abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42160903
die domme buren van mij hè die zijn al een maand aan het verbouwen
en dat begint elke morgen om 07.30 ik word er niet goed van als ik nachtdienst heb kan ik niet eens normaal slapen maarjah ik ben over 2 week 1 maand aleen thuis
The weekend has landed. All that exists now is clubs, drugs, pubs and parties. Ive got 48 hours off from the world, man. Im gonna blow steam outa my head like a screaming kettle and talk codshit to strangers all night.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 27 september 2006 @ 08:26:28 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_42160912
kan je dan niet vragen of ze wat later willen beginnen?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_42160924
Op werkdagen is het redelijkerwijs vanaf een uurtje of 8 wel toegestaan om te verbouwen, in het weekend vanaf een uurtje of 10. Dat jij dan nachtdienst hebt is niet hun schuld

Maar verder wel kut voor je Geen oordopjes aanwezig ?
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_42160944
quote:
Op woensdag 27 september 2006 08:26 schreef Netsplitter het volgende:
kan je dan niet vragen of ze wat later willen beginnen?
Dude! Als jij je huis aan het verbouwen bent en je buurman heeft nachtdienst, tsja sorry hoor! Ik draai ook nachtdiensten, en bij mijn buren werd de keuken vervangen. Kwestie van oordoppen in, de verste plek int huis zoeken en slapen maar
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 27 september 2006 @ 08:30:19 #5
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_42160956
quote:
Op woensdag 27 september 2006 08:28 schreef Bastoenie het volgende:

[..]

Dude! Als jij je huis aan het verbouwen bent en je buurman heeft nachtdienst, tsja sorry hoor! Ik draai ook nachtdiensten, en bij mijn buren werd de keuken vervangen. Kwestie van oordoppen in, de verste plek int huis zoeken en slapen maar
Ze hoeven toch niet tot 3 uur in de middag te wachten ofzo?
Maar tot 9 uur ofzo kan toch geen kwaad??
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_42160971
ik zal morgen wel ff oordopjes van me werk meenmenen want ik word hier echt niet goed van
The weekend has landed. All that exists now is clubs, drugs, pubs and parties. Ive got 48 hours off from the world, man. Im gonna blow steam outa my head like a screaming kettle and talk codshit to strangers all night.
pi_42160977
quote:
Op woensdag 27 september 2006 08:30 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ze hoeven toch niet tot 3 uur in de middag te wachten ofzo?
Maar tot 9 uur ofzo kan toch geen kwaad??
tjah 2 uur slaap per dag is wel genoeg of niet
pi_42161005
Dat kan je toch best overleggen met de buren? Zo van, ik doe oordopjes en dan hoor ik het minder tot niet, als jullie dan een half uurtje later zouden willen beginnen dan lig ik al in een diepe slaap.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_42161104
quote:
Op woensdag 27 september 2006 08:25 schreef Michellll het volgende:
maarjah ik ben over 2 week 1 maand aleen thuis
En ga je dan een cursus Nederlandse spelling volgen
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_42161189
quote:
Op woensdag 27 september 2006 08:42 schreef minkuukel het volgende:

[..]

En ga je dan een cursus Nederlandse spelling volgen
ikke snappen niet bedoelen jij
pi_42161348
Mijn achterburen zijn ook bezig een stuk aan hun huis te bouwen en die vent is zo enthousiast dat ie al vroeg begint

Mijn klacht: buren

verbouwen
talpa
pi_42161386
Tja, een maand lang is wel klote. Een paar dagen okey, maar een maand. Dan begin je toch gewoon iets later rond 7.45 ofzo.
pi_42161496
quote:
Op woensdag 27 september 2006 08:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mijn achterburen zijn ook bezig een stuk aan hun huis te bouwen en die vent is zo enthousiast dat ie al vroeg begint

Mijn klacht: buren

verbouwen
talpa
geweldig is dat hè
  woensdag 27 september 2006 @ 09:33:38 #14
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_42161949
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:00 schreef Pelgrim het volgende:
Tja, een maand lang is wel klote. Een paar dagen okey, maar een maand. Dan begin je toch gewoon iets later rond 7.45 ofzo.
als je nachtdienst hebt gehad maakt dat niet veel verschil
Gewoon oordoppen indoen
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_42162121
Wees blij dat ze niet al om 7 uur beginnen.
pi_42162165
Onderneem eens actie, maak foto's en post het hier. Stil zitten heeft geen zin.. Ik zou zeggen laat gaan met dat kapmes.
pi_42162664
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:33 schreef buzzer het volgende:

[..]

als je nachtdienst hebt gehad maakt dat niet veel verschil
Gewoon oordoppen indoen
achjah oordoppen zal een luchthamer dempen zeker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')