abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42161627
Kijk ik naar het rtl nieuws (dus waarschijnlijk heeft het al op fok gestaan) en zie ik dat er een adaptatie van een opera van mozart in duitsland niet meer opgevoerd mag worden omdat dat een 'veiligheids risico' zou zijn voor de acteurs van het stuk en de toeschouwers volgens de directie van het opera gebouw waar het stuk wordt opgevoerd. Met andere woorden ze zijn bang dat de hoofdhandoekdragende geitenneukers weer eens moeilijk gaan doen zonder dat ze uberhaupt weten wat er aan de hand is. Meteen moeten ze weer op hun tenen gaan staan en dood en verderf schreeuwen...

Gadverdamme
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_42161663
Ga je naar de opera?

Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_42161683
neen, niet zo vaak, het gaat me meer om het principe...
en de manier waarop met artistieke vrijheid ondermijnen op die manier met hun achterlijke religie...

en waarom moet mijn foto hier op het forum??? fobo vind ik wel genoeg
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 27 september 2006 @ 09:18:44 #4
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_42161698
Waar gaat het over...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_42161722
pi_42161736
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:17 schreef HostiMeister het volgende:
en de manier waarop met artistieke vrijheid ondermijnen op die manier met hun achterlijke religie...
"Concrete aanwijzingen dat de uitvoering tot negatieve reacties van moslims zou leiden, waren er niet."

Er is geen protest geweest zelfs...dus waarom heb je ineens de drang om de Islam achterlijk te noemen?
Er is helemaal niets gebeurd.

Doe niet zo hysterisch en laat je niet zo meeslepen door de media, is niet goed voor je hart.
En zo te zien heeft je hart genoeg te verduren...
pi_42161737
Ik maak me er niet meer druk om
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 27 september 2006 @ 09:21:18 #8
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_42161739
Tjsa, de angst voor terreur heeft het gewonnen van het gewone normale verstand...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_42161753
Op zioch heb je wel een punt, hoewel de toon van de OP me ontzettend tegen staat.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_42161775
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:21 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Omdat mensen protesteren is het een achterlijke religie?
Nee religie is er voor sommige mensen. Niet iedereen gelooft en dat is voor de religieuze mensen (zoals moslims) een doorn in hun oog waardoor ze maar moeilijk gaan doen...
pi_42161778
Afgezien van het feit dat TS'er een debiele OP tentoonspreidt, is de reactie inderdaad overdreven.

Echter vind ik wel dat je daarvoor eerder naar de duitse politie moet kijken dan naar de moslims zelf hoor. Dat de politie het aflast, is echt ENORM overdreven.
pi_42161782
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:23 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Nee religie is er voor sommige mensen. Niet iedereen gelooft en dat is voor de religieuze mensen (zoals moslims) een doorn in hun oog waardoor ze maar moeilijk gaan doen...
Ze hebben niet moeilijk gedaan dus ik snap je gezeik niet helemaal...
pi_42161799
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:21 schreef buzzer het volgende:
Op zioch heb je wel een punt, hoewel de toon van de OP me ontzettend tegen staat.
Bekijk het zo, als het kutholieken waren was het precies hetzelfde geval, het is niet moslim-speficiek, eerder geloofsspecifiek.

Ik haat het als religie zich gaat bemoeien met dingen waar het geen reet mee te maken heeft.
pi_42161817
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:17 schreef HostiMeister het volgende:
Ik noem dat geen moslimcensuur, maar zelfcensuur. Ik weet het, je kankert blijkbaar graag op moslims, het schijnt hip te zijn tegenwoordig, maar het zijn toch echt de figuren van dat theater zelf die de boel hebben afgeblazen.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_42161828
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:26 schreef Aurelianus het volgende:

[..]

Ik noem dat geen moslimcensuur, maar zelfcensuur. Ik weet het, je kankert blijkbaar graag op moslims, het schijnt hip te zijn tegenwoordig, maar het zijn toch echt de figuren van dat theater zelf die de boel hebben afgeblazen.
Idd, lijkt meer op een publiciteitsstunt eigenlijk.
pi_42161851
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:26 schreef Aurelianus het volgende:

[..]

nee nee, ik kanker niet op moslims, maar gelovige met hun te lange tenen...
christenen en joden kunnen minstens zo overtrokken reageren.
pi_42161910
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:28 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

nee nee, ik kanker niet op moslims, maar gelovige met hun te lange tenen...
christenen en joden kunnen minstens zo overtrokken reageren.
Je draait om de brij heen:
het betreft hier geen geloofscensuur, maar overdreven zelfcensuur.
  Admin woensdag 27 september 2006 @ 09:32:26 #18
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_42161929
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:14 schreef HostiMeister het volgende:
Kijk ik naar het rtl nieuws (dus waarschijnlijk heeft het al op fok gestaan) en zie ik dat er een adaptatie van een opera van mozart in duitsland niet meer opgevoerd mag worden omdat dat een 'veiligheids risico' zou zijn voor de acteurs van het stuk en de toeschouwers volgens de directie van het opera gebouw waar het stuk wordt opgevoerd. Met andere woorden ze zijn bang dat de hoofdhandoekdragende geitenneukers weer eens moeilijk gaan doen zonder dat ze uberhaupt weten wat er aan de hand is. Meteen moeten ze weer op hun tenen gaan staan en dood en verderf schreeuwen...

Gadverdamme
Kijk ik jaren geleden naar het nieuws, nee dat staat vast niet op FOK!, en zie ik dat er in NEDERLAND een toneelstuk niet meer opgevoerd mag worden.
Het zou een veigheidsrisico zijn voor acteurs en en de toeschouwers,
volgens de directie en de gemeente van de ( grote) stad waar dit werd opgevoerd.
Met andere woorden zijn ze bang dat de pijpenkrullende dragende schapenneukers die al zoveel macht in de wereld hebben moeilijk gaan doen, zonder dat ze het stuk ooit gezien of zelfs maar gelezen hadden. Meteen moeten ze weer op hun achterste benen gaan staan en esceneren ze meteen ontvoering en mishandeling voortgekomen uit het af laten lasten van dit toneelstuk...

Zo, en nu koffie, alsof dit nieuw is, Nederland was hiermee al trendsetter..
Gadverdamme
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_42161932
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Je draait om de brij heen:
het betreft hier geen geloofscensuur, maar overdreven zelfcensuur.
veroorzaakt door hetgene waar ik het over heb, gelovige die té lange tenen hebben en hun neus steken waar die niets te zoeken heeft!
  woensdag 27 september 2006 @ 09:36:25 #20
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_42162006
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:25 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Bekijk het zo, als het kutholieken waren was het precies hetzelfde geval, het is niet moslim-speficiek, eerder geloofsspecifiek.

Ik haat het als religie zich gaat bemoeien met dingen waar het geen reet mee te maken heeft.
dat zeg ik, je hebt wel een punt, maar termen als geitenneukers, dat hoeft dan weer net even niet van mij.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_42162026
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:32 schreef HostiMeister het volgende:
veroorzaakt door hetgene waar ik het over heb, gelovige die té lange tenen hebben en hun neus steken waar die niets te zoeken heeft!
protesteren tegen elementen wat voor jou een heilig huisje is, is vrij normaal. Als ik jouw moeder (ervanuitgaande dat zij een heilig huisje voor je is) grof beledig, ga jij ook stennis schoppen en terecht.

Hoe ik er dan vervolgens op reageer, is toch verder mijn zaak? Jouw moeder beledigen is niet direct per wet verboden, een afgehakt hoof tonen van Mohammed evenmin. Uiteindelijk is het toch de politie die zich als een bang konijntje terugtrekt....
pi_42162091
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:32 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Waar steken ze hem dan in? Als het al afgelast is, voordat ze ook maar de eerste borden met 'DOWN WITH EUROPEAN PLAYS' erop konden fabriceren?
Het is puur gebaseerd op aannames en een hysterische, semi-politiek correcte angst dat íemand beledigd zou kunnen raken. Dat moet je die "kutholieken" of moslims niet aanrekenen, maar het onrealistische angstbeeld dat opgeklopt wordt door de media en politici.

Overigens bevalt het tendieuze toontje van dit topic me allerminst. Eigenlijk.
Termen als 'geitenneukers' bewaar je maar voor het moment dat er daadwerkelijk walgend gereageerd is.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_42162093
Het nut van spoiler tags is: censureren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het staat er wel alleen kun je het niet lezen. Toepasselijk in dit geval lijkt me.
Naieviteit is onschuld.
pi_42162099
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:36 schreef buzzer het volgende:

[..]

dat zeg ik, je hebt wel een punt, maar termen als geitenneukers, dat hoeft dan weer net even niet van mij.
mijn excuus
  Admin woensdag 27 september 2006 @ 09:42:16 #25
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_42162126
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:20 schreef HostiMeister het volgende:
hier gaat het over
Als je dat stukje even leest zie je dat er afgehakte hoofden van Neptunus, jezus, Buddha en Mohammed getoond worden,
nu vraag ik me zo af als je dit leest:
http://www.cs.vu.nl/~rutger/vuko/ido/nl/index.html
of dit in het oorspronkelijke verhaal ook zo is en of het geen provocerende toevoeging is op het stuk?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_42162222
Niet stiekem kijken naar de spoiler-tekst hè: dat is gecensureerd.
Naieviteit is onschuld.
pi_42162272
Alsof moslims naar de opera gaan.
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
pi_42162275
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Als je dat stukje even leest zie je dat er afgehakte hoofden van Neptunus, jezus, Buddha en Mohammed getoond worden,
nu vraag ik me zo af als je dit leest:
http://www.cs.vu.nl/~rutger/vuko/ido/nl/index.html
of dit in het oorspronkelijke verhaal ook zo is en of het geen provocerende toevoeging is op het stuk?
Zover ik weet gaat het over afzetten tegen religie in dat stuk, dat wordt op die manier duidelijk gemaakt. Maar om het nou provocerend te noemen... ach...
pi_42162282
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:48 schreef kleinvogelijn het volgende:
Alsof moslims naar de opera gaan.
Waarom niet?
Wat een achterlijke opmerking weer.
pi_42162298
Wie censureert nu afgehakte hoofden? In zijn algemeenheid bedoel ik.
Afgehakte hoofden zijn erg populair onder jongeren tegenwoordig. Je moet echt iedere kopafhakking hebben gezien.

Op zich min dat ze je dat ontnemen.
Naieviteit is onschuld.
pi_42162341
Verdwijngen. Ineens zijn er verdwijningen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Naief_And_Nasty op 27-09-2006 10:02:05 ]
Naieviteit is onschuld.
  Admin woensdag 27 september 2006 @ 09:54:08 #32
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_42162393
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:49 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Zover ik weet gaat het over afzetten tegen religie in dat stuk, dat wordt op die manier duidelijk gemaakt. Maar om het nou provocerend te noemen... ach...
Niet in het 18e eeuws oorspronkelijke stuk!
Dus wederom, een provocerende draai van een vrij interpreterende regisseur?
Dan zou alleen het stuk al verboden moeten worden wegens grove verkrachting van een stuk nietwaar?

pi_42162436
Tsja, het probleem is dat andere culturen geen probleem zijn, zolang ze elders zitten... Daar hadden we landgrenzen voor, en F16's, om te zorgen dat ze ons niet lastig vallen.
Echter, nu het probleem van binnenuit komt, dankzij decennia van falende integratie, zitten we met de gebakken peren. En dat wordt alleen maar meer in de toekomst.
censuur :O
  woensdag 27 september 2006 @ 09:55:50 #34
146729 muhammad_ali
The world's greatest
pi_42162439
tvp'tje
Float like a butterfly, sting like a bee
  Admin woensdag 27 september 2006 @ 09:58:40 #35
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_42162506
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:55 schreef RemcoDelft het volgende:
Tsja, het probleem is dat andere culturen geen probleem zijn, zolang ze elders zitten... Daar hadden we landgrenzen voor, en F16's, om te zorgen dat ze ons niet lastig vallen.
Echter, nu het probleem van binnenuit komt, dankzij decennia van falende integratie, zitten we met de gebakken peren. En dat wordt alleen maar meer in de toekomst.
Is iedereen nou blind ofzo?
Hetzelfde is gebeurd in nederland door de JOODSE lobby, die wonen toch al eeuwenlang hier..
Lult iedereen nu klakkeloos iedereen na, of gaat er iemand op zoek WAT er dan in dat stuk fout zit wat voor deze commotie zorgt?

pi_42162655
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:58 schreef yvonne het volgende:
Lult iedereen nu klakkeloos iedereen na,

Het is makkelijker de moslims de schuld te geven (wat een grote hobby voor Remco is) dan zelf wat uit te zoeken.
pi_42162780
Wat vinden de Fok! moslims hiervan?
pi_42162855
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:21 schreef buzzer het volgende:
Wat staat je tegen aan de toon? Zulke middeleeuwse denkbeelden mag je in stevige bewoordingen afkeuren.
pi_42162858
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:32 schreef yvonne het volgende:

[..]

Kijk ik jaren geleden naar het nieuws, nee dat staat vast niet op FOK!, en zie ik dat er in NEDERLAND een toneelstuk niet meer opgevoerd mag worden.
Het zou een veigheidsrisico zijn voor acteurs en en de toeschouwers,
volgens de directie en de gemeente van de ( grote) stad waar dit werd opgevoerd.
Met andere woorden zijn ze bang dat de pijpenkrullende dragende schapenneukers die al zoveel macht in de wereld hebben moeilijk gaan doen, zonder dat ze het stuk ooit gezien of zelfs maar gelezen hadden. Meteen moeten ze weer op hun achterste benen gaan staan en esceneren ze meteen ontvoering en mishandeling voortgekomen uit het af laten lasten van dit toneelstuk...

Zo, en nu koffie, alsof dit nieuw is, Nederland was hiermee al trendsetter..
Gadverdamme
Ah, dat verhaal met die o zo tolerante mevrouw uit de poltiek.
http://www.theovangogh.nl/stuk21-20.htm
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  Admin woensdag 27 september 2006 @ 10:16:55 #40
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_42162920
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:14 schreef wonko het volgende:

[..]

Nee, dat stuk van Fassbinder

pi_42162949
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:14 schreef wonko het volgende:

[..]

Fatima Elatik
pi_42163001
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

Is iedereen nou blind ofzo?
Hetzelfde is gebeurd in nederland door de JOODSE lobby, die wonen toch al eeuwenlang hier..
Lult iedereen nu klakkeloos iedereen na, of gaat er iemand op zoek WAT er dan in dat stuk fout zit wat voor deze commotie zorgt?
Dat gezeik over Madonna vond ik net zo verwerpelijk. Alleen: Madonna ging gewoon door, en hoeft niet voor d'r leven te vrezen, daar zit denk ik het verschil...
pi_42163036
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:16 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee, dat stuk van Fassbinder
Het Vuil, de Stad en de Dood en dat valse gejengel van die heer Jules Kroket daaromheen. Dat was ook uitermate zielig te noemen.
pi_42163099
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:20 schreef RemcoDelft het volgende:

Dat gezeik over Madonna vond ik net zo verwerpelijk. Alleen: Madonna ging gewoon door, en hoeft niet voor d'r leven te vrezen, daar zit denk ik het verschil...
En waaruit blijkt dat die Duitse regisseur voor zijn leven moet vresen?
Zijn er al acteurs vermoord? Hebben moslims al voor de deur gestaan met brandende fakkels?

Had je trouwens gehoord van die Nederlandse priester die een valse bommelding had gedaan vlak voor het concert in Nederland? heeft het wereldnieuws nog gehaald...
pi_42163163
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:23 schreef calvobbes het volgende:

[..]

En waaruit blijkt dat die Duitse regisseur voor zijn leven moet vresen?
Zijn er al acteurs vermoord? Hebben moslims al voor de deur gestaan met brandende fakkels?
Mwah, er zijn wel enkele kerken in de fik gestoken, maar dat werd aan de paus z'n toespraak toegeschreven...
quote:
Had je trouwens gehoord van die Nederlandse priester die een valse bommelding had gedaan vlak voor het concert in Nederland? heeft het wereldnieuws nog gehaald...
Jazeker! Geloofsfanaten zijn allemaal even erg, zo goed?
  Admin woensdag 27 september 2006 @ 10:29:56 #46
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_42163177
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:20 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

heb je nu al uitgezocht wat er aan de oorspronkelijke opera is toegevoegd dat dit veroorzaakt?

woensdag 27 september 2006 @ 10:32:33 #47
146729 muhammad_ali
The world's greatest
pi_42163227
Even reactie van een moslim dan. Het feit dat in dit stuk, de hoofd van de profeet zou worden afgehakt is uiterst onsmakelijk.

Maar nog vervelender vind ik op dit moment de rel(nep)moslims die overal om lopen te zeiken. Maar dat het stuk is geschrapt, kan ik niet om wakker liggen.

En idd: waarom de toevoeging? duidend op wat Yvonne zegt....
Float like a butterfly, sting like a bee
pi_42163242
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:23 schreef calvobbes het volgende:
Had je al gehoord van die vermoorde priester en non? Dat vanwege het oplezen van een citaat door 1 of andere kerkleider.
pi_42163258
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:29 schreef RemcoDelft het volgende:

Mwah, er zijn wel enkele kerken in de fik gestoken, maar dat werd aan de paus z'n toespraak toegeschreven...
Duitse kerken?
Door Moslims?
Wat heeft dat met dat toneelstuk te maken? Er zijn geen aanwijzingen dat dat stuk tot acties van Moslims zou leiden....
pi_42163417
quote:
De voorstelling in de Deutsche Oper in Berlijn is op aandringen van de politie geschrapt.Concrete aanwijzingen dat de uitvoering tot negatieve reacties van moslims zou leiden, waren er niet.
Moslimcensuur?
Er is kennelijk geen moslim geweest die hier moeilijk over doet, maar wel de politie. --> Een TT change zou op zijn plaats zijn. Maak van 'moslimcensuur' maar 'politiecensuur'.

bron
  Admin woensdag 27 september 2006 @ 10:42:36 #51
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_42163469
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Moslimcensuur?
Er is kennelijk geen moslim geweest die hier moeilijk over doet, maar wel de politie. --> Een TT change zou op zijn plaats zijn. Maak van 'moslimcensuur' maar 'politiecensuur'.

bron
Wat doe je nu!!!!!!
Nu ontneem je een hoop bashers de mogelijkheid dit topic vol te bashen!

woensdag 27 september 2006 @ 10:47:57 #52
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_42163594
Opera
Hindoeïsme
Mensen die niet van kaas houden
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_42163608
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wat doe je nu!!!!!!
Nu ontneem je een hoop bashers de mogelijkheid dit topic vol te bashen!
Jij kunt nog snel even de TT veranderen en overal in het topic het woord moslim vervangen door polite...is er misschien nog kans op redding van dit topic.
  Admin woensdag 27 september 2006 @ 10:53:02 #54
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_42163721
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:48 schreef wonko het volgende:

[..]

Jij kunt nog snel even de TT veranderen en overal in het topic het woord moslim vervangen door polite...is er misschien nog kans op redding van dit topic.
Mwoah, ik zi in de AT dat er nog zat over is aan topics waar ze ongenuanceerd door kunnen blijven mekkeren...

pi_42163836
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:53 schreef yvonne het volgende:

[..]

Mwoah, ik zi in de AT dat er nog zat over is aan topics waar ze ongenuanceerd door kunnen blijven mekkeren...
Ik was te snel ongerust.
  Admin woensdag 27 september 2006 @ 11:04:25 #56
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_42163985
Nu kan ik nog steeds niet vinden in de teksten van die opera dat er hoofden afgehakt worden.

woensdag 27 september 2006 @ 11:07:38 #57
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_42164063
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:14 schreef HostiMeister het volgende:
Met andere woorden ze zijn bang dat de hoofdhandoekdragende geitenneukers weer eens moeilijk gaan doen zonder dat ze uberhaupt weten wat er aan de hand is. Meteen moeten ze weer op hun tenen gaan staan en dood en verderf schreeuwen...

Gadverdamme
Uhhh, dit is een advies van de politie ZONDER concrete aanwijzingen.

Leer lezen, zou ik zeggen, zonder moord en brand te gaan schreeuwen zonder dat je weet wat er aan de hand is

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_42164278
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:32 schreef yvonne het volgende:
Gadverdamme
Elatik.
"Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
pi_42166191
heel dat e dat hebben weggehaald

met dat soort dingen haal je alleen haat en je beledigt mensen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  woensdag 27 september 2006 @ 12:44:01 #60
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_42166779
ik vraag me serieus af hoeveel mensen die link van yvonne hebben gelezen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_42167795
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:04 schreef yvonne het volgende:
Nu kan ik nog steeds niet vinden in de teksten van die opera dat er hoofden afgehakt worden.
Niet in de originele...maar ts heeft het dan ook over een adaptatie van het stuk. ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Adaptatie) De tekst daarvan kan ik niet zo snel vinden. Iemand die daar wel over beschikt?
pi_42170529
Het Westen zwicht voor de Oosterse tirannie
Naieviteit is onschuld.
  woensdag 27 september 2006 @ 15:17:33 #63
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_42171070
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:59 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Het Westen zwicht voor de Oosterse tirannie

lezen is een kunst!
Ecosia
pi_42173071
Duidelijk dat het nieuws wat ze op RTL brachten niet geheel klopte, mijn excuus. Ik wilde geen moslims, noch gelovigen beledigen met dit topic. Ik wilde enkel aangeven dat religie zich niet met kunst/politiek/opvoeding moet bemoeien.
  woensdag 27 september 2006 @ 17:03:03 #65
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_42173132
quote:
Op woensdag 27 september 2006 17:00 schreef HostiMeister het volgende:
Duidelijk dat het nieuws wat ze op RTL brachten niet geheel klopte, mijn excuus. Ik wilde geen moslims, noch gelovigen beledigen met dit topic. Ik wilde enkel aangeven dat religie zich niet met kunst/politiek/opvoeding moet bemoeien.
quote:
hoofdhandoekdragende geitenneukers

nee, echt beledigen zal je een moslim niet met deze woorden
Ecosia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')