Dude! Als jij je huis aan het verbouwen bent en je buurman heeft nachtdienst, tsja sorry hoor! Ik draai ook nachtdiensten, en bij mijn buren werd de keuken vervangen. Kwestie van oordoppen in, de verste plek int huis zoeken en slapen maarquote:Op woensdag 27 september 2006 08:26 schreef Netsplitter het volgende:
kan je dan niet vragen of ze wat later willen beginnen?
Ze hoeven toch niet tot 3 uur in de middag te wachten ofzo?quote:Op woensdag 27 september 2006 08:28 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Dude! Als jij je huis aan het verbouwen bent en je buurman heeft nachtdienst, tsja sorry hoor! Ik draai ook nachtdiensten, en bij mijn buren werd de keuken vervangen. Kwestie van oordoppen in, de verste plek int huis zoeken en slapen maar
tjah 2 uur slaap per dag is wel genoeg of nietquote:Op woensdag 27 september 2006 08:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ze hoeven toch niet tot 3 uur in de middag te wachten ofzo?
Maar tot 9 uur ofzo kan toch geen kwaad??
En ga je dan een cursus Nederlandse spelling volgenquote:Op woensdag 27 september 2006 08:25 schreef Michellll het volgende:
maarjah ik ben over 2 week 1 maand aleen thuis![]()
![]()
ikke snappen niet bedoelen jijquote:Op woensdag 27 september 2006 08:42 schreef minkuukel het volgende:
[..]
En ga je dan een cursus Nederlandse spelling volgen![]()
geweldig is dat hèquote:Op woensdag 27 september 2006 08:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mijn achterburen zijn ook bezig een stuk aan hun huis te bouwen en die vent is zo enthousiast dat ie al vroeg begint![]()
Mijn klacht: buren![]()
verbouwen![]()
talpa![]()
als je nachtdienst hebt gehad maakt dat niet veel verschilquote:Op woensdag 27 september 2006 09:00 schreef Pelgrim het volgende:
Tja, een maand lang is wel klote. Een paar dagen okey, maar een maand. Dan begin je toch gewoon iets later rond 7.45 ofzo.
achjah oordoppen zal een luchthamer dempen zekerquote:Op woensdag 27 september 2006 09:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
als je nachtdienst hebt gehad maakt dat niet veel verschil
Gewoon oordoppen indoen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |