Heb m nu ook gezien, en t was gewoon geweldig... dikke duim omhoog voor schrijvers en acteurs (Lynette blijft geweldig, ookal boeien haar 'één-aflevering-lijntjes' me doorgaans niet)
Ben nóg in shock over de dood van Nora.. lees heel veel 'fans' die blij zijn van Nora verlost te zijn.. ik vond r opzich juist wel lekker iritant, maar de manier waarop ze van t ene op t andere moment werd neergeschoten nav de uitspraak van Lynette was echt ongelovelijk lullig en tragisch
![]()
Niet meer zo gehuild bij DH sinds Bree na t horen van Rex' overlijden t bestek ging poetsen..En t feit dat ik al wist dat er iemand dood zou gaan (zelfs al wie) deed niets af aan de spanning (t droeg er misschien zelfs aan bij).
Heeel erg goed, seizoen 3 vond ik al sterk, maar bij deze is t kwalitatief officieel beter dan seizoen 2, en misschien zelfs wel net zo sterk als seizoen 1!
By the way.. wat is novembersweeps precies? Ik nam ff aan dat t was omdat er weer n korte break aankomt, maar volgende week is er gelukkig gewoon weer n aflevering...
_____________Popjustice!_________________-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-