Ik dacht misschien is er iemand lijp genoeg om morgen even langs te gaan met een honkbal knuppel.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:04 schreef Echo99 het volgende:
Wel tof dat je de moeite hebt genomen om de coord erbij te vermelden
Ze is compleet gestoord. Ik ga binnenkort wel een filmpje maken na m'n werk dan zie je wel ongeveer dat praten tegen dat mens je waarschijnlijk een blauw oog gaat opleveren.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:05 schreef Borjoyzee het volgende:
Waarom meld je niet gewoon even aan haar dat je er last van hebt?
Vraag haar of Jezus niet liever heeft dat ze in een andere buurt het woord gaat verspreiden.
Filmpje postenquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:07 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ze is compleet gestoord. Ik ga binnenkort wel een filmpje maken na m'n werk dan zie je wel ongeveer dat praten tegen dat mens je waarschijnlijk een blauw oog gaat opleveren.![]()
Is er niet een wet tegen ofzo? Je kan toch niet zomaar ergens met een megafoon lopen tetteren zonder toestemming?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:10 schreef Dante_A het volgende:
In London doen ze dit rond Oxford Circus met meerderen tegelijk. Met megafoons. Iedere dag. De hele dag.
Kennelijk niet. Er gebeurt niets tegen. Zal wel vrijheid van meningsuiting zijn of zo.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:13 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Is er niet een wet tegen ofzo? Je kan toch niet zomaar ergens met een megafoon lopen tetteren zonder toestemming?![]()
Zou je d'r met Google Earth kunnen zien staan?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:04 schreef Echo99 het volgende:
Wel tof dat je de moeite hebt genomen om de coord erbij te vermelden
kansloze mensenquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:16 schreef GokuSFE het volgende:
In Rotterdam loopt er zo'n niggah met een wit gewaad aan en een staf het woord van God te verkondigen. In Eindhoven heb je er één in een rolstoel, die is ook wel humor
Durf je zelf niet, sissyboy.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:05 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik dacht misschien is er iemand lijp genoeg om morgen even langs te gaan met een honkbal knuppel.![]()
Ik ben zelf even aan het revalideren hiero omdat op vrijdag nacht bij het rokin eenofandere klote drugsneger het leuk vond om mij een hersenschudding te meppen waardoor ik nu een gefragmenteerd geheugen heb.quote:
Had je hem maar niet moeten pesten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:24 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik ben zelf even aan het revalideren hiero omdat op vrijdag nacht bij het rokin eenofandere klote drugsneger het leuk vond om mij een hersenschudding te meppen waardoor ik nu een gefragmenteerd geheugen heb.
Dus de ruige dingen laat ik de eerst komende maanden even aan andere mensen over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |