abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45181367
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:53 schreef Wepeel2 het volgende:
Misschien dat de kijkcijfers gedaald zijn omdat het seizoen zo matig begon. Ondertussen vind ik het echt weer heel leuk. Maar het scheelde niet veel of ik was ook afgehaakt.

Via welke website vind je de ratings van de vs-series eigl Mike?
Idd ik was ook bijna afgehaakt maar pfoe de laatste tijd is het weer erg leuk
Maar goed als je afhaakt en je kijkt ergens anders naar ga je niet zo snel weer terug denk ik, terwijl wij gewoon kunnen downloaden en kijken wanneer we willen, zal wel schelen

Ze hebben tegenwoordig toch ook ratings van series niet zijn gekeken maar binnen een week wel op tivo oid. worden bekeken?!?!
How rude!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:57:11 #127
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_45188689
Andrew was weer prachtig bezig. Leuk om die kids allemaal weer eens samen te zien in die keuken.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 22:05:16 #128
148174 Kantar
TV junkie.
pi_45298878
Van TV.com
quote:
Marcia Cross' home becomes her TV character's home after actress is placed on bed rest.

Marcia Cross Desperate Housewives star Marcia Cross, who is expecting twins, has been placed on bed rest for the remainder of her pregnancy, forcing production of her hit TV show to shift into her real-life living room.

At the end of this week, the Housewives production crew will take over the downstairs of Cross' west Los Angeles home for two days to shoot the last two episodes that she was planning to appear in this season, an ABC network spokesman said Wednesday.

Cross, 44, moved into the house just months ago with her stockbroker husband, Tom Mahoney, whom she married in June of last year.

Her publicist, Heidi Slan, confirmed that doctors had placed Cross on bed rest last week, but added, "This is a precautionary move only" due to her pregnancy with twins.

The red-headed actress has earned a string of Emmy and Golden Globe nominations for her role as the perfectionist homemaker Bree Van de Kamp on the popular prime-time soap.

She costars with Teri Hatcher, Felicity Huffman, Eva Longoria, and Nicollette Sheridan as a group of women bound together by various intrigues played out on the seemingly quiet suburban cul-de-sac of Wisteria Lane.

Desperate Housewives producers had planned to wrap up Bree's storyline for the season with just two more episodes after the February 11 show, as Cross's expanding waistline became harder to conceal and her character is not pregnant.

But with the actress now confined to her home, producers decided to bring the show to her, sending in crews to transform the lower level of her house into a stage set matching the interior of Bree's extremely tidy home.

"They are painting the walls, moving in props and furniture from the set," a source from the show told TV Guide magazine, which first reported the story. "They're basically making Marcia's house into Bree's."
Best grappig eigenlijk; kun je niet naar je werk? Dan komt je werk maar naar jou toe... Ik vraag me trouwens wel af hoe ze de rest van het seizoen dan wilden gaan opvullen als Bree's verhaallijntje zo snel afgelopen zou zijn.. Voor de rest heb je dan alleen het mysterie van Mike/Monique (met het gezeur van Susan/Ian) maar dat hoort ook bij Bree/Oron's verhaaltje, en ik denk niet dat de driehoeksverhouding van Austin, Danielle en Julie interessant genoeg is om zo lang uit te rekken.. Maar goed, dat doet er nu eigenlijk niet meer toe aangezien Marcia dus wel door kan gaan.
pi_45369485
Zach Young
Dat kapsel
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  maandag 15 januari 2007 @ 13:34:24 #130
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_45370797
"You've banned me from YOUR opening"

"I don't know how I'm gonna bake my way out of this one"

En Zack.. omg dat verwacht je toch niet Vind het Bree-Orson-Alma verhaal een beetje irritant worden eigenlijk, maar aan het einde te zien zal daar wel snel een eind aan komen
Seriously!?
pi_45379155
Zack Young, omg

Bree is echt breed aan het worden, misschien moet ze in de serie ook maar eens zwanger worden
  maandag 15 januari 2007 @ 18:09:58 #132
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_45379340
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:45 schreef Kuukske het volgende:
Zach Young
Dat kapsel
Ik d8 dat ie een pruik op had

Zag er echt niet uit
pi_45379685
Ik hoop voor degene die hij in het echt is (geen idee hoe'tie heet), dat het een pruik was
De reactie van Carlos was ook wel geinig
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  Moderator maandag 15 januari 2007 @ 19:54:02 #134
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_45383469
De kijkcijfers waren helaas weer lager dan de week ervoor.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 15 januari 2007 @ 20:18:04 #135
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_45384476
ruim 18 miljoen is nog steeds geen reden tot paniek lijkt me.

Wat kijken er trouwens achterlijk veel mensen naar CSI. 26 miljoen. Ik wist niet dat die serie nog zo populair was.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  Moderator maandag 15 januari 2007 @ 20:19:55 #136
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_45384551
Geen paniek, maar de kijkcijfers zijn toch met 30% afgenomen.

Als zo'n serie eenmaal aan een vrije val begint, zie je zelden dat het nog goed komt.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 15 januari 2007 @ 21:40:38 #137
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_45387772
quote:
Op maandag 15 januari 2007 20:19 schreef Mike het volgende:
Geen paniek, maar de kijkcijfers zijn toch met 30% afgenomen.

Als zo'n serie eenmaal aan een vrije val begint, zie je zelden dat het nog goed komt.
Ach als dit seizoen maar leuk wordt afgerond. Misschien is na drie seizoenen de koek dan ook wel op.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_45390765
quote:
Op maandag 15 januari 2007 13:34 schreef ImPrEzA het volgende:
"You've banned me from YOUR opening"

"I don't know how I'm gonna bake my way out of this one"

En Susan die van de trap glijdt... 'Do you want it to burn when you pee?'

Zach!!!

Was die kerel met die dozen niet diezelfde kerel als bij Mike in de gevangenis?
Al met al vond ik het wel weer een fijne aflevering.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  dinsdag 16 januari 2007 @ 15:34:25 #139
155698 _petjan
jan met de pet
pi_45407547
Ik vond het zielig voor de dochter van Susan
Verder wel een toffe aflevering.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 15:47:40 #140
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_45407974
Was idd een goede aflevering!!
pi_45408216
Lynette die haar tieten liet zien . En Zach.. omg, wat een kapsel. Het hele Alma-gebeuren kan mij ook wat minder boeien, maar het wordt al interessanter nu dat zakje tanden gevonden is .
  dinsdag 16 januari 2007 @ 17:23:50 #142
148174 Kantar
TV junkie.
pi_45410847
Het leukste stukje vond ik toen Susan van de trap af gleed. Teri Hatcher heeft misschien niet altijd de leukste en origineelste verhaallijnen, maar alle fysieke ''grappen'' doet ze altijd geweldig imo! En toen ze begon te krijsen ''Do you want it to burn when you pee?''..

Voor de rest vond ik de aflevering toch wel minder dan vorige week. Dat hele Zach-gedoe sloeg nergens op natuurlijk en er gebeurde eigenlijk weinig spectaculairs, maar dat zal in de komende weken weer veranderen hoop ik.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 17:26:17 #143
155698 _petjan
jan met de pet
pi_45410932
Er zal nog wel iets gebeuren met Zach denk ik.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 18:03:30 #144
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_45412220
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 17:23 schreef Kantar het volgende:

Voor de rest vond ik de aflevering toch wel minder dan vorige week. Dat hele Zach-gedoe sloeg nergens op natuurlijk en er gebeurde eigenlijk weinig spectaculairs, maar dat zal in de komende weken weer veranderen hoop ik.
Het was grappig, maar kwam inderdaad uit het niets. Ik kan me niet herinneren dat ooit ergens uit is gebleken dat Zach gek was van Gabi. Alleen Julie en Zach staat me nog bij...

Ben ook benieuwd hoelang ze de zwangerschap van Maria Cross nog kunnen 'verbergen'. Het wordt met de week duidelijker.
pi_45412898

[ Bericht 100% gewijzigd door Torio op 17-01-2007 09:49:49 ]
In life you achieve what you thínk you deserve
pi_45420296
Redelijke aflevering, beetje ongeloofwaardig hoe Zach ineens the hots voor Gabrielle heeft.
Hoewel ik de scene in het restaurant zelf wel hilarisch vond: "Don't hijack a Ferrari if you don't know how to drive"

Nog maar 2 afleveringen te gaan voorlopig
21 januari en 11 februari.
Mind the gap
  dinsdag 16 januari 2007 @ 21:47:11 #147
155698 _petjan
jan met de pet
pi_45420358
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 21:45 schreef Nicole22 het volgende:
Redelijke aflevering, beetje ongeloofwaardig hoe Zach ineens the hots voor Gabrielle heeft.
Hoewel ik de scene in het restaurant zelf wel hilarisch vond: "Don't hijack a Ferrari if you don't know how to drive"

Nog maar 2 afleveringen te gaan voorlopig
21 januari en 11 februari.

Ik denk dat die dochter van Susan iets heefs (een soa of zwanger), want ze leggen wel heel erg de nadruk op het feit dat condooms maar zoveel % veilig zijn.

[ Bericht 11% gewijzigd door _petjan op 16-01-2007 22:01:27 ]
  dinsdag 16 januari 2007 @ 23:00:58 #148
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_45423001
Mag hopen dat ze een dodelijke soa heeft
pi_45423583
Spoiler wb Julie..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_45584602
t was weer een goede aflevering... de vaart zit er weer goed in dit seizoen (misschien wel te veel af-en-toe.. had van die moeder van Kayla verwacht dat ze wel n seizoentje mee zou draaien, even als van die psycho in de supermarkt, en BANG na 6 afleveringen zijn ze al weg...)
Ik blijf me t hele seizoen wel afvragen 'wat komt er in vredesnaam nog in de X resterende afleveringen.. waar gaan ze tegen t eind van t seizoen naar toe..
De lynette-wending van deze aflevering vond ik ook meer een start voor n nieuwe invalshoek voor een nieuw seizoen, maar ik ben ook wel weer excited dat er 'mid-season' nog zo veel ontwikkelingen in deze serie zitten, en ben benieuwd waar t heen gaat..

Wat betreft Mike en Paul was ik een beetje verward, ik kreeg vorige aflevering de indruk dat Mike Paul niet herkende/herinnerde, maar deze aflevering bleek van wel want hij herinnerde zich Zach zelfs nog...
Kan iemand mij trouwens vertellen of Zach er in seizoen 2 achter gekomen is dat Mike zijn vader is?
(ik heb alle afleveringen gezien, maar ben t even kwijt..)
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')