abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42157351
wat een godskolerestervendehoerenkankerkachel dingen zijn dat. Die krijgen van de week wat van mij te horen!
1tje hoefde er in eerste instantie maar uit. Zegt die godskolerestervendehoerenkankerkachelhoer zo van: "ja eigenlijk moeten ze alle vier eruit, zullen we rechts maar beginnen? Dan doen we links aan ander keertje"

Nou moest een van die paupers er in 6 godskolerestervendehoerenkankerkachel stukken uit. En ik heb een fucking hechting in mijn wang zitten. En ik lijk wel op iemand die zo'n toverbal in zn smoel heeft, van Ed Edd n Eddy. Dat kennen jullie wel toch?

Wat een godskolerestervendehoerenkankerkachel
Extremistisch gematigd.
  dinsdag 26 september 2006 @ 23:50:21 #2
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_42157395
ik heb ze d'r alle vier al uit.
Succes kerel
pi_42157471
En ik mag niet eens roken

Zei dat wijf ook nog zo van: "Je mag alles eten wat je wilt"
godverdomme ik doe een kwartier over een verdomd theekoekje
Maar ik mag wel alles eten!
Extremistisch gematigd.
pi_42157698
Het mag, wil niet zeggen dat het ook kan...
Voer de vrede...
Fok needs you! Cybernations!
Boxxy ain't trollin'
pi_42157890
Goed spoelen... moet je ook niet vergeten.... met dat lekkere spul....
pi_42157927
ik moet zo min mogelijk spoelen juist
anders kunnen de hechtingen eruit gaan enzo. Fuck ik, ik laat wel wat mondspoelspul door mn mond glijden
Extremistisch gematigd.
pi_42157931
Ik heb ze allemaal nog
Ik lust geen honing want er zit altijd een bijsmaak aan.
  woensdag 27 september 2006 @ 00:14:17 #8
81237 releaze
best of both worlds
pi_42158006
Zeg Patrick, hoe zit dat nou met 6?

Bij mij zijn al 3 verstandkiezen ten dele door maar sinds het zaakie is begonnen durf ik niet meer naar de tandarts.. but youve been there done that now
pi_42158079
quote:
Op woensdag 27 september 2006 00:10 schreef P8 het volgende:
ik moet zo min mogelijk spoelen juist
anders kunnen de hechtingen eruit gaan enzo. Fuck ik, ik laat wel wat mondspoelspul door mn mond glijden
Huh.... bij mij zaten ook hechtingen (van die dingen die vanzelf oplossen).... maar moest wel degelijk spoelen.

Enfin.... pers het niet rond in je mond (voor de zekerheid),..... je kunt ook gewoon je kop heen en weer schudden, komt de zooi ook overal...
pi_42158137
Pas vanaf de tweede dag spoelen

En die toverbal trekt weg hoor, je gaat wat meelijdende blikken krijgen maar ach..
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_42158393
quote:
Op woensdag 27 september 2006 00:14 schreef releaze het volgende:
Zeg Patrick, hoe zit dat nou met 6?

Bij mij zijn al 3 verstandkiezen ten dele door maar sinds het zaakie is begonnen durf ik niet meer naar de tandarts.. but youve been there done that now
omdat hij dus zo moeilijk eruit te krijgen was werd de kroon (dat deel wat normaal gesproken uit je tandvlees steekt) in 4 stuken gezaagd. Daarna ging de wortel er in 2 delen uit.

Dat geluid ook wat je in je hele kop hoort als ze die tanden er aan het uitwrikken zijn....
Extremistisch gematigd.
pi_42158441
Ehm.. Ik ben volgende week aan de beurt Vrijdagochtend.. *bibber*
pi_42158501
quote:
Dat geluid ook wat je in je hele kop hoort als ze die tanden er aan het uitwrikken zijn....
Ook lekker: als ze aan het wrikken zijn en de kies floept achter op je tong en je vervolgens de slik- en kokhals neiging krijgt
  woensdag 27 september 2006 @ 00:40:54 #14
81237 releaze
best of both worlds
pi_42158575
quote:
Op woensdag 27 september 2006 00:32 schreef P8 het volgende:

[..]

omdat hij dus zo moeilijk eruit te krijgen was werd de kroon (dat deel wat normaal gesproken uit je tandvlees steekt) in 4 stuken gezaagd. Daarna ging de wortel er in 2 delen uit.

Ik ga nooit meer naar de tandarts.

Nee maar ff serieus.. Staken ze er bij jou niet uit dan? Maar heel beperkt? Vanwaar dat gezaag? Is dat normaal?
pi_42158783
Bij mij lagen ze ook niet geheel vrij. Tandvlees wordt dan eerst weggesneden/opengesneden zodat de kies wat vrijer komt en zodoende makkelijker te verwijderen is.

Maar waarom de kies nu bij TS in stukken werd gezaagd???
pi_42159107
quote:
Op woensdag 27 september 2006 00:50 schreef Rolex18038 het volgende:
Bij mij lagen ze ook niet geheel vrij. Tandvlees wordt dan eerst weggesneden/opengesneden zodat de kies wat vrijer komt en zodoende makkelijker te verwijderen is.

Maar waarom de kies nu bij TS in stukken werd gezaagd???
bij lastige wortels doen ze dat
Voer de vrede...
Fok needs you! Cybernations!
Boxxy ain't trollin'
pi_42163470
quote:
Op woensdag 27 september 2006 00:40 schreef releaze het volgende:

[..]

Ik ga nooit meer naar de tandarts.

Nee maar ff serieus.. Staken ze er bij jou niet uit dan? Maar heel beperkt? Vanwaar dat gezaag? Is dat normaal?
Eentje stak er praktisch niet uit. De ander zat gewoon normaal en was er binnen 2 minuten uit.
En waarom dat gezaag wist ik ook niet, maar daar heeft net iemand antwoord op gegeven

Het gaat nu wel beter als gister trouwens. Eergister zijn ze eruit gehaald, aan het eind van de middag. Ik kan vandaag wel weer roken toch?
Extremistisch gematigd.
pi_42166872
Mis ze oook alle vier. Het lijkt me kut om er maar 1 te missen, dan ben je asymetrisch
De status 'bagger-user' voorbij
pi_42170545
Volgens mij komen ze bij mij ook door. Althans als je af en toe een enorme koppijn krijgt aan 1 kant die vanaf je kies tot aan je slaap door trekt

Zal binnenkort wel weer naar de tandarts moeten dus dan zal ik het wel eventjes melden
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
pi_42171057
De linkse kant doet nog veeeeel meer pijn! Dus als je nu al vind dat je pijn hebt..

muhahah
Is it you?
pi_42171285
och, het is pas schrikken als je tandarts (die al 25 jaar ofzo tandarts is) zegt (na 10 minuten beuken, als ie er eindelijk uit is) 'jeeetjes wat een joekel!'

en bij de laatst die er uit getrokken is (heb er nu nog eentje over) had ik hechtingen en dan niet van die oplosbare... zegt ie: als ie er volgende week niet vanzelf uit is, moet je maar weer ff langs komen...
had ik dus echt geeeen zin in! dus zelf er maar uitgepeutert! (wel een strak knoopje trouwens ) maar wel mooi 10 minuten fietsen uitgespaard
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')