Sluit ik me helemaal bij aan! Meestal gooi ik afleveringen nadat ik ze heb gekeken weer weg maar deze hou ik nog evenquote:Op donderdag 9 november 2006 15:54 schreef Mike het volgende:
Ik ben blij dat ik hier nog niet gekeken had voor ik de aflevering zag. Ik kan nu overigens mooi aansluiten bij de andere meningen uit dit topic: wat een topaflevering! Dat er een dode zou vallen, kwam echt de lucht vallen voor me en ik zit nog half in shock.
Oh, en:Felicity Huffman
En Lynette die haar mond houdt om de "held" van haar zoontje te beschermen!quote:Op maandag 13 november 2006 18:32 schreef Pek het volgende:
*oef* best wel heftig dat eind, mister "Protector Pedoman"![]()
Seizoen 3 wordt idd steeds beter![]()
Jezus, wat een watjes hierquote:Op dinsdag 7 november 2006 02:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Fuck. Iedereen waarschuwde al van "Ik heb gejankt" en ik maar neuh dat doe ik niet. Toch een traantje net.. erg blij dat het niveau zo stijgt dit seizoen..!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens tv.com (ik weet het, niet de meest betrouwbare bron, maar toch) is de volgende aflevering op 7 januari, dus inderdaad even een maandje pauze.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:48 schreef Avani het volgende:
Ik neem aan dat bij Desperate Housewives de 'winterstop' begonnen is? Anders hadden ze er geen kerstaflevering van gemaakt, neem ik aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |