abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 september 2006 @ 02:06:47 #1
101240 Casperrrr
Slavinken.... Vogels slaan?
pi_42159686
Ik ga binnekort op mezelf (het werd tijd zucht) en ik heb al een aantal zaken aangeschaft waarvoor ik gespaard heb waaronder een wasmachine van het merk vestel. Niet duur en energieklasse A. Lekker zuinig dus. 5 jaar garantie erop.

Verder heb ik alvast een stofzuiger gekocht van het merk "Bestron". Zo'n stofzuiger zonder stofzak. Best een leuk ding en hij heeft een enorme zuigkracht. Hij was maar 5 tientjes en ik heb er 3 jaar garantie op.

Nu sta ik op het punt een "budget" koelkast te kopen van het merk "EVERGLADES" type EVCO 101. Niets over terug te vinden dus! Heeft iemand ervaring met dit merk?

Dit is hem dus:

Hij ziet er goed uit en je krijgt er ook nog is drie jaar garantie op. Iemand een ideetje of er een website van de fabrikant bestaat?
------> www.stilemedia.com<--------
Famos oneliners from former presidents and governores of the USA:
read my lips: NO MORE TAXES! We will hunt them down and smoke them out. I'm against racism!
pi_42160500
wat een klein koelkastje man neem gewoon een grote, kan je er tenminste nog wat in kwijt Maar ken het merk niet dus kan je niet helpen
Crikey! / I LOVE Koala's and Wombats :))
No money?? then no honey :P
pi_42164042
Koelkasten zijn energieslurpers. Hoe goedkoper in aanschaf is meestal hoe duurder in gebruik. Kan hoeft niet!
Welk budget zit je aan te denken voor een koelkast ? kijk anders eens op www.kieskeurig.nl
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')