Dat vond ik ook wel tegenvallen jaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:38 schreef Wepeel2 het volgende:
Godver wat waardeloos weer. Crappy crappy standaard soap.Kunnen ze nou echt niets beters verzinnen dan geheugenverlies.
Ik kijk nog. Blijft leuk, al is het nu wel soapy.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgt niemand het meer
Ik wel, net episode 5 bekeken en later nog 6![]()
Jaquote:Op woensdag 1 november 2006 18:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kijk nog. Blijft leuk, al is het nu wel soapy.
Wel fijn dat er eindelijk ontwikkelingen zijn op het mysteriefront![]()
November sweepsquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:11 schreef Zhenar het volgende:
Wauw, vette aflevering! Had het idee dat ik naar een season finale zat te kijken!![]()
![]()
Klopt heel aardig volgens mij.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:54 schreef Kantar het volgende:
Ik weet niet zeker of dit helemaal precies klopt, maar het is zoiets ongeveer.![]()
Het is ook heel doorzichtig maar het werkt wel.quote:Hmm, als dat standaard elk jaar is lijkt t me wel erg doorzichtig dat alle series één optimale aflevering maken om ff flink mee te scoren...
De nieuwe Gilmore Girls wordt nu ook al bombastisch aangekondigd als:quote:Op donderdag 9 november 2006 09:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Klopt heel aardig volgens mij.
[..]
Het is ook heel doorzichtig maar het werkt wel.
Veel series grijpen de November sweeps ook aan om een bekende hollywood ster te gebruiken als gastrol.
Vooral Friends en Will & Grace hadden daar een handje van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Sluit ik me helemaal bij aan! Meestal gooi ik afleveringen nadat ik ze heb gekeken weer weg maar deze hou ik nog evenquote:Op donderdag 9 november 2006 15:54 schreef Mike het volgende:
Ik ben blij dat ik hier nog niet gekeken had voor ik de aflevering zag. Ik kan nu overigens mooi aansluiten bij de andere meningen uit dit topic: wat een topaflevering! Dat er een dode zou vallen, kwam echt de lucht vallen voor me en ik zit nog half in shock.
Oh, en:Felicity Huffman
En Lynette die haar mond houdt om de "held" van haar zoontje te beschermen!quote:Op maandag 13 november 2006 18:32 schreef Pek het volgende:
*oef* best wel heftig dat eind, mister "Protector Pedoman"![]()
Seizoen 3 wordt idd steeds beter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |