Huh.... bij mij zaten ook hechtingen (van die dingen die vanzelf oplossen).... maar moest wel degelijk spoelen.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:10 schreef P8 het volgende:
ik moet zo min mogelijk spoelen juist![]()
anders kunnen de hechtingen eruit gaan enzo. Fuck ik, ik laat wel wat mondspoelspul door mn mond glijden![]()
omdat hij dus zo moeilijk eruit te krijgen was werd de kroon (dat deel wat normaal gesproken uit je tandvlees steekt) in 4 stuken gezaagd. Daarna ging de wortel er in 2 delen uit.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:14 schreef releaze het volgende:
Zeg Patrick, hoe zit dat nou met 6?
Bij mij zijn al 3 verstandkiezen ten dele door maar sinds het zaakie is begonnen durf ik niet meer naar de tandarts.. but youve been there done that now
Ook lekker: als ze aan het wrikken zijn en de kies floept achter op je tong en je vervolgens de slik- en kokhals neiging krijgtquote:Dat geluid ook wat je in je hele kop hoort als ze die tanden er aan het uitwrikken zijn....![]()
Ik ga nooit meer naar de tandarts.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:32 schreef P8 het volgende:
[..]
omdat hij dus zo moeilijk eruit te krijgen was werd de kroon (dat deel wat normaal gesproken uit je tandvlees steekt) in 4 stuken gezaagd. Daarna ging de wortel er in 2 delen uit.
Dat geluid ook wat je in je hele kop hoort als ze die tanden er aan het uitwrikken zijn....![]()
bij lastige wortels doen ze datquote:Op woensdag 27 september 2006 00:50 schreef Rolex18038 het volgende:
Bij mij lagen ze ook niet geheel vrij. Tandvlees wordt dan eerst weggesneden/opengesneden zodat de kies wat vrijer komt en zodoende makkelijker te verwijderen is.
Maar waarom de kies nu bij TS in stukken werd gezaagd???
Eentje stak er praktisch niet uit. De ander zat gewoon normaal en was er binnen 2 minuten uit.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:40 schreef releaze het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer naar de tandarts.
Nee maar ff serieus..Staken ze er bij jou niet uit dan? Maar heel beperkt? Vanwaar dat gezaag? Is dat normaal?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |