abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42162266
In de serie "Levensvragen die het verstand welhaast niet kan bevatten", deel 1 van 1:

Hoe poep je, wanneer je om welke reden dan ook het ziekenhuisbed niet kan verlaten?

Voorbeelden:
  • Open beenbreuk
  • Dwarslaesie
  • Amputatie van de benen

Help mij uit de duisternis!
  • pi_42162288
    Sto-ma.
    º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
    „ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
    from albania.
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 september 2006 @ 09:49:27 #3
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_42162292
    Op een ondersteek.
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_42162300
    Wat is een steek.
    pi_42162301
    op een bedpo, of je wordt in een po-stoel gehesen
    [i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
    pi_42162313
    quote:
    Op woensdag 27 september 2006 09:49 schreef Rewimo het volgende:
    Op een ondersteek.
    Of dat dus, he.
    º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
    „ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
    from albania.
      woensdag 27 september 2006 @ 09:50:23 #7
    36752 timmeeeh
    provocateur et penseur
    pi_42162321
    opgelost.

kuttopic.

slotje.
    "Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
      woensdag 27 september 2006 @ 09:50:39 #8
    32846 WaSTeiL
    geele sneeuw....
    pi_42162324
    Ik was aan het bed gekluisterd vanwege een hersenvliesontsteking en de enige manier dat ik kon schijten was met een steekpot (zo heet dat geloof ik). Niets anders dan een plattere po die onder je kont geschoven wordt.

Dat is nog steeds geen pretje aangezien door het liggen je poep bikkelhard is en het echt pijn doet met eruit drukken.
    Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
    Drugs are only for losers and sex maniacs!
    pi_42162337
    quote:
    Op woensdag 27 september 2006 09:49 schreef PAA-053 het volgende:
    Wat is een steek.
    pi_42162350
    quote:
    Op woensdag 27 september 2006 09:50 schreef timmeeeh het volgende:
    opgelost.

kuttopic.

slotje.
    Houd jij eensch snel den vuige woorden binnensmonds, geboefte
    pi_42162359
    quote:
    Op woensdag 27 september 2006 09:50 schreef WaSTeiL het volgende:
    Ik was aan het bed gekluisterd vanwege een hersenvliesontsteking en de enige manier dat ik kon schijten was met een steekpot (zo heet dat geloof ik). Niets anders dan een plattere po die onder je kont geschoven wordt.

Dat is nog steeds geen pretje aangezien door het liggen je poep bikkelhard is en het echt pijn doet met eruit drukken.
    Klinkt niet geweldig. Dank voor de toelichting.
    pi_42162763
    Ja, geweldig, liggend poepen met alleen een miezerig gordijntje om jou af te schermen van de anderen op de zaal. Tis moeilijk en als het niet lukt geven ze je een laxeermiddel
    pi_42162936
    Pijnboompit
    Liggend ken je schijten maar t is beter als je zit
    very funny scotty, Now beam down my clothes!
    pi_42164800
    Gewoon, in het bed... En als je weer beter bent, word je met een circelzaag tussen je stront uit gesneden.
    pi_42164838
    Een luier.
    I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
    pi_42165186
    Voor iemand die er dagelijks mee te maken heeft in het werk, zijn alle mogelijkheden wel genoemd volgens mij
    Geluk zit in jezelf, niet bij anderen
    pi_42165281
    pssst: Onz is op 49

[ Bericht 97% gewijzigd door buzzer op 27-09-2006 12:55:57 ]
      woensdag 27 september 2006 @ 12:02:13 #18
    151036 Gluckskafer
    How would it be?
    pi_42165654
    Dan tillen ze je uit bed en zetten ze je op de wc.
      woensdag 27 september 2006 @ 12:11:55 #19
    34721 BrauN
    U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
    pi_42165928
    Dan schijt je je bed vol, want dat verteert vanzelf weer. Duh.
    pi_42167671
    quote:
    Op woensdag 27 september 2006 10:10 schreef Dipkip het volgende:
    Ja, geweldig, liggend poepen met alleen een miezerig gordijntje om jou af te schermen van de anderen op de zaal. Tis moeilijk en als het niet lukt geven ze je een laxeermiddel
    ja heel fijn is dat, je kamergenoten die meegenieten met de evt. geluiden en het aroma , dat schijt echt relaxed

hoewel sommige mensen geen gêne kennen in deze, en rustig tjdens bezoekuur om de steek vragen ipv dat ze even uit bed gaan (wat ze dan soms ook best kunnen) :'{
      woensdag 27 september 2006 @ 13:32:05 #21
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_42168122
    quote:
    Op woensdag 27 september 2006 13:15 schreef milagro het volgende:

[..]

ja heel fijn is dat, je kamergenoten die meegenieten met de evt. geluiden en het aroma , dat schijt echt relaxed

hoewel sommige mensen geen gêne kennen in deze, en rustig tjdens bezoekuur om de steek vragen ipv dat ze even uit bed gaan (wat ze dan soms ook best kunnen) :'{
    En de stank dan

Ik moet er niet aan denken
    pi_42168185
    Yuck. Herinner me eraan dat ik nooit in een ziekenhuis wil liggen. .
    pi_42168420
    quote:
    Op woensdag 27 september 2006 13:32 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

En de stank dan

Ik moet er niet aan denken
    aroma = stank, in deze tenminste

zelf heb ik maanden in het ziekenhuis gelegen en ik mocht onder geen voorwaarde lopen, of staan, maar schijten op bed heb ik dus echt geweigerd

geef me een rolstoel en rol me naar de plee, maar ik weiger dus echt om slechts door een gordijn gescheiden van de andere dames en heren te gaan zitten/liggen dirken
    pi_42168626
    quote:
    Op woensdag 27 september 2006 13:43 schreef milagro het volgende:

[..]

aroma = stank, in deze tenminste

zelf heb ik maanden in het ziekenhuis gelegen en ik mocht onder geen voorwaarde lopen, of staan, maar schijten op bed heb ik dus echt geweigerd

geef me een rolstoel en rol me naar de plee, maar ik weiger dus echt om slechts door een gordijn gescheiden van de andere dames en heren te gaan zitten/liggen dirken
    En deden ze dat dan?
    Ik ben het ook niet van plan, mocht ik ooit zo in het ziekenhuis belanden, maar ik wil wel even weten of doorzeuren effect heeft Overigens als het echt niet kan wil ik wel drugs ofzo om me de ervaring zo snel mogelijk te laten vergeten
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_42169039
    quote:
    Op woensdag 27 september 2006 13:50 schreef Syrena het volgende:

[..]

En deden ze dat dan?
    Ik ben het ook niet van plan, mocht ik ooit zo in het ziekenhuis belanden, maar ik wil wel even weten of doorzeuren effect heeft Overigens als het echt niet kan wil ik wel drugs ofzo om me de ervaring zo snel mogelijk te laten vergeten
    Ja, gewoon je poot stijf houden
    Ik heb geen scene geschopt, gewoon gezegd dat ik het pertinent weiger, ik het mensonterend ( ) vond, en dat mijn lichaam sowieso van nature al weigert, het houdt het vanzelf binnen

Ze kwamen toen dus met laxeerzooi aanzetten, klysma's en de hele rataplan, en ik zei toen, dat al dat gedoe veel meer stress opleverde dan een korte wandeling of "rolling" naar de wc om de hoek dus please , denk na, wees praktisch, het is voor jullie ook minder werk en frisser , geef me gewoon mijn zin, dan hou ik op met zeuren en begin ik met poepen

Kijk, als je met een dwarslaesie ligt, okay, maar zolang ik nog kan lopen, hoe ziek ik ook verder ben, vind ik het echt onzin dat op bed gedoe met een ondersteek
      woensdag 27 september 2006 @ 14:46:38 #26
    120235 skippy22
    Potente kangoeroe
    pi_42170172
    quote:
    Op woensdag 27 september 2006 09:52 schreef PAA-053 het volgende:

[..]

Houd jij eensch snel den vuige woorden binnensmonds, geboefte
    pi_42170223
    ik zou uit protest gewoon niet meer poepen.
    pi_42170293
    Vrouwen poepen toch niet?
    Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

Webicon max 100kB, geen 260kB
    pi_42170378
    quote:
    Op woensdag 27 september 2006 14:51 schreef Zebbie het volgende:
    Vrouwen poepen toch niet?
    nee, precies, maar daar hebben ze dus geen grote boodschap aan, hè, ze douwen gewoon die steek onder je kont "poepen, kreng"

iedere zweem van rozegeur en jasmijn wordt onmiddelijk afgestraft met een klysma , het is pure hel en waarom toch, het kan toch anders allemaal!!!??
      woensdag 27 september 2006 @ 14:59:16 #30
    120235 skippy22
    Potente kangoeroe
    pi_42170518
    quote:
    Op woensdag 27 september 2006 14:48 schreef Repeat het volgende:
    ik zou uit protest gewoon niet meer poepen.
    Na een week wil je maar al te graag
    pi_42170608
    De reden dat TS zich niet afvraagt hoe plassen dan voor vrouwen in een ziekenhuisbed moet (mits geen katheter), is omdat hij zelf een man is en makkelijk gewoon een flesje kan pakken?

Plassen moet namelijk nog vaker dan poepen, en plassen is voor vrouwen een nog ergere/viezere ramp met zo'n ondersteek want urine is vloeibaar, weetje. En je ligt, weetje.

Zo

Wie een topic opent over poep moet geen schone antwoorden verwachten
    pi_42170639
    over die po trouwens, lijkt me eigenlijk ideaal, gewoon schijten in je bed

enige waar ik tegenaan loop is hoe het zit met afvegen?
    pi_42170736
    quote:
    Op woensdag 27 september 2006 15:03 schreef Repeat het volgende:

De verpleging regelt dat wel voor je
    Natte doekjes, washandjes, handdoek je mag je gelijk wassen op bed
    pi_42170939
    quote:
    Op woensdag 27 september 2006 15:06 schreef DFDuo het volgende:

[..]

lekker zeg, je reet afvegen met een washandje. Kan je die washandjes gelijk weggooien, helemaal onder de schijt
    pi_42171019
    quote:
    Op woensdag 27 september 2006 15:03 schreef Repeat het volgende:

Daar helpen ze mee...
    En dan moet je maar hopen dat ze dat net zo netjes doen vals je zelf zou doen...
    Want anders lig je de rest van de week met de restjes aan je kont...
    Omdat je ook niet zo vaak meer mag douchen of badderen omdat dat teveel tijd kost...
    En dat kan best gaan irriteren...
    Daarom dus doorzeuren tot je naar het grote-mensen-toilet mag.

En eventueel niet eens zeuren maar gewoon regelen dat je kamergenoot die wel mobiel is even een rolstoel "leent" van de gang en gewoon gaan.
    Die arme verpleegkundigen hebben het al zwaar genoeg zonder dat je ze daarmee lastig valt, je moet ze een beetje ontlasten af en toe.
    There is no love sincerer than the love of food.
      PR/Manusje van alles woensdag 27 september 2006 @ 15:21:25 #36
    148800 crew  Surveillance-Fiets
    Toezicht is gezond!
    pi_42171182
    Ondersteek
    Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
    Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
    pi_42171240
    quote:
    Op woensdag 27 september 2006 15:06 schreef DFDuo het volgende:

[..]

Met dat washandje wordt eerst je reet afgeveegd waarna ze die weer gebruiken om je lichaam mee te wassen, lekker je gezicht wassen met dat washandje
    pi_42171812
    quote:
    Op woensdag 27 september 2006 15:02 schreef DFDuo het volgende:
    De reden dat TS zich niet afvraagt hoe plassen dan voor vrouwen in een ziekenhuisbed moet (mits geen katheter), is omdat hij zelf een man is en makkelijk gewoon een flesje kan pakken?

Plassen moet namelijk nog vaker dan poepen, en plassen is voor vrouwen een nog ergere/viezere ramp met zo'n ondersteek want urine is vloeibaar, weetje. En je ligt, weetje.

Zo

true true, maar plassen in gezelschap is toch wat minder genant dan poepen.

hoewel..sommige vrouwen durven ook niet op een kantoortoilet te plassen als er nog andere dames aanwezig zijn, vanwege het gekletter

als je binnenkomt houden ze plots op met plassen, en wachten ze tot jij weer weg bent, of als je ook gaat plassen tot jij doortrekt
    leuk is dan om te doen alsof je wegbent, gewoon de deur even open en dicht laten vallen, en ja hoor, meteen het geklater in de pot in wc1
      PR/Manusje van alles woensdag 27 september 2006 @ 16:33:41 #39
    Toezicht is gezond!
    pi_42172401
    quote:
    Op woensdag 27 september 2006 15:02 schreef DFDuo het volgende:

Zo

Er zijn ook van die flessen speciaal voor vrouwen Zit er een halve maan vormig "mondstuk" aan
    Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
    pi_42172436
    quote:
    Op woensdag 27 september 2006 15:41 schreef milagro het volgende:

[..]

true true, maar plassen in gezelschap is toch wat minder genant dan poepen.

hoewel..sommige vrouwen durven ook niet op een kantoortoilet te plassen als er nog andere dames aanwezig zijn, vanwege het gekletter

als je binnenkomt houden ze plots op met plassen, en wachten ze tot jij weer weg bent, of als je ook gaat plassen tot jij doortrekt
    leuk is dan om te doen alsof je wegbent, gewoon de deur even open en dicht laten vallen, en ja hoor, meteen het geklater in de pot in wc1
    veel mannen hebben dit ook. soort schaamte diep van binnen ofzo, vaak als je aan komt lopen bij een pissoir en er komt een man naast je staan duurt het echt onwijs lang voordat die straal komt
      PR/Manusje van alles woensdag 27 september 2006 @ 16:36:55 #41
    Toezicht is gezond!
    pi_42172469
    quote:
    Op woensdag 27 september 2006 16:35 schreef Repeat het volgende:

[..]

veel mannen hebben dit ook. soort schaamte diep van binnen ofzo, vaak als je aan komt lopen bij een pissoir en er komt een man naast je staan duurt het echt onwijs lang voordat die straal komt
    Plas angst
    pi_42172617
    quote:
    Op woensdag 27 september 2006 16:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Plas angst
    wel topicwaardig me dunkt.
    pi_42199966
    Poeptopic
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')