die is natuurlijk op huwelijksreis met haar moederen stiefvaderquote:Op zondag 22 april 2007 16:51 schreef Cootz het volgende:
Waar is trouwens zwangere Danielle gebleven?
Vrouwen snappen ook niets he.quote:Op maandag 23 april 2007 11:53 schreef PeRi het volgende:
Erg leuk, Gabi [afbeelding] .
Susan en de weddingcakes.
Tom is echt stom, snap echt niet waarom hij niet wil dat het restaurant geen succes wordt. Okay die nieuwe chef is wel een sneak, en hij wil Lynette, maar verder.
Hoe ze inderdaad ook achter die taarten zaten en ze moest kiezen voor 1 simpele taart maar het werd neergezet alsof ze gelijk tussen die 2 kerels moest kiezen, echt een geweldig stukjequote:
Inderdaad. Vooral omdat ze al eens naaktfotos op internet had staan enzo.quote:Op zondag 29 april 2007 00:33 schreef Purky het volgende:
[..]
Hoe ze inderdaad ook achter die taarten zaten en ze moest kiezen voor 1 simpele taart maar het werd neergezet alsof ze gelijk tussen die 2 kerels moest kiezen, echt een geweldig stukje
Wat ik wel raar vind: Gabi is model geweest. Ze weet hoe het is om in de spotlights te staan en waarvoor ze moet uitkijken als ze niet wil dat prive dingen in het nieuws komen. Waarom geeft ze dan zo simpel die foto's weg? Ze weet toch wat er dan van komt? Of is dat een beetje vergedacht van mij?![]()
Vooral omdat die kerels zo onnozel kijkend die taarten aan het eten zijnquote:Op zondag 29 april 2007 00:33 schreef Purky het volgende:
[..]
Hoe ze inderdaad ook achter die taarten zaten en ze moest kiezen voor 1 simpele taart maar het werd neergezet alsof ze gelijk tussen die 2 kerels moest kiezen, echt een geweldig stukje
Ik ook nietquote:Op maandag 30 april 2007 15:45 schreef PeRi het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in een jaloerse Tom en overspeligachtige iig gedoe met Lynette.
Hij heeft het wel 'toegegeven', gezegd dat hij zich altijd inhield vanwege zijn zus, maar dat hij nu vrij zichzelf kon zijn omdat zij er niet meer was.. maar het was niet 100% duidelijk of ie dit meende of zei om Lynette een schuldgevoel aan te praten..quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:49 schreef Cootz het volgende:
Echt duidelijker dan het moment dat Lynette Art aansprak op alle foto's is het niet geweest... Hij heeft het verder niet toegegeven, maar ook daarna niet meer ontkend...
Denk dat ze hier wel een veel spannender verhaal aan hadden kunnen hangenquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:36 schreef Cootz het volgende:
Z'n zus ging toen dood (hartaanval geloof ik), zijn leven was verpest en hij is verhuisd... Jammer, want het was wel een karakter met potentie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |