Vond t ook uit de lucht komen vallen, maar als t maar voor één aflevering was geweest was t helemaal een nutteloos lijntje geweest, en dat had ik (zo mogelijk) nog erger gevonden.. van die lijntjes waarvan je achteraf denkt 'oke, en waar was dat nou eigenlijk goed voor?' (valt meestal pas echt op als je t seizoen in herhaling ziet en denkt 'hey, daar is nooit wat mee gedaan!')quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:07 schreef Kantar het volgende:
Ook dat gedoe rondom Zach, het komt echt helemaal uit de lucht vallen, en ik hoopte dat het beperkt zou blijven tot 1 aflevering, maar ik ben bang dat ze dat maar gaan gebruiken om Gabby de rest van het seizoen bezig te houden.![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:29 schreef Nicole22 het volgende:
Nog maar twee afleveringen te gaan van DH dit seizoenen wel op 11 en 18 februari.
Felicia is toch de zus van Martha Huber? Ze had haar vinger eraf gehakt en in Paul's achterbak gelegd en zo haar dood in scene gezet, als ik het me goed herinner.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Felicia faked her death.. snap er weinig meer van, wie is Felicia ook alweer (), en was die niet vermoord?
Ohja, ik zat te twijfelen of het nou haar zus was of Martha dus, en nu weet ik het weer jaquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:50 schreef Kantar het volgende:
[..]
Felicia is toch de zus van Martha Huber? Ze had haar vinger eraf gehakt en in Paul's achterbak gelegd en zo haar dood in scene gezet, als ik het me goed herinner.![]()
11 februari pas weer.quote:Op maandag 29 januari 2007 09:34 schreef _petjan het volgende:
Hmmm... Geen nieuwe aflevering vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |