Ze is vast al weg hoor.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:45 schreef MarkyB het volgende:
waar?
Jammer dat je nog maagd bent en niet weet hoe het moetquote:Op woensdag 27 september 2006 00:47 schreef Ferdie88 het volgende:
Die vraagt er gewoon om, om godse hard verkracht te worden![]()
k zou t wel vet gevonden hebben als ze tegen een dakgoot aan t pissen was ofzoquote:Op woensdag 27 september 2006 00:44 schreef Sapstengel het volgende:
zie ik dat ze aan het urineren is, zo maar midden in de winkelstraat, op de grond.
Nee, Apeldoorn.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:44 schreef SpecialK het volgende:
Aemstelredam centrum?
Had je je cam niet bij je?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:51 schreef Sapstengel het volgende:
Nee, Apeldoorn.
Er stond trouwens een ander gaar meisje naast, een beetje te lachen enzo.
quote:Op woensdag 27 september 2006 00:49 schreef Rnej het volgende:
[..]
k zou t wel vet gevonden hebben als ze tegen een dakgoot aan t pissen was ofzo![]()
Daar zeg je me wat. Ik had het natuurlijk kunnen filmen met m'n telefoonquote:
Vrouwen moeten ook helemaal niet buiten komen. Dat aanrecht glanst nog lang niet genoeg en de wasmand is nog vol.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:59 schreef Lucille het volgende:
Dus een kerel die tegel een boom pist is wel redelijk geaccepteerd, maar als een meid hoge nood heeft nog niet.
Midden op straat vind ik van beiden goor.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:59 schreef Lucille het volgende:
Dus een kerel die tegel een boom pist is wel redelijk geaccepteerd, maar als een meid hoge nood heeft nog niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |