Ik twijfelde ook om de poll al te maken. Maar zoals het er nu uitziet, zijn dit de genomineerden. Wel leuk om te weten hoe de verhoudingen liggen, zolang Marlies nog op de bank zit en waarschijnlijk iemand anders erop zet.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:43 schreef BorTheWolf het volgende:
Heb nog niet gestemd, omdat ik denk dat Marlies de Joker gaat inzetten. Dus er komt iemand anders ipv Marlies op de bank en daarom vind ik deze poll nog niet echt relevant totdat de nominaties bekend zijn bij de bewoners zelf.
Janine, maar statistisch gezien gaat er nu een man uit dus kan ze beter een man op de bank zetten of de joker niet inzetten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:24 schreef Gert het volgende:
(Op wie) gaat Marlies de joker inzetten, is misschien een aardige poll idd.
Cartwoman opperde dat Marlies de joker op Tijn zal zetten, zodat hij (waarschijnlijk) ook zijn joker kwijt is. Zit wel wat in, Marlies is er uitgekookt genoeg voor.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:40 schreef berney het volgende:
[..]
Janine, maar statistisch gezien gaat er nu een man uit dus kan ze beter een man op de bank zetten of de joker niet inzetten.
Sorry, maar ik denk dat als Marlies Tijn op de bank zet, Tijn echt niet zijn joker in gaat zetten, die waagt de gok tegen Jeroen en Semih.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Cartwoman opperde dat Marlies de joker op Tijn zal zetten, zodat hij (waarschijnlijk) ook zijn joker kwijt is. Zit wel wat in, Marlies is er uitgekookt genoeg voor.
Ik weet nog zo net niet of hij dát gaat redden. Het zou een stunt zijn als hij dat doet en eruit moet. Heel het programma weer op zijn kop.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:17 schreef PH52 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik denk dat als Marlies Tijn op de bank zet, Tijn echt niet zijn joker in gaat zetten, die waagt de gok tegen Jeroen en Semih.
Mensen gokken wel eens verkeerd ja, maar niet in dit geval, Jeroen gaat never nooit niet van Tijn winnen .quote:Op woensdag 27 september 2006 13:27 schreef berney het volgende:
[..]
Ik weet nog zo net niet of hij dát gaat redden. Het zou een stunt zijn als hij dat doet en eruit moet. Heel het programma weer op zijn kop..
Ik denk het ook niet, maar belangrijker: hoeveel zicht heeft Tijn daar op, in dat huis. En durft hij het aan om het risico te lopen en zijn joker niet in te zetten.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:30 schreef PH52 het volgende:
Jeroen gaat never nooit niet van Tijn winnen .
Zou zelfs vrij arrogant zijn. En niet omdat het toevallig Tijn is.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:32 schreef Gert het volgende:
Zou wél lef zijn!
Je weet het nooit wat Hummie en co van plan zijn.. Denk eens aan de gevolgen áls hij eruit moet.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:30 schreef PH52 het volgende:
[..]
Mensen gokken wel eens verkeerd ja, maar niet in dit geval, Jeroen gaat never nooit niet van Tijn winnen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |