abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42145943
Whoopa weer één:
Koffertje legt treinverkeer Den Haag plat
DEN HAAG - Het treinverkeer tussen Den Haag Centraal, Hollands Spoor en de Laan van Nieuw Oost-Indië ligt dinsdagmiddag stil wegens een koffertje op het spoor. De politie onderzoekt of het koffertje explosieven bevat. Dat maakte de politie bekend.
Volgens spoorbeheerder ProRail zijn inmiddels al enkele treinen uitgevallen. Als het onderzoek van de politie lang duurt, kunnen de vertragingen oplopen tot een uur. Reizigers kunnen het best met de tram naar een ander station reizen.

Ruim je troep toch eens op! Scheelt een hoop mensen vertraging!
  dinsdag 26 september 2006 @ 18:01:34 #2
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_42146214
Komt door die kutreclames met overdreven gezeik over "terreurdreigingen".
Guanine en Cytosine! *O*
pi_42146246
Paniek om niets altijd
me > you
pi_42146253
Intercity's van en naar Schiphol....alleen maar verdachte koffers die onbeheert staan.
pi_42146425
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 18:01 schreef Koenholio het volgende:
Komt door die kutreclames met overdreven gezeik over "terreurdreigingen".
ja nu lekker hierover klagen, maar wanneer er wel wat gebeurt keihard janken en dan met de vingers wijzen naar de overheid die er meer aan had moeten doen.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_42146464
sowieso kansloze kutkneuzen die hun koffertjes en tasjes onbeheerd laten staan.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_42160232
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 18:09 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

ja nu lekker hierover klagen, maar wanneer er wel wat gebeurt keihard janken en dan met de vingers wijzen naar de overheid die er meer aan had moeten doen.
Nee, dat is flauwekul. Als iemand die enige intelligentie bezit een aanslag wil plegen lukt dat wel, ongeacht de mate van controle en zogenaamde veiligheid die wordt gehanteerd. Al die waanzin om een koffer of tas die ergens achter is gelaten/vergeten is net zo onnozel als vliegangst, pleinvrees of smetvrees.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_42161402
Voorlopig bij elke lege doos of koffer zijn de reizigers de dupe.
Ik geloof niet dat als er een aanslag komt deze door een koffer of rugzak komt, zo dom zijn ze nou ook weer niet
Haters gonna hate.
pi_42164837
Ik zou gewoon zo'n tas pakken en kijken wat er in zit. Mocht ik getracteerd worden op een klokje wat afteld naar 0 en hij staat op 3 seconden..

Dan was er toch al niks meer aan te redden.
pi_42186699
Het koffertje stond OP het spoor?
pi_42186837
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:36 schreef Blue-eagle het volgende:
Ik zou gewoon zo'n tas pakken en kijken wat er in zit. Mocht ik getracteerd worden op een klokje wat afteld naar 0 en hij staat op 3 seconden..

Dan was er toch al niks meer aan te redden.
ja en staat dat zelfde klokje op 3 uur maar hij gaat af omdat je m openmaakt, wat is t dan?
ja maar...iedereen is al uniek...dat is toch niet bijzonder?
tegen individualisatie en massificatie
...mits gezond verstand aanwezig ;)
  donderdag 28 september 2006 @ 00:28:40 #12
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_42187031
quote:
Op donderdag 28 september 2006 00:21 schreef Moon_of_74 het volgende:

[..]

ja en staat dat zelfde klokje op 3 uur maar hij gaat af omdat je m openmaakt, wat is t dan?
Een koekoeksklok?
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  † In Memoriam † donderdag 28 september 2006 @ 00:31:19 #13
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_42187092
quote:
Op donderdag 28 september 2006 00:28 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Een koekoeksklok?
Gaan die af als je hem open maakt dan?
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_42187313
quote:
Op donderdag 28 september 2006 00:31 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Gaan die af als je hem open maakt dan?
Natuurlijk. Dat is één van de meeste bekende eigenschappen van de koekoeksklok. Heb jij er nog nooit één open gemaakt dan?
pi_42187435
quote:
Op donderdag 28 september 2006 00:21 schreef Moon_of_74 het volgende:

[..]

Een bom uit een film.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')