En Bree ook. Nu hebben ze een excuus om haar in bed te filmen terwijl ze op haar kindje ligt te broeden.quote:Op maandag 12 februari 2007 22:54 schreef PeRi het volgende:
Susans meat,
!! Wel tof dat ze gaan trouwen
.
Mike weet het weer!!!
Orson viel!!!!!!
Huh? Dat is toch Alma die misschien zwanger is? Of begrijp ik je nu verkeerd?quote:Op maandag 12 februari 2007 23:54 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
En Bree ook. Nu hebben ze een excuus om haar in bed te filmen terwijl ze op haar kindje ligt te broeden.![]()
Maar de actrice die Bree speelt is zwanger.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:58 schreef LeNeHe het volgende:
[..]
Huh? Dat is toch Alma die misschien zwanger is? Of begrijp ik je nu verkeerd?![]()
Vond het wel een goeie aflevering! Dat einde....![]()
Dat waren niet dezelfde gele handschoenen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:37 schreef Kantar het volgende:
Trouwens, wat ook grappig was was dat toen Mike en Carlos het over Mike's herinneringen hadden, en Mike vertelde dat hij alleen maar de gele handschoenen herinnerde, je Orson op de achtergrond met z'n gele handschoentjes aan zag werken..![]()
Ja dat maakt toch niet uit. De grap was op de achtergrond de vermoedelijke dader stond, weer met gele handschoenen. Erg grappige scene.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat waren niet dezelfde gele handschoenen.Hij had gewoon van die dikkere 'tuinier'-handschoenen aan en tijdens het schoonmaken in de herinerring van Mike had 'ie van die gele afwashandschoenen aan.
Weet ik, ik doelde meer op het feit dat ie wèèr gele handschoenen droeg.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat waren niet dezelfde gele handschoenen.Hij had gewoon van die dikkere 'tuinier'-handschoenen aan en tijdens het schoonmaken in de herinerring van Mike had 'ie van die gele afwashandschoenen aan.
Haha! Precies, ik vind 'm af en toe ook wel een zeikerd. Het is overduidelijk dat Lynette het beste met 'm voor heeft.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:29 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Tom nu maar een keer over z'n issues heen moet zijn hoor. Wat een pussy.
Zach komt vast nog wel terug, die is veel te labiel om het hier zomaar te blijven zittenquote:Op maandag 19 februari 2007 11:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zow.. de hele Bree-Orson verhaallijn is afgerond (voor dit moment althans).
Veel Marcia Cross body doubles weer deze aflevering
Zach ook eindelijk weg.
Zal volgende aflevering dat gezeur over Julie wel weer beginnen.![]()
Wel een mooie opmerking van Danielle: "I liked you better when you were a PSYCHOPATH!"quote:Op maandag 19 februari 2007 23:37 schreef _petjan het volgende:
Ik vond het wel spannend, dat stuk met Bree in de badkuip. En ik begin Andrew steeds aardiger te vinden![]()
Dat had ook het mysterie van dit seizoen moeten worden, totdat Marcia Cross bezwangerd raakte...quote:Op maandag 19 februari 2007 22:30 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Zach komt vast nog wel terug, die is veel te labiel om het hier zomaar te blijven zitten![]()
Het lijkt er inderdaad op dat de Orson verhaallijn is afgerond, wat raar is aangezien dat het nieuwe mysterie van dit seizoen leek te zijn. Ik verwacht dan ook dat er nog wel iets gebeurt waardoor het hele verhaal pas werkelijk in de laatste aflevering van het seizoen wordt afgesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |