abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43285845
Wat een droevige aflevering
Wel heel erg goed!
pi_43293863
Inderdaad een ogen-bevochtiger deze aflevering. Wel mooi dat die irritante slet dood is natuurlijk!
Ben benieuwd hoe lang de opkomende depressie (die valt natuurlijk niet te vermijden) gaat duren van Lynette gaat duren...
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
pi_43293944
Ja, heb inderdaad wat traantjes gelaten tijdens deze aflevering .
Erg goede aflevering, de serie wordt steeds beter . En ik zie het ook wel aankomen dat Lynette depressief oid raakt, is ook niet niks wat ze heeft meegemaakt en ze zal zich indirect wel schuldig voelen om wat er met Nora is gebeurd..
pi_43303480
Gabrielle was weer lekker op dreef
"He's a bachelor"
Gabrielle: "Keep talking"
"And I hear he's living with his invalid sister"
Gabrielle: "Okay you can stop talking now"

Dit was toch wel de meest spannende aflevering tot nu toe..wat een dramatisch einde
Mind the gap
pi_43304765

wat een aflevering, beste DH aflevering ooit imo.
you might aswell do the white line
pi_43305628
Helemaal mee eens! Ik hield het echt niet droog... Wie schoot die vrouw nou neer aan het einde?
  maandag 6 november 2006 @ 21:32:03 #57
157000 -Rebelle
Let's go get lost
pi_43305909
wanneer beginnen de afleveringen op de nederlandse tv??
nu zijn ze toch alleen nog maar op belgie?
pi_43305941
Die krullebol, gaf die gestoorde griet geen zondagschoolles aan haar kindje ofzo... ?
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
pi_43312830
Ik ben gewoon nog steeds in shock jongens...
wat een aflevering.
you might aswell do the white line
pi_43313018
haha, wees blij dat je het 's avonds heb gekeken. Ik had het in mijn middag pauze gekeken...
  dinsdag 7 november 2006 @ 00:11:47 #61
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_43313104
Wauw, vette aflevering! Had het idee dat ik naar een season finale zat te kijken!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  dinsdag 7 november 2006 @ 01:38:31 #62
64792 Mryc
play me one more song
pi_43314698
Wat een geweldige aflevering zeg! Dit is nu een extreem goed voorbeeld voor de reden dat ik nog steeds deze serie volg... tranentrekker! Erg sterke aflevering. Ben benieuwd naar volgende week. Meer over de nieuwe buren?
  dinsdag 7 november 2006 @ 02:55:42 #63
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_43315439
Fuck. Iedereen waarschuwde al van "Ik heb gejankt" en ik maar neuh dat doe ik niet. Toch een traantje net.. erg blij dat het niveau zo stijgt dit seizoen..!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_43336912
Oke, ik heb net aflevering 4 tm 6 plus de preview voor 7 gezien, en ben momenteel overtuigd dat Carolyn Monique heeft vermoord, en Alma (?) idd die vrouw in het gesticht was.
T einde van 6 vond ik enigszins verwarrend, omdat ik overtuigd was dat Mike zijn geheugenverlies fakede, maar die flashback suggereert wel dat ie t echt kwijt was... én dat hij Monique nog in de afgelopen twee jaar gezien heeft :s (dus na de start van de serie..)
Ben benieuwd hoe ze dat geloofwaardig z'n plekje gaan geven, maar vooralsnog ben ik érg onder de indruk van t schrijfwerk van seizoen 3.. spanning zit er weer ouderwets in!!
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  dinsdag 7 november 2006 @ 20:48:55 #65
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_43337432
Ga eens snel ep7 kijken
pi_43338043
Ik weet al dat Carolyn doodgaat, maar dat sluit r toch niet uit als moordenaar van Monique?
Of blijkt in 7 al dat ze t is?
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:05:43 #67
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_43338147
Ze wist niet van Monique af
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:08:55 #68
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_43338276
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 00:11 schreef Zhenar het volgende:
Wauw, vette aflevering! Had het idee dat ik naar een season finale zat te kijken!
November sweeps
pi_43363749
OMG! Ik had per ongeluk ergens al gelezen dat er iemand dood zou gaan, maar dat deed echt helemaal niets af aan de aflevering! Ik heb hem net voor de 2e keer gekeken en het is, voor zover ik me kan herinneren (moet binnenkort maar weer eens een keertje een DH marathon houden), de beste aflevering van DH. Ik vind het echt steeds maar beter worden, al zat het zoals hierboven al gemeld werd ook wel te maken hebben met de November sweeps. Maar goed, de kijkcijfers liegen er niet om - deze week hadden ze weer 22+ miljoen kijkers als ik het niet mis heb.

En hoe geweldig was Susan met d'r ''Carolyn, let me in, there's a crazy woman in there!''? Vond haar eindelijk weer eens echt leuk, al hoeft dat hele gedoe met die Ian niet per se van mij..
pi_43364349
Ohmijngod, heb de aflevering van November 5 helemaal langs me voorbij laten gaan.

Snel kijken!
pi_43378140
Heb m nu ook gezien, en t was gewoon geweldig... dikke duim omhoog voor schrijvers en acteurs (Lynette blijft geweldig, ookal boeien haar 'één-aflevering-lijntjes' me doorgaans niet)
Ben nóg in shock over de dood van Nora.. lees heel veel 'fans' die blij zijn van Nora verlost te zijn.. ik vond r opzich juist wel lekker iritant, maar de manier waarop ze van t ene op t andere moment werd neergeschoten nav de uitspraak van Lynette was echt ongelovelijk lullig en tragisch
Niet meer zo gehuild bij DH sinds Bree na t horen van Rex' overlijden t bestek ging poetsen..En t feit dat ik al wist dat er iemand dood zou gaan (zelfs al wie) deed niets af aan de spanning (t droeg er misschien zelfs aan bij).
Heeel erg goed, seizoen 3 vond ik al sterk, maar bij deze is t kwalitatief officieel beter dan seizoen 2, en misschien zelfs wel net zo sterk als seizoen 1!

By the way.. wat is novembersweeps precies? Ik nam ff aan dat t was omdat er weer n korte break aankomt, maar volgende week is er gelukkig gewoon weer n aflevering...
pi_43378478
Voor zover ik weet zijn de zogenaamde ''sweeps'' momenten waarop de tv-netwerken gaan bepalen hoeveel geld ze mogen/kunnen vragen voor een reclameblok. Hoe hoger de ratings, des te hoger de prijs die gevraagd kan worden voor een spotje tijdens het desbetreffende programma. Daarom zijn er nu dus ook best veel programma's die hun best doen om zoveel mogelijk kijkers te trekken (het beste voorbeeld vind ik nog Salma Hayek die tijdens de sweeps een (gast)rolletje speelt in Ugly Betty - het is allemaal voor extra kijkers)..

Ik weet niet zeker of dit helemaal precies klopt, maar het is zoiets ongeveer.
pi_43379825
Hmm, als dat standaard elk jaar is lijkt t me wel erg doorzichtig dat alle series één optimale aflevering maken om ff flink mee te scoren... aan de andere kant, zelfs mét dat gegeven is t makkelijker gezeg dan gedaan en heeft DH wat mij betreft écht alles tevoorschijn gehaald om een geweldige aflevering neer te zetten..
Hoewel t ergens door t centrale gijzelings-thema wel een soort one-off was, vind ik dat ze ook érg goed gezorgd hebben dat t netjes in t verhaal geintegreerd is en niet totaal uit de lucht kwam vallen...
  donderdag 9 november 2006 @ 09:41:34 #74
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_43385982
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:54 schreef Kantar het volgende:

Ik weet niet zeker of dit helemaal precies klopt, maar het is zoiets ongeveer.
Klopt heel aardig volgens mij.
quote:
Hmm, als dat standaard elk jaar is lijkt t me wel erg doorzichtig dat alle series één optimale aflevering maken om ff flink mee te scoren...
Het is ook heel doorzichtig maar het werkt wel.
Veel series grijpen de November sweeps ook aan om een bekende hollywood ster te gebruiken als gastrol.
Vooral Friends en Will & Grace hadden daar een handje van.
  donderdag 9 november 2006 @ 11:40:34 #75
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_43389373
quote:
Op donderdag 9 november 2006 09:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Klopt heel aardig volgens mij.
[..]

Het is ook heel doorzichtig maar het werkt wel.
Veel series grijpen de November sweeps ook aan om een bekende hollywood ster te gebruiken als gastrol.
Vooral Friends en Will & Grace hadden daar een handje van.
De nieuwe Gilmore Girls wordt nu ook al bombastisch aangekondigd als:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')