Jezus, wat een watjes hierquote:Op dinsdag 7 november 2006 02:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Fuck. Iedereen waarschuwde al van "Ik heb gejankt" en ik maar neuh dat doe ik niet. Toch een traantje net.. erg blij dat het niveau zo stijgt dit seizoen..!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens tv.com (ik weet het, niet de meest betrouwbare bron, maar toch) is de volgende aflevering op 7 januari, dus inderdaad even een maandje pauze.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:48 schreef Avani het volgende:
Ik neem aan dat bij Desperate Housewives de 'winterstop' begonnen is? Anders hadden ze er geen kerstaflevering van gemaakt, neem ik aan.
weet ik niet dit gaat over de VS uitzendingenquote:Op maandag 8 januari 2007 13:04 schreef -Rebelle het volgende:
Komt het dan op net 5 weer?
Maart.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:58 schreef -Rebelle het volgende:
Wanneer komt het weer op de nederlandse zenders dan?
Seizoen 3, 11e afleveringquote:Op maandag 8 januari 2007 15:49 schreef Purky het volgende:
In welk seizoen zitten ze inmiddels?
Ja, ik bedoel ook eigenlijk tov seizoen 2. In het begin ging het goed: soms zelfs nog de nr 1 show van de week. Nu zit bv CSI daar een straatlengte voor.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:07 schreef Kantar het volgende:
Zo slecht zijn de kijkcijfers toch niet geweest dit seizoen? Ik dacht juist dat het weer heel redelijk ging (zeker in vergelijking met seizoen 2)..![]()
Marcia Cross (dus Bree) is in t echt zwanger... tot nog toe hebben ze dat in beeld aardig kunnen verhullen, qua onderste helft buiten beeld houden, maar t verdoezelen lukt idd niet echt meer inmiddelsquote:Op maandag 8 januari 2007 23:58 schreef Geqxon het volgende:
Misschien ben ik de enige die het zag, maar heeft Bree soms een boobjob gehad joh
Ja dat was ook wel gaaf, met die picknickquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:34 schreef Nicole22 het volgende:
Mooie scene tussen Gabrielle en Carlos.
Ik denk dat er op die andere scene werd gedoeld. Op de verandaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja dat was ook wel gaaf, met die picknick![]()
Wil ik ook weten..quote:Op maandag 8 januari 2007 21:07 schreef Zhenar het volgende:
Wat ik wil weten is wat Alma in haar been spoot? Is ze aan de heroïne?![]()
Ik dacht even dat ze truth serum in de wijn had gedaan van het dinner party en dat ze zichzelf het tegengif toediendequote:
Idd ik was ook bijna afgehaakt maar pfoe de laatste tijd is het weer erg leukquote:Op maandag 8 januari 2007 22:53 schreef Wepeel2 het volgende:
Misschien dat de kijkcijfers gedaald zijn omdat het seizoen zo matig begon. Ondertussen vind ik het echt weer heel leuk. Maar het scheelde niet veel of ik was ook afgehaakt.
Via welke website vind je de ratings van de vs-series eigl Mike?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |