt op dit moment gewoon niet in uiterste situaties gebruikt. Het is gewoon tegenwoordig heel makkelijk, je zoekt een paar medestanders en je gaat ff lekker een dagje "staken" (lees, lekker dagje koffie drinken met je maten van de Arriva). Je komt met eeen actie die voor klanten erger is dan voor het bedrijf zelf, en stakers hebben gewoon veel teveel macht. En doordat stakers steeds meer hun zin krijgen gebeurt het ook steeds meer.
Straks krijgen we stakers omdat er geen cup-a-soup automaat is op het werk, vind ik een hele foute ontwikkeling. Het past wel hoor, in de hedendaagse zeikcultuur waar we in leven maar ik vind het ongelooflijk zwak, en neem het de vakbonden ook ernstig kwalijk dat zij niet met ballen durven te zeggen we gaan niet staken we lossen dit intern op. Offf we zoeken een manier van staken waardoor de klanten niet de dupe worden.
Ik hoor de debielen vanavond wel weer op tv: Ja enne we gaan zo nog een keer staken maar dan voor een hele week als we niet krijgen wat we willehh, met zijn rode hesje aan en zijn KUTarriva petje op. Ga gewoon aan je werk dombo je weet niet eens waar je voor staakt!
Ik ben blij dat er in ieder geval nog een aantal regels zijn, maar die lijken in dit geval niet nageleefd dus mogen de beste chauffeurs van mijn flink hard worden aangepakt, laten we zeggen één week salaris inleveren?quote:Op woensdag 27 september 2006 13:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Voor de goede orde: wilde stakingen zijn bij wet verboden eh.
Een staking moet ruim vantevoren zijn aangekondigd zodat er door klanten EN het bedrijf zelf maatregelen genomen kunnen worden. Tevens kan het bedrijf dan alsnog een kort geding aanspannen tegen de stakers zodat de staking alsnog verboden kan worden.
Er zijn wel meer regels aan staken verbonden, maar die kan ik zo 1-2-3 niet vinden. In ieder geval is staken vanwege het ontbreken van cup-a-soup volledig uit den boze
Nee, want jij hebt inside knowledge.. jij weet precies hoe het eraan toe is gegaan, he?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:02 schreef danos het volgende:
Ik ben blij dat er in ieder geval nog een aantal regels zijn, maar die lijken in dit geval niet nageleefd
Dat hoor je mij niet zeggen, maar er wordt de laatste tijd zoveel gestaakt, en dat volg ik allemaal aardig dus ik kan me wel inbeelden hoe dat allemaal is gegaan ja. Kwestie van het nieuws volgen beste jongen.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, want jij hebt inside knowledge.. jij weet precies hoe het eraan toe is gegaan, he?![]()
"inbeelden" ja precies.. misschien moet je eerst de feiten onder ogen zien voordat je zomaar wat blaat.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:14 schreef danos het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen, maar er wordt de laatste tijd zoveel gestaakt, en dat volg ik allemaal aardig dus ik kan me wel inbeelden hoe dat allemaal is gegaan ja. Kwestie van het nieuws volgen beste jongen.
Maar jij werkt bij Arriva ofzo?![]()
Precies, NIET dus.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:29 schreef danos het volgende:
alsof ik die feiten ooit te horen krijg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |