FOK!forum / Klaagbaak / Treinticket-website-zooi-frustratie-topic
Lucilledinsdag 26 september 2006 @ 19:13
Al de hele dag probeer ik via de website van de NS een ticket naar Parijs te bestellen:
quote:
Er is een algemene technische fout opgetreden. Gelieve opnieuw te beginnen.
Is er niemand daar die doorheeft dat er vandaag geen boekingen zijn geweest? Ook 2 van mijn collega's hadden vandaag al pech. Grrrrr.

En via de website van www.thalys.com kan ik niet de trein terug nemen van 18:55 uur, die staat niet eens in het overzicht. Wat is dat nu weer voor een zooitje. Die trein bestaat echt wel hoor, 2 collega's van mij hebben al een ticket.

Zo kom ik nooit in Parijs natuurlijk, iemand die mij een lift wil geven op 6 en 8 november?
Isabeaudinsdag 26 september 2006 @ 19:22
De site van de NS heeft met enige regelmaat kuren. Dit verbaast me helemaal niks.
Lucilledinsdag 26 september 2006 @ 19:28
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 19:22 schreef Isabeau het volgende:
De site van de NS heeft met enige regelmaat kuren. Dit verbaast me helemaal niks.
Kan jij me een lift geven?
Isabeaudinsdag 26 september 2006 @ 19:30
Mag ik mee dan?
Lucilledinsdag 26 september 2006 @ 19:32
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 19:30 schreef Isabeau het volgende:
Mag ik mee dan?
Van mij wel hoor, daar doe ik niet moeilijk over. Je zal wel jezelf moeten vermaken overdag, dan moet ik namelijk werken. Dat is zeker ook geen probleem? Maar ga jij me dan brengen naar Parijs?
Isabeaudinsdag 26 september 2006 @ 19:41
6 en 8 november wordt moeilijk...begrafenis, je kent het wel.

En had ik je al verteld dat ik al 2 jaar geen auto meer heb gereden?
Lucilledinsdag 26 september 2006 @ 19:44
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 19:41 schreef Isabeau het volgende:
6 en 8 november wordt moeilijk...begrafenis, je kent het wel.
Ik ken het probleem van die mensen die hun dood al lang van te voren plannen.
quote:
En had ik je al verteld dat ik al 2 jaar geen auto meer heb gereden?
Nee, dat had je me niet verteld. Ik wist niet eens of je een rijbewijs had.
Isabeaudinsdag 26 september 2006 @ 19:48
Ik heb een rijbewijs

Ik gebruik het als identificatieding sinds mijn paspoort is verlopen
Da's wel shit, aangezien ik vroeger altijd de smoes 'heb m'n rijbewijs niet bij me' gebruikte om niet te hoeven rijden...
dubidubdinsdag 26 september 2006 @ 19:55
't Ziet hier blauw van de mensen
Q.dinsdag 26 september 2006 @ 20:00
Kan je dat niet (beter) bij de SNCF bestellen?
Lucilledinsdag 26 september 2006 @ 20:05
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 20:00 schreef Q. het volgende:
Kan je dat niet (beter) bij de SNCF bestellen?
Dan kom je ook op thalys.com uit.
EnderOnlinewoensdag 27 september 2006 @ 00:35
http://www.treinreiswinkel.nl/
Beter & Goedkoper naar het schijnt (geen ervaring mee)
WESTwoensdag 27 september 2006 @ 00:37
site van de NS breek me de bek niet open
swollywoodwoensdag 27 september 2006 @ 00:37
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 19:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een rijbewijs

Ik gebruik het als identificatieding sinds mijn paspoort is verlopen
Da's wel shit, aangezien ik vroeger altijd de smoes 'heb m'n rijbewijs niet bij me' gebruikte om niet te hoeven rijden...
En nu heb je hem wel bij je en rij je ook al 2 jaar niet
Lucillewoensdag 27 september 2006 @ 00:52
quote:
Op woensdag 27 september 2006 00:35 schreef EnderOnline het volgende:
http://www.treinreiswinkel.nl/
Beter & Goedkoper naar het schijnt (geen ervaring mee)
Zit ik nu naar te kijken. Nadeel is dus dat je eerst al je gegevens inclusief huisadres, email, telefoonnummer moet opgeven voordat ik uberhaupt het zoekresultaat (of ik uberhaupt de trip kan boeken die ik wil en de prijs) zie. Ben ik dus niet tevreden met wat ze me gaan bieden dan weten ze dus wel al mijn gegevens en kan ik dus bijvoorbeeld een telefoontje verwachten en zo. Of andere vormen van spam/direct mailing. Beetje vreemde manier van zaken doen, eerst werkelijk alles doorgeven wie je bent voordat er ook maar 1 regel resultaat zichtbaar is.