abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42154272
Zojuist weer op Uitzendinggemist.nl gekeken, en wat een geweldige website is dat toch!
Talpa bied zijn programma's ook online aan, dat vind ik juist weer goed van Talpa.
Alleen RTL en andere commerciele zenders hebben helaas geen Uitzendinggemist versie op hun site, en dan loop ik weer te kutten met die videorecorder, kutzooi.
Waneer nemen die gasten van RTL en sbs nou eens een (echte) 'Úitzendinggemist' site.
Amstelveen de beste
pi_42154540
Na overleg weer open.
pi_42154752
Alleen jammer dat blik op de weg er nooit op staat
pi_42154763
Tvptje
pi_42154866
Ik check pas nu het uitzendinggemistgedoe van Talpa, maar wauw. Ze bieden hun shit (Nouja, sommige.) gewoon aan als VODcast. Dat zouden ze bij uitzendinggemist.nl ook wel mogen doen.

Ze zijn bij uitzendinggemist al van plan mp4bestanden aan te bieden, als ze daar dan ook meteen VODcasts van maken zou het helemaal perfect zijn.
Ik ga naar huis.
pi_42154887
Dus eigenlijk: Talpa .
Ik ga naar huis.
pi_42155131
Ze zouden het alleen nog ala youtube moeten aanbieden. Dus niet dat brakke wmv of rm. Youtube en googlevideo hebben hier nooit last van gebuffer wmv of rm meestal wel 1 keer in iets van 30 min
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_42155824
http://www.rtl.nl/(vm=/ex(...)Media/rtl_gemist.xml

Maar goed, dat zijn dan ook alleen de home-made progsels, en niet de series die ze uitzenden.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_42156009
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 22:35 schreef switchboy het volgende:
Ze zouden het alleen nog ala youtube moeten aanbieden. Dus niet dat brakke wmv of rm. Youtube en googlevideo hebben hier nooit last van gebuffer wmv of rm meestal wel 1 keer in iets van 30 min
Ik vind dat hele flashgebeuren bagger. Je kan niet eens fullscreen kijken, en je "overlay" naar een secondary device (zoals een TV) werkt ook niet omdat flash geen overlay gebruikt. Verder eigenlijk nooit last van buffer problemen.

Maar goed, die buffer problemen zijn te verklaren: namelijk WMV en RM bufferen meestal (niet altijd) maar een aantal seconden van te voren (doorgaans 5, maar dat kan je instellen). In tegenstelling tot YouTube en GoogleVideo, die downloaden/bufferen gewoon het hele bestand en gebruiken in 1 keer je hele bandbreedte terwijl RM en WMV niet meer gebruiken dan nodig is om die 5 seconden voor te blijven. Als je dus last hebt van buffer problemen, gewoon even je buffer op 30 sec zetten
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Spellchecker dinsdag 26 september 2006 @ 23:45:10 #10
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_42157272
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 22:26 schreef nietzman het volgende:
Ik check pas nu het uitzendinggemistgedoe van Talpa, maar wauw. Ze bieden hun shit (Nouja, sommige.) gewoon aan als VODcast. Dat zouden ze bij uitzendinggemist.nl ook wel mogen doen.

Ze zijn bij uitzendinggemist al van plan mp4bestanden aan te bieden, als ze daar dan ook meteen VODcasts van maken zou het helemaal perfect zijn.
en het verschil tussen mp4 bestanden en vodcast is...
Tevens -purist.
pi_42157438
Ja, dat is wel jammer van SBS, ik zou ook graag interessante programma's als....

ehm..

Welk programma van SBS zou je in godsnaam online willen zien? Shownieuws?
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 22:35 schreef switchboy het volgende:
Youtube wil nog wel eens haperen omdat het soms zo sloom als de neten is.

Google heb ik nog nooit problemen mee gehad, maar dat kijk ik ook niet zo vaak.
  woensdag 27 september 2006 @ 00:14:59 #12
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_42158023
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 23:45 schreef NoBody122 het volgende:
en het verschil tussen mp4 bestanden en vodcast is...
De automatisering achter vodcasts.
Ik ga naar huis.
pi_42158243
vodcast klinkt kut
  woensdag 27 september 2006 @ 00:25:53 #14
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_42158270
Boeie, als ik ermee volledig automatisch aflevering van uitzendinggemist.nl mee binnen kan trekken mag het van mijn part Hitlercasting heten.
Ik ga naar huis.
pi_42158290
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 23:52 schreef roelofjan het volgende:
Ja, dat is wel jammer van SBS, ik zou ook graag interessante programma's als....

ehm..

pi_42160981
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 23:52 schreef roelofjan het volgende:

ehm..

[..]

Youtube wil nog wel eens haperen omdat het soms zo sloom als de neten is.

Google heb ik nog nooit problemen mee gehad, maar dat kijk ik ook niet zo vaak.
Ik heb daar regelmatig problemen gehad.

Tijdens de Pomme & Kelly tijd
pi_42172269
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 22:59 schreef BobbyB het volgende:
http://www.rtl.nl/(vm=/ex(...)Media/rtl_gemist.xml

Maar goed, dat zijn dan ook alleen de home-made progsels, en niet de series die ze uitzenden.
Jah, alleen Promo's van hun programma's.
Ze bieden ook EDITIE NL en 4 in het land aan met kleine stukjes uit het programma, maar ik wil in 1 keer heel 't programma zien, net zoals bij uitzendinggemist.
SBS6 heeft helemaal geen video op hun site, behalve een aantal promo's.
Amstelveen de beste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')