quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
Die weg waar hij naar wijsde waar ik me had kunnen draaien was niet draaibaar
Dat zal 'em leren!quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
Mjah lach maar. En in mijn vuistje lachte ik dat het een simpele IVBO'er was.
Je bent gewoon gebokt door een kraanmachinist, ongeacht wat voor opleiding die had...quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
En in mijn vuistje lachte ik dat het een simpele IVBO'er was.
Hoe moet ik me dat, in het algemeen dan he, voorstellen? Een weg die draaibaar is?quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
En het mooie was. Die weg waar hij naar wijsde waar ik me had kunnen draaien was niet draaibaar
Ja dude. Een weg waar je je om kan draaien.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:44 schreef Lucille het volgende:
[..]
Hoe moet ik me dat, in het algemeen dan he, voorstellen? Een weg die draaibaar is?
Net zoiets als een draaibrug of draaibank, maar dan anders.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:44 schreef Lucille het volgende:
[..]
Hoe moet ik me dat, in het algemeen dan he, voorstellen? Een weg die draaibaar is?
Dus je durfde niks tegen hem terug te zeggen?quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
Mjah lach maar. En in mijn vuistje lachte ik dat het een simpele IVBO'er was.
Tja, en zo moeilijk is het toch niet met een rollator.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:38 schreef buzzer het volgende:
ik denk dat je een paar lesjes te weinig hebt gehad qua voertuigbeheersing.
En Nederlands.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:38 schreef buzzer het volgende:
ik denk dat je een paar lesjes te weinig hebt gehad qua voertuigbeheersing.
quote:Op woensdag 27 september 2006 10:05 schreef descendent1 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp reed jij met je lelijk leasebak; arrogante rotkop en blinde vinken rijgedrag over het net gewalste zand heen en zei die knakker daar wat van in bewoordingen die jou deden huilen en om je moeder deden roepen? En dacht jij: Oh jee; als ie me nu maar niet achternakomt!![]()
![]()
Of heb ik nu iets verkeerd begrepen?
En daarna een topic openen op Fok!, daar heeft hij helemaal niet van terug, die arme man zo hard aanpakkenquote:
Of gewoon rammen met je oude barrel auto....moet je natuurlijk wel een oud barreltje hebben.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:17 schreef Gluckskafer het volgende:
Gewoon altijd je duim opsteken en vriendelijk zwaaien.
Ook bij agressieve verkeersgebruikers.
Dan pwn je ze pas echt.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
En alleen maar omdat ik 3 meter op het net gewalste zand reed waar ze aan het werken waren, omdat ik me moest draaien.
Nee niet even rustig wijzen. Meteen schelden met die gore pleebeejkop van um. Opbokken graflul zei ie
En het mooie was. Die weg waar hij naar wijsde waar ik me had kunnen draaien was niet draaibaar
Opkutten lul
quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:54 schreef mrcool het volgende:
[..]
Je bent gewoon gebokt door een kraanmachinist, ongeacht wat voor opleiding die had...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |