Ik vind dat hele flashgebeuren bagger. Je kan niet eens fullscreen kijken, en je "overlay" naar een secondary device (zoals een TV) werkt ook niet omdat flash geen overlay gebruikt. Verder eigenlijk nooit last van buffer problemen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:35 schreef switchboy het volgende:
Ze zouden het alleen nog ala youtube moeten aanbieden. Dus niet dat brakke wmv of rm. Youtube en googlevideo hebben hier nooit last van gebuffer wmv of rm meestal wel 1 keer in iets van 30 min
en het verschil tussen mp4 bestanden en vodcast is...quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:26 schreef nietzman het volgende:
Ik check pas nu het uitzendinggemistgedoe van Talpa, maar wauw. Ze bieden hun shit (Nouja, sommige.) gewoon aan als VODcast. Dat zouden ze bij uitzendinggemist.nl ook wel mogen doen.
Ze zijn bij uitzendinggemist al van plan mp4bestanden aan te bieden, als ze daar dan ook meteen VODcasts van maken zou het helemaal perfect zijn.
Youtube wil nog wel eens haperen omdat het soms zo sloom als de neten is.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:35 schreef switchboy het volgende:
Ze zouden het alleen nog ala youtube moeten aanbieden. Dus niet dat brakke wmv of rm. Youtube en googlevideo hebben hier nooit last van gebuffer wmv of rm meestal wel 1 keer in iets van 30 min
De automatisering achter vodcasts.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:45 schreef NoBody122 het volgende:
en het verschil tussen mp4 bestanden en vodcast is...
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:52 schreef roelofjan het volgende:
Ja, dat is wel jammer van SBS, ik zou ook graag interessante programma's als....
ehm..
Welk programma van SBS zou je in godsnaam online willen zien? Shownieuws?
Ik heb daar regelmatig problemen gehad.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:52 schreef roelofjan het volgende:
Ja, dat is wel jammer van SBS, ik zou ook graag interessante programma's als....
ehm..
Welk programma van SBS zou je in godsnaam online willen zien? Shownieuws?
[..]
Youtube wil nog wel eens haperen omdat het soms zo sloom als de neten is.
Google heb ik nog nooit problemen mee gehad, maar dat kijk ik ook niet zo vaak.
Jah, alleen Promo's van hun programma's.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:59 schreef BobbyB het volgende:
http://www.rtl.nl/(vm=/ex(...)Media/rtl_gemist.xml
Maar goed, dat zijn dan ook alleen de home-made progsels, en niet de series die ze uitzenden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |