abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 februari 2007 @ 19:21:08 #176
155698 _petjan
jan met de pet
pi_46247760
Spannend einde.
pi_46248387
Ik heb 'm nog niet gezien. Ik wacht naarstig... (Op m'n downloadqueue.)
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  maandag 12 februari 2007 @ 22:54:31 #178
101884 PeRi
Allons-y!
pi_46250872
Susans meat , !! Wel tof dat ze gaan trouwen .

Mike weet het weer !!!

Orson viel!!!!!!
Whatever I want.
  maandag 12 februari 2007 @ 23:54:06 #179
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_46251012
quote:
Op maandag 12 februari 2007 22:54 schreef PeRi het volgende:
Susans meat , !! Wel tof dat ze gaan trouwen .

Mike weet het weer !!!

Orson viel!!!!!!
En Bree ook. Nu hebben ze een excuus om haar in bed te filmen terwijl ze op haar kindje ligt te broeden.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_46257092
quote:
Op maandag 12 februari 2007 23:54 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

En Bree ook. Nu hebben ze een excuus om haar in bed te filmen terwijl ze op haar kindje ligt te broeden.
Huh? Dat is toch Alma die misschien zwanger is? Of begrijp ik je nu verkeerd?

Vond het wel een goeie aflevering! Dat einde....
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  dinsdag 13 februari 2007 @ 14:06:53 #181
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_46257352
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 13:58 schreef LeNeHe het volgende:

[..]

Huh? Dat is toch Alma die misschien zwanger is? Of begrijp ik je nu verkeerd?

Vond het wel een goeie aflevering! Dat einde....
Maar de actrice die Bree speelt is zwanger.
In het eggie dus.
pi_46259174
Ooo ja!
*terug onder steen kruipt*
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_46260310
Geweldige aflevering! Ik vind dit seizoen echt heel erg goed tot nu toe, ik hoop maar dat ze het nog vol kunnen houden want ik denk dat er nog veel meer achter de moord van Monique zit. Alma en Gloria moeten er gewoon iets mee te maken hebben! Misschien dat Alma haar vermoord heeft omdat ze jaloers was en dat Orson later het lijk van Monique in haar keuken vond. Hij heeft al eerder tegen Bree gezegd dat hij gaat schoonmaken als hij overstuur is... Ik vraag me af of Orson de val zal overleven. Waarschijnlijk komt hij in de bosjes ofzo terecht, zodat die zijn val kunnen breken, want ik denk dat het anders moeilijk zal worden om achter de rest van het verhaal te komen.

Trouwens, wat ook grappig was was dat toen Mike en Carlos het over Mike's herinneringen hadden, en Mike vertelde dat hij alleen maar de gele handschoenen herinnerde, je Orson op de achtergrond met z'n gele handschoentjes aan zag werken..
pi_46268764
Tuurlijk overleeft Orson de val, daarom hebben ze de to be continued ook in de val geplakt.. anders hadden ze de klap ook nog wel ff laten zien,.
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_46270996
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 15:37 schreef Kantar het volgende:

Trouwens, wat ook grappig was was dat toen Mike en Carlos het over Mike's herinneringen hadden, en Mike vertelde dat hij alleen maar de gele handschoenen herinnerde, je Orson op de achtergrond met z'n gele handschoentjes aan zag werken..
Dat waren niet dezelfde gele handschoenen. Hij had gewoon van die dikkere 'tuinier'-handschoenen aan en tijdens het schoonmaken in de herinerring van Mike had 'ie van die gele afwashandschoenen aan.

Ik begin eigenlijk te denken dat Alma er helemaal niks mee te maken heeft. Die moeder van Orson, Gloria, heeft denk ik Monique vermoord. Zeker nu ze Alma heeft opgesloten nadat ze het allemaal aan de politie wilde vertellen. Misschien is Gloria bang dat uiteindelijk toch sporen van haarzelf worden gevonden en wil ze het liefst Monique als dreigmiddel blijven gebruiken.

Trouwens, ik vind Lynette echt briljant. Nadat ze dat neefje had ontslagen maakte Andrew nog een opmerking over de vloer. Die blik van haar toen! Andrew met de staart tussen de benen weer weg...

Wel jammer dat Andrew weer vervelende trekjes begint te krijgen zoals het afluisteren van het gesprek tussen Orson en Bree en 't bedreigen van Orson daarna.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:16:27 #186
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_46271240
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:11 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dat waren niet dezelfde gele handschoenen. Hij had gewoon van die dikkere 'tuinier'-handschoenen aan en tijdens het schoonmaken in de herinerring van Mike had 'ie van die gele afwashandschoenen aan.
Ja dat maakt toch niet uit. De grap was op de achtergrond de vermoedelijke dader stond, weer met gele handschoenen. Erg grappige scene.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:20:10 #187
155698 _petjan
jan met de pet
pi_46271418
Ik vond Tom erg grappig deze aflevering, lekker boos zijn op Lynette waar iedereen bij is
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:29:41 #188
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_46271880
Ik vind eigenlijk dat Tom nu maar een keer over z'n issues heen moet zijn hoor. Wat een pussy.
pi_46272331
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:11 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Weet ik, ik doelde meer op het feit dat ie wèèr gele handschoenen droeg.
pi_46272575
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:29 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Tom nu maar een keer over z'n issues heen moet zijn hoor. Wat een pussy.
Haha! Precies, ik vind 'm af en toe ook wel een zeikerd. Het is overduidelijk dat Lynette het beste met 'm voor heeft.

Edit: Oja, die Mike is wel een drol hoor. Waarom gaat 'ie meteen naar die Orson toe? Hij is echt veel te impulsief, nu heeft hij straks wel daadwerkelijk een moord gepleegd.
  maandag 19 februari 2007 @ 11:28:26 #191
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_46452526
Zow.. de hele Bree-Orson verhaallijn is afgerond (voor dit moment althans).

Veel Marcia Cross body doubles weer deze aflevering

Zach ook eindelijk weg.
Zal volgende aflevering dat gezeur over Julie wel weer beginnen.
  maandag 19 februari 2007 @ 22:04:17 #192
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_46473997
Toffe aflevering vandaag en in het geheel een mooie dubbele episode.
Ik vraag me alleen af waar ze in godsnaam de resterende afleveringen mee gaan vullen.
  maandag 19 februari 2007 @ 22:30:33 #193
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_46475008
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zow.. de hele Bree-Orson verhaallijn is afgerond (voor dit moment althans).

Veel Marcia Cross body doubles weer deze aflevering

Zach ook eindelijk weg.
Zal volgende aflevering dat gezeur over Julie wel weer beginnen.
Zach komt vast nog wel terug, die is veel te labiel om het hier zomaar te blijven zitten

Het lijkt er inderdaad op dat de Orson verhaallijn is afgerond, wat raar is aangezien dat het nieuwe mysterie van dit seizoen leek te zijn. Ik verwacht dan ook dat er nog wel iets gebeurt waardoor het hele verhaal pas werkelijk in de laatste aflevering van het seizoen wordt afgesloten.

Niemand is er immers nog achter dat Orson Mike heeft aangereden; dat zal nog wel voor wat problemen zorgen.
En dat vrouwtje dat haar vinger had afgesneden komt wellicht nog eens terug... mogelijk dat papa Young nog vrijkomt?

Maar waarschijnlijk kennen we simpelweg nog niet het hele verhaal. Ik denk dat Monique belangrijker is dan we nu denken en er nog iets is gebeurd omtrent haar dood dat wij niet weten...
pi_46475680
Geweldige aflevering! Aangrijpende laatste scene, briljant gespeeld, die ogen....brrrr.

En die Gabby weer: "'and he said I was good, which sounds just like me!"
Mind the gap
  maandag 19 februari 2007 @ 23:22:13 #195
155698 _petjan
jan met de pet
pi_46477034
Whahahahah toen Zach opstond wist ik het al meteen, geweldig!
  maandag 19 februari 2007 @ 23:37:31 #196
155698 _petjan
jan met de pet
pi_46477556
Ik vond het wel spannend, dat stuk met Bree in de badkuip. En ik begin Andrew steeds aardiger te vinden
  maandag 19 februari 2007 @ 23:38:15 #197
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_46477577
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:37 schreef _petjan het volgende:
Ik vond het wel spannend, dat stuk met Bree in de badkuip. En ik begin Andrew steeds aardiger te vinden
Wel een mooie opmerking van Danielle: "I liked you better when you were a PSYCHOPATH!"
  maandag 19 februari 2007 @ 23:38:51 #198
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_46477595
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:30 schreef Gezondaar het volgende:

[..]

Zach komt vast nog wel terug, die is veel te labiel om het hier zomaar te blijven zitten

Het lijkt er inderdaad op dat de Orson verhaallijn is afgerond, wat raar is aangezien dat het nieuwe mysterie van dit seizoen leek te zijn. Ik verwacht dan ook dat er nog wel iets gebeurt waardoor het hele verhaal pas werkelijk in de laatste aflevering van het seizoen wordt afgesloten.
Dat had ook het mysterie van dit seizoen moeten worden, totdat Marcia Cross bezwangerd raakte...

Maar goed er zijn denk ik nog genoeg andere verhaallijnen mogelijk zonder Bree. Edie bijvoorbeeld, valt vast wel iets interessants over te verzinnen.

Of de kinderen van Bree; Andrew is bijna tot een cameo rol gereduceerd dit seizoen. Er is echt niets omtrent zijn karakter gebeurd (terwijl die zo belangrijk was in de eerste 2 seizoenen).
En van Danielle weten we eigenlijk niet beter dat ze een hoer is (en er nu ook zo uitziet ).
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:18:36 #199
101884 PeRi
Allons-y!
pi_46484346
OMG dus toch Gloria! Niet dat het niet voorspelbaar was, maar toch !! Wat deed ze met ons Bree!! But she's already in jail now! Wel blij dat het gewoon goed gaat tussen Bree en Orson nu, maar vast niet voor lang . Moet wel zeggen dat het Bree & Orson gedoe vorige aflevering super eindigde, maar ze zetten het helaas niet door in deze aflevering. En beetje suf dat ook Alma van het dak kukelt.

Hoe vies, Zack en Gabi als het echt zou zijn gebeurd, alleen al als ik eraan denk iieks , . Moet wel zeggen dat ik het gedoe tussen Zack en Gabi een stuk leuker vond dan de rest van de ep.
Zack met zn aanzoek, grapjas . Ik wil dat Carlos en Gabriëlle weer bij elkaar komen.

Ian & Susan .
Whatever I want.
  Moderator dinsdag 20 februari 2007 @ 11:21:03 #200
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_46484410
Het leek wel een beetje een seizoensfinale...ik ben benieuwd wat er nu nog kan gaan gebeuren tot aan het einde van dit seizoen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')