weet ik niet dit gaat over de VS uitzendingenquote:Op maandag 8 januari 2007 13:04 schreef -Rebelle het volgende:
Komt het dan op net 5 weer?
Maart.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:58 schreef -Rebelle het volgende:
Wanneer komt het weer op de nederlandse zenders dan?
Seizoen 3, 11e afleveringquote:Op maandag 8 januari 2007 15:49 schreef Purky het volgende:
In welk seizoen zitten ze inmiddels?
Ja, ik bedoel ook eigenlijk tov seizoen 2. In het begin ging het goed: soms zelfs nog de nr 1 show van de week. Nu zit bv CSI daar een straatlengte voor.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:07 schreef Kantar het volgende:
Zo slecht zijn de kijkcijfers toch niet geweest dit seizoen? Ik dacht juist dat het weer heel redelijk ging (zeker in vergelijking met seizoen 2)..![]()
Marcia Cross (dus Bree) is in t echt zwanger... tot nog toe hebben ze dat in beeld aardig kunnen verhullen, qua onderste helft buiten beeld houden, maar t verdoezelen lukt idd niet echt meer inmiddelsquote:Op maandag 8 januari 2007 23:58 schreef Geqxon het volgende:
Misschien ben ik de enige die het zag, maar heeft Bree soms een boobjob gehad joh
Ja dat was ook wel gaaf, met die picknickquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:34 schreef Nicole22 het volgende:
Mooie scene tussen Gabrielle en Carlos.
Ik denk dat er op die andere scene werd gedoeld. Op de verandaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja dat was ook wel gaaf, met die picknick![]()
Wil ik ook weten..quote:Op maandag 8 januari 2007 21:07 schreef Zhenar het volgende:
Wat ik wil weten is wat Alma in haar been spoot? Is ze aan de heroïne?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |