Voor dat laatste hebben wij een fietsbel uitgevondenquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:14 schreef LasTeR het volgende:
Lieve mensjes, ik was vandaag op school en je raad nooooooit wat ik zag!
[[url=http://img103.imagevenue.com/loc578/th_94235_StomMocroBoek_122_578lo.jpg]afbeelding][/URL]
Denk je dat je 5HAVO doet, gaan ze dit soort wannabe mocro "slang" uitkramen. Stom boek.
En het zat ook nog eens tegen toen ik van school naar huis fietste want er is dan zo'n vet smal fietspad en al die kutkoters moeten per se met z'n vijven naast elkaar gaan fietsen terwijl ik haast had!![]()
![]()
Een fietsbel? Wat doet dat? Ze fietsen met zijn vijven naast elkaar, en dan dat nog eens een heel fietspad lang van die koters die allemaal van school afkomen, ze luisteren daar trouwens ook niet naar. Ik heb wel eens zo'n kind van de fiets moeten duwen maar dat was een ander verhaal.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:16 schreef DjBoBkE het volgende:
[..]
Voor dat laatste hebben wij een fietsbel uitgevondenik gebruik hem al jaren.. maar ik geloof dat dit allemaal niet zo erg is als wat ik dagelijks mee maak..
djbobke leeft onder het motto: Als je echt denkt dat je echt alles hebt gehad...
Er is naar schatting 1 topics gevonden. (1-2)quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:23 schreef Echo99 het volgende:
Ik kan me nog een topic herinneren. Het heet: Mijn wiskundeboek is een gangster. Zoek em even op dan weet je precies hoe de rest van dit topic gaat verlopen.
Hier, pipoquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:26 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Er is naar schatting 1 topics gevonden. (1-2)
afk nw
topic
topicstarter posts views
laatste post
UVT
Het Grote Poker Topic Deel 44 »
nostra
99%
11/04/2006
Nee toch,
Je hebt gelijk gast. Jouwe is toffer.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:41 schreef LasTeR het volgende:
Whaha wtf, maar ik vind mijne mooier omdat ie op zichzelf staat.
Hoevaak ik al niet dat soort groepjes aan de kant heb moeten beuken.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:18 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Een fietsbel? Wat doet dat? Ze fietsen met zijn vijven naast elkaar, en dan dat nog eens een heel fietspad lang van die koters die allemaal van school afkomen, ze luisteren daar trouwens ook niet naar. Ik heb wel eens zo'n kind van de fiets moeten duwen maar dat was een ander verhaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |