Daartoe werd hij zo ongeveer gedwongen door BB.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:52 schreef BBoon het volgende:
[..]
Eggie zei toch duidelijk in de DBK dat er ook irritaties waren Of heb ik me daar dan in vergist
Je had idd gelijk.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:52 schreef scanman01 het volgende:
Marlies heeft echt een plaat voor haar kop.
De 'Dido' komt nu in Marlies naar boven![]()
Ze zegt dat er verstandhoudingen kapot worden gemaakt. Dat mens is echt niet lekker.
Ja inderdaad. Máár schiet ze zelf niet veel mee op he, als Tijn zijn joker ook zou mogen gebruiken.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als 't écht om de jokers gaat en Marlies heeft ballen, nomineert ze Tijn.
Ja is ook weer waar . Maar zet toch mnvraagtekens bij meneer Eggie...Volgens mij is eggie niet zo eggiequote:Op dinsdag 26 september 2006 21:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daartoe werd hij zo ongeveer gedwongen door BB.
Marlies zegt dat met uitzondering van Eg iedereen haar om persoonlijke redenen heeft genomineerd!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:48 schreef scanman01 het volgende:
Marlies snapt niet dat ze om persoonlijke redenen is genomineerd
Dat vraag ik me af. Misschien is Jeroen populairder dan we denken.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:51 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hoop ik ook. Een bank van Semih, Jeroen en Janine, gaat Jeroen eruit. Janine-kut blijft er toch in....
Nee, je hebt gelijk. Ik heb jouw poster verkeerd gelezen. Sorry.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:52 schreef BBoon het volgende:
[..]
Eggie zei toch duidelijk in de DBK dat er ook irritaties waren Of heb ik me daar dan in vergist
Ja dat snap ik, máár dan zijn wél alle jokers uit het spel. En daar gaat t blijkbaar allemaal om.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Máár schiet ze zelf niet veel mee op he, als Tijn zijn joker ook zou mogen gebruiken.
Dat denkt ze ja... en is denk ik ook wel ze. Ze snapt dat alleen niet. Want hoe is het mogelijk dat iemand Marlies niet leuk vindtquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:53 schreef demins het volgende:
[..]
Marlies zegt dat met uitzondering van Eg iedereen haar om persoonlijke redenen heeft genomineerd!![]()
Ik was écht verbaasd toen Milica eruit moestquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Misschien is Jeroen populairder dan we denken.
Plastic? Pauper.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:53 schreef Coos het volgende:
Ik heb alleen plastic knijpers.
Telt dat ook als oefenmateriaal?
Per persoon is ditquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
4 per minuut
60 x 4= 240 per uur
60 uur hebben ze...
240x60=14.400
Of maak ik nu een foute brekening?
Ik vindt Jeroen nou pas echt naar voren komen. Zn oma zei ook al dat Jeroen eerst de kat uit de boom kijkt en dan pas los gaat.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:55 schreef arneaux het volgende:
Ik vind Jeroen best laidback en relaxed vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |