abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48605266
quote:
Op zondag 22 april 2007 16:51 schreef Cootz het volgende:

Waar is trouwens zwangere Danielle gebleven?
die is natuurlijk op huwelijksreis met haar moederen stiefvader
pi_48622379
Maandagochtend downloadtijd!
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_48624086
Best een aardige aflevering. Wel jammer dat de van de kamps er weer niet in voor kwamen.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
  maandag 23 april 2007 @ 11:53:53 #279
101884 PeRi
Allons-y!
pi_48627255
Erg leuk, Gabi .

Susan en de weddingcakes .

Tom is echt stom, snap echt niet waarom hij niet wil dat het restaurant geen succes wordt. Okay die nieuwe chef is wel een sneak, en hij wil Lynette, maar verder .
Whatever I want.
pi_48642760
quote:
Op maandag 23 april 2007 08:48 schreef Cootz het volgende:
Maandagochtend downloadtijd!
oja, vergeten, snel ff downloaden
  maandag 23 april 2007 @ 22:36:25 #281
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_48651126
quote:
Op maandag 23 april 2007 11:53 schreef PeRi het volgende:
Erg leuk, Gabi [afbeelding] .

Tom is echt stom, snap echt niet waarom hij niet wil dat het restaurant geen succes wordt. Okay die nieuwe chef is wel een sneak, en hij wil Lynette, maar verder .
Vrouwen snappen ook niets he. Het is zijn droom om een pizza restaurant te openen. Lynette heeft de neiging om erg overheersend te zijn en nu neemt ze ook nog zijn droombedrijf over. Daarom dus.
Neemt niet weg dat hij beter blij kan zijn ipv te janken. Hij moet maar eens accepteren dat hij gewoon lynette z'n bitch is.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_48682060
Leuk van Gabi, mooi opgelost. Ben blij dat Susan ze er allebei uit heeft gegooid, ze zal uiteindelijk wel weer bij Mike terecht komen
Tom is echt aan het zeuren, ik snap wel waarom hij zo doet maar dan nog..Lynette werkt wel echt keihard terwijl hij niets doet.
Misschien volgende week weer Bree?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_48820863
quote:
Op maandag 23 april 2007 11:53 schreef PeRi het volgende:
Hoe ze inderdaad ook achter die taarten zaten en ze moest kiezen voor 1 simpele taart maar het werd neergezet alsof ze gelijk tussen die 2 kerels moest kiezen, echt een geweldig stukje

Wat ik wel raar vind: Gabi is model geweest. Ze weet hoe het is om in de spotlights te staan en waarvoor ze moet uitkijken als ze niet wil dat prive dingen in het nieuws komen. Waarom geeft ze dan zo simpel die foto's weg? Ze weet toch wat er dan van komt? Of is dat een beetje vergedacht van mij?
pi_48820891
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:33 schreef Purky het volgende:

[..]

Hoe ze inderdaad ook achter die taarten zaten en ze moest kiezen voor 1 simpele taart maar het werd neergezet alsof ze gelijk tussen die 2 kerels moest kiezen, echt een geweldig stukje

Wat ik wel raar vind: Gabi is model geweest. Ze weet hoe het is om in de spotlights te staan en waarvoor ze moet uitkijken als ze niet wil dat prive dingen in het nieuws komen. Waarom geeft ze dan zo simpel die foto's weg? Ze weet toch wat er dan van komt? Of is dat een beetje vergedacht van mij?
Inderdaad. Vooral omdat ze al eens naaktfotos op internet had staan enzo.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
  zondag 29 april 2007 @ 01:40:35 #285
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_48822683
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:33 schreef Purky het volgende:

[..]

Vooral omdat die kerels zo onnozel kijkend die taarten aan het eten zijn
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_48862827
Vandaag is er weer een nieuwe aflevering.
pi_48863824
Leuke aflevering
  maandag 30 april 2007 @ 15:45:05 #288
101884 PeRi
Allons-y!
pi_48864794
Mike weg, Susan is ook gek dat ze niet meteen na Ians vertrek naar Mike toegerend is snachts. Eigen schuld dikke bult en heel voorspelbaar ook . Gabi , .

Ik heb helemaal geen zin in een jaloerse Tom en overspeligachtige iig gedoe met Lynette .
Whatever I want.
pi_48865180
Jammer dat de van de kamps er weer niet bij waren. Hopenlijk komen die snel terug.
pi_48866899
Óf Mike óf Ian komt nog wel terug... of allebei natuurlijk... we hebben nog een paar afleveringen dit seizoen...

Zoals ik een paar weken geleden al zei: ze doen nog iets met Kayla en Lynette... dat zal in ieder geval volgende week ook nog wel doorgaan... En verder gaat het zoals ik al dacht, het kabbelt wat verder op Wisteria Lane. Best leuk om naar te kijken, maar ik denk dat ik niet de enige ben die in DH nu de gebruikelijke absurditeit mist... 't Gilbert-lijntje is alweer gesloten, dus het gaat nu alleen nog maar over liefde, nieuwe liefde (Rick/Lynette, Edie/Carlos, Victor/Gaby), oude liefde (Susan/Mike, Susan/Ian, Carlos/Gaby)...

Toch was Gaby wel weer geniaal deze aflevering... en Kayla natuurlijk, die Lynette al even in de tang had toen ze het lachje doorhad...
pi_48867999
quote:
Op maandag 30 april 2007 15:45 schreef PeRi het volgende:

Ik heb helemaal geen zin in een jaloerse Tom en overspeligachtige iig gedoe met Lynette .
Ik ook niet Dat is echt zo niets voor Lynette ook..
Vond de aflevering verder wel ok, niet enorm boeiend ofzo. Parker is wel een schattig jochie trouwens
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_48869780
Toffe aflevering weer . Maar kut dat Mike nu weer weg is. Kayla is trouwens echt een rotkind, niet normaal.Veel te bijdehand. En McClusky blijft een liefie . Enne, wanneer komt Bree weer terug?
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:04:57 #293
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_48884749
Ik mis Bree!
pi_48885107
Ik kijk aflevering 17 weer. Geweldig hoe Gabby al die kleren meeneemt
pi_48960066
hoe is het eigenlijk verder gegaan met die pedofiele buurman Art?
pi_48961006
Z'n zus ging toen dood (hartaanval geloof ik), zijn leven was verpest en hij is verhuisd... Jammer, want het was wel een karakter met potentie..
pi_48961322
Maar was het nou duidelijk of hij echt pedofiel was of niet? Dat weet ik niet meer..
pi_48961462
Echt duidelijker dan het moment dat Lynette Art aansprak op alle foto's is het niet geweest... Hij heeft het verder niet toegegeven, maar ook daarna niet meer ontkend...
pi_48961924
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:49 schreef Cootz het volgende:
Echt duidelijker dan het moment dat Lynette Art aansprak op alle foto's is het niet geweest... Hij heeft het verder niet toegegeven, maar ook daarna niet meer ontkend...
Hij heeft het wel 'toegegeven', gezegd dat hij zich altijd inhield vanwege zijn zus, maar dat hij nu vrij zichzelf kon zijn omdat zij er niet meer was.. maar het was niet 100% duidelijk of ie dit meende of zei om Lynette een schuldgevoel aan te praten..
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_48964803
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:36 schreef Cootz het volgende:
Z'n zus ging toen dood (hartaanval geloof ik), zijn leven was verpest en hij is verhuisd... Jammer, want het was wel een karakter met potentie..
Denk dat ze hier wel een veel spannender verhaal aan hadden kunnen hangen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')