das vrij normaal allemaal.. was gewoon om 6.45 vertrokken niets aan de hand..quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:52 schreef Flyduck het volgende:
Moest gvd om negen uur in Houten (bij Utrecht) zijn voor mijn werk, dus ik vertrek vandaag relaxed om 7:30 vanuit Haarlem. Voorbij badhoevedorp bleef het maar vast staan op die tyvus a9.. gvd helemaal tot aan de a2.. en toen stond de hele fucking a2 ook nog vast tot aan vinkeveen!!! en dat terwijl ik pijn in me rug kreeg en moest pissen en honger had.. kutzooi!!! en uiteindelijk kwam ik pas om 10:45 uur aan op het werk... KUTFILE!!
Ik dacht dat het een andere benaming was van ijsmeis.zip. kut-file.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:04 schreef gateh het volgende:
ik dacht kutfile! spreek je uit als : "kutfaailj" net zoiets als: putfile.com![]()
ik woon soms 3 uur rijden van me werk.. en soms 5 minuten.. denk eens verder dan je neus lang is.. Niet iedereen moet iedere dag naar de zelfde plaatsquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:07 schreef morphinum het volgende:
Ik woon op 20 minuten fietsen van mijn werk. Met de auto is 't 10 minuten. Nooit file, wel 2 stoplichten onderweg
Op de A2 -mijn file zeg maar- was een kettingbotsing aan de hand. Met 11 auto's.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:56 schreef Poppetjuh het volgende:
Ik stond vannochtend ook een 45 minuten langer dan normaal in de file.
Waar kwam het vandaag door eigenlijk? Veel ongelukken? Of waren er 100.000 meer mensen aan het werk dan normaal?
meeste mensen andersom maar Maarssen ruleertquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:47 schreef DumDaDum het volgende:
![]()
Ik woon in Amsterdam en werk in Maarssen.
Ik vind het ook niet erg om in de file te staan maar dit duurde echt asociaal lang en ik moest pissen en had honger dus dan wil je gewoon doorrijden. en aan het eind van de file hoop je dan nog wel wat van de autowrakken en gewonden te zien waar je al die tijd voor hebt stil gestaan, maar dat was precies dat ik daar aankwam allemaal opgeruimd..En toen kon ik eindelijk doorijden en precies daar stonden ze te controleren (of ik kreeg iig een signaal op mijn radar-detector-detector-detector)quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:13 schreef LoggedIn het volgende:
ik sta liever 2 uur in de file als dat ik 2 uur door heel de randstad moet reizen en stressen omdat dr tussen utrecht en rotterdam een paar meter bovenleiding is uitgevallen
in de file staan is best chill bij normale temperaturen, t rijdt eigenlijk nog prettiger dan zon lege 80km zone
Toch geen doden of gewonden hoop ik!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:23 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Op de A2 -mijn file zeg maar- was een kettingbotsing aan de hand. Met 11 auto's.
dat is dan wel weer enorm typerend voor onze vrienden jaquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:20 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg om in de file te staan maar dit duurde echt asociaal lang en ik moest pissen en had honger dus dan wil je gewoon doorrijden. en aan het eind van de file hoop je dan nog wel wat van de autowrakken en gewonden te zien waar je al die tijd voor hebt stil gestaan, maar dat was precies dat ik daar aankwam allemaal opgeruimd..En toen kon ik eindelijk doorijden en precies daar stonden ze te controleren (of ik kreeg iig een signaal op mijn radar-detector-detector-detector)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |