Ben ik ook wel met je eens, het ligt er te dik bovenop dat Orson zijn vrouw heeft vemoord. Hij zal haar misschien wel iets aangedaan hebben, maar ik denk niet dat hij ''de'' moordenaar is. Ik denk dat we meer antwoorden zullen krijgen zodra Mike ontwaakt uit zijn coma..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:51 schreef Zhenar het volgende:
Ik denk dat alles echt niet zo is als het lijkt.
Dat kan volgens mij best leuk gaan worden nuquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Alleen kan de Susan Mayer verhaallijn me niks interesseren (wat een irritant accent heeft die nieuwe kerel van haar!), maar dat karakter heb ik eigenlijk vorig seizoen al opgegeven...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar ik vind ook dat zij de minst leuke verhaallijnen heeft gehad tot nu toe.![]()
Ik vond het ook wel een erg hoog soap-gehalte hebben, maar ik weet zeker dat ze dat wel weer goed makenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:27 schreef Wepeel2 het volgende:
Tot nu toe vond ik dat mensen Desperate Housewives echt te kort deden als het puur een vrouwenserie werd genoemd, maar over aflevering 3 kan ik alleen maar zeggen: damn, wat een vrouwenaflevering. Dat soapgehalte mag de volgende keer wel iets minder weer hoor. Susan die een relatie krijgt met iemand terwijl haar man in coma ligt en vervolgens weer die man die net wakker word. Voor dat soort crap kan ik ook gewoon As The World Turns kijken.
Maar ik heb er wel vertrouwen in dat de volgende aflevering gewoon weer goed is. De eerste twee afleveringen waren immers prima.
Dat vond ik ook wel tegenvallen jaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:38 schreef Wepeel2 het volgende:
Godver wat waardeloos weer. Crappy crappy standaard soap.Kunnen ze nou echt niets beters verzinnen dan geheugenverlies.
Ik kijk nog. Blijft leuk, al is het nu wel soapy.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgt niemand het meer
Ik wel, net episode 5 bekeken en later nog 6![]()
Jaquote:Op woensdag 1 november 2006 18:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kijk nog. Blijft leuk, al is het nu wel soapy.
Wel fijn dat er eindelijk ontwikkelingen zijn op het mysteriefront![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |