Of dat dus, he.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:49 schreef Rewimo het volgende:
Op een ondersteek.
quote:Op woensdag 27 september 2006 09:49 schreef PAA-053 het volgende:
Wat is een steek.
Klinkt niet geweldig. Dank voor de toelichting.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:50 schreef WaSTeiL het volgende:
Ik was aan het bed gekluisterd vanwege een hersenvliesontsteking en de enige manier dat ik kon schijten was met een steekpot (zo heet dat geloof ik). Niets anders dan een plattere po die onder je kont geschoven wordt.
Dat is nog steeds geen pretje aangezien door het liggen je poep bikkelhard is en het echt pijn doet met eruit drukken.
ja heel fijn is dat, je kamergenoten die meegenieten met de evt. geluiden en het aroma , dat schijt echt relaxedquote:Op woensdag 27 september 2006 10:10 schreef Dipkip het volgende:
Ja, geweldig, liggend poepen met alleen een miezerig gordijntje om jou af te schermen van de anderen op de zaal. Tis moeilijk en als het niet lukt geven ze je een laxeermiddel![]()
En de stank danquote:Op woensdag 27 september 2006 13:15 schreef milagro het volgende:
[..]
ja heel fijn is dat, je kamergenoten die meegenieten met de evt. geluiden en het aroma , dat schijt echt relaxed
hoewel sommige mensen geen gêne kennen in deze, en rustig tjdens bezoekuur om de steek vragen ipv dat ze even uit bed gaan (wat ze dan soms ook best kunnen) :'{
aroma = stank, in deze tenminstequote:Op woensdag 27 september 2006 13:32 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
En de stank dan
Ik moet er niet aan denken
En deden ze dat dan?quote:Op woensdag 27 september 2006 13:43 schreef milagro het volgende:
[..]
aroma = stank, in deze tenminste
zelf heb ik maanden in het ziekenhuis gelegen en ik mocht onder geen voorwaarde lopen, of staan, maar schijten op bed heb ik dus echt geweigerd![]()
geef me een rolstoel en rol me naar de plee, maar ik weiger dus echt om slechts door een gordijn gescheiden van de andere dames en heren te gaan zitten/liggen dirken
Ja, gewoon je poot stijf houdenquote:Op woensdag 27 september 2006 13:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
En deden ze dat dan?
Ik ben het ook niet van plan, mocht ik ooit zo in het ziekenhuis belanden, maar ik wil wel even weten of doorzeuren effect heeftOverigens als het echt niet kan wil ik wel drugs ofzo om me de ervaring zo snel mogelijk te laten vergeten
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 09:52 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Houd jij eensch snel den vuige woorden binnensmonds, geboefte![]()
nee, precies, maar daar hebben ze dus geen grote boodschap aan, hè, ze douwen gewoon die steek onder je kont "poepen, kreng"quote:
Na een week wil je maar al te graagquote:Op woensdag 27 september 2006 14:48 schreef Repeat het volgende:
ik zou uit protest gewoon niet meer poepen.
De verpleging regelt dat wel voor jequote:Op woensdag 27 september 2006 15:03 schreef Repeat het volgende:
over die po trouwens, lijkt me eigenlijk ideaal, gewoon schijten in je bed
enige waar ik tegenaan loop is hoe het zit met afvegen?
lekker zeg, je reet afvegen met een washandje. Kan je die washandjes gelijk weggooien, helemaal onder de schijtquote:Op woensdag 27 september 2006 15:06 schreef DFDuo het volgende:
[..]
De verpleging regelt dat wel voor je![]()
Natte doekjes, washandjes, handdoek je mag je gelijk wassen op bed![]()
Daar helpen ze mee...quote:Op woensdag 27 september 2006 15:03 schreef Repeat het volgende:
over die po trouwens, lijkt me eigenlijk ideaal, gewoon schijten in je bed
enige waar ik tegenaan loop is hoe het zit met afvegen?
Met dat washandje wordt eerst je reet afgeveegd waarna ze die weer gebruiken om je lichaam mee te wassen, lekker je gezicht wassen met dat washandjequote:Op woensdag 27 september 2006 15:06 schreef DFDuo het volgende:
[..]
De verpleging regelt dat wel voor je![]()
Natte doekjes, washandjes, handdoek je mag je gelijk wassen op bed![]()
true true, maar plassen in gezelschap is toch wat minder genant dan poepen.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:02 schreef DFDuo het volgende:
De reden dat TS zich niet afvraagt hoe plassen dan voor vrouwen in een ziekenhuisbed moet (mits geen katheter), is omdat hij zelf een man is en makkelijk gewoon een flesje kan pakken?
Plassen moet namelijk nog vaker dan poepen, en plassen is voor vrouwen een nog ergere/viezere ramp met zo'n ondersteek want urine is vloeibaar, weetje. En je ligt, weetje.
Zo![]()
Wie een topic opent over poep moet geen schone antwoorden verwachten
Er zijn ook van die flessen speciaal voor vrouwenquote:Op woensdag 27 september 2006 15:02 schreef DFDuo het volgende:
De reden dat TS zich niet afvraagt hoe plassen dan voor vrouwen in een ziekenhuisbed moet (mits geen katheter), is omdat hij zelf een man is en makkelijk gewoon een flesje kan pakken?
Plassen moet namelijk nog vaker dan poepen, en plassen is voor vrouwen een nog ergere/viezere ramp met zo'n ondersteek want urine is vloeibaar, weetje. En je ligt, weetje.
Zo![]()
Wie een topic opent over poep moet geen schone antwoorden verwachten
veel mannen hebben dit ook. soort schaamte diep van binnen ofzo, vaak als je aan komt lopen bij een pissoir en er komt een man naast je staan duurt het echt onwijs lang voordat die straal komtquote:Op woensdag 27 september 2006 15:41 schreef milagro het volgende:
[..]
true true, maar plassen in gezelschap is toch wat minder genant dan poepen.
hoewel..sommige vrouwen durven ook niet op een kantoortoilet te plassen als er nog andere dames aanwezig zijn, vanwege het gekletter
als je binnenkomt houden ze plots op met plassen, en wachten ze tot jij weer weg bent, of als je ook gaat plassen tot jij doortrekt
leuk is dan om te doen alsof je wegbent, gewoon de deur even open en dicht laten vallen, en ja hoor, meteen het geklater in de pot in wc1
Plas angstquote:Op woensdag 27 september 2006 16:35 schreef Repeat het volgende:
[..]
veel mannen hebben dit ook. soort schaamte diep van binnen ofzo, vaak als je aan komt lopen bij een pissoir en er komt een man naast je staan duurt het echt onwijs lang voordat die straal komt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |