abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48147582
Ik vind Carlos wel bij Edie passen eigenlijk . Maar ja, hij hoort wel bij Gabi nog steeds. Ik schrok ook toen Tom op de grond lag . En t begin met Susan en die brand .
pi_48150220
Vond dat Susan het wel mooi oploste met die ouders door die vader wat hints te geven Het laatste stukje met Edie en Carlos was best mooi, leuk dat ze haar een beetje anders neerzetten, maar inderdaad Carlos en Gabi horen samen
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  dinsdag 10 april 2007 @ 15:00:30 #253
148174 Kantar
TV junkie.
pi_48178059
Ik vond het weer een leuke aflevering. Edie was zielig! Vooral op het einde, ik zat helemaal mee te leven.. Ik vind het leuk dat we nu misschien een andere kant van haar te zien krijgen, en meer Nicolette Sheridan is natuurlijk sowieso niet verkeerd! Voor de rest had ik echt het idee dat deze aflevering allemaal verhaallijntjes opzette die dan de komende afleveringen gaan vullen tot het einde v/h seizoen (wanneer er hopelijk weer een sneak peek wordt gegeven van het ''grote'' mysterie van S4)..
pi_48178370
Geen Bree deze aflevering . Ik vind de van de kamps de leukste familie uit de hele serie. Het was wel leuk verder. Toen gabby al die kleren tegelijk aanhad .
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_48250637
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 15:00 schreef Kantar het volgende:
Voor de rest had ik echt het idee dat deze aflevering allemaal verhaallijntjes opzette die dan de komende afleveringen gaan vullen tot het einde v/h seizoen
Echt?? Welke dan? Ik vind het juist een beetje stilletjes op Wisteria Lane. De lijntjes die er nu uitstaan zijn niet genoeg om de resterende 6 afleveringen van het seizoen mee vol te maken...

Het grote Orson-Alma-Monique mysterie is al opgelost, en alle lijntjes die daaraan vast zaten zo goed als klaar (comateuze Mike, Carolyn, Gloria, Alma, Orson-Bree). Alleen Ian is blijven hangen, maar om dat nou echt een verhaallijn te noemen. 't was meer gewoon een manier om een nieuw personage de serie in te schrijven. Verder is Art (pedoman/protectorman) verdwenen, Nora dood, Austin weg, Andrew weer braaf, Julie weer braaf. Danielle is dan wel zwanger, maar daar verwacht ik toch niet veel aandacht voor.

Openstaande lijntjes zijn een beetje soapy: Carlos & Edie, Gaby & Victor, Susan & Ian/Mike. Liefdesperikelen met een vleugje haat en nijd. Niet DH-waardig. Verder dan nog de pizzeria-lijn, maar die gaat denk ik ook een vroege dood sterven (niet realistisch dat Lynette dat alleen op kan blijven knappen). Tom in het ziekenhuis zal ook niet veel spektakel opleveren. De enige nog niet uitgekauwde verhaallijn is de relatie tussen Lynette en Kayla (dat andere kind van Tom), zeker nu Tom uit de running is.

Verder is het dus hoog tijd voor wat vernieuwing: nieuwe karakters, nieuwe buren (er staan weer huizen leeg nu Art, Gloria en Alma weg zijn), nieuwe mysteries...

Ik hoop dat ze er dit seizoen nog wat van kunnen maken, en dat we niet tot volgend seizoen moeten wachten voordat het weer echt leuk wordt. Niet dat ik DH nu niet leuk meer vind hoor, maar er zit meer in dan nog 6 afleveringen zo door gaan...
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_48250951
je vergeet Mike en Orson - de aanrijding, Mike weet toch nog steeds niet wie hem heeft aangereden ?
  donderdag 12 april 2007 @ 17:14:36 #257
148174 Kantar
TV junkie.
pi_48260680
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:59 schreef Cootz het volgende:

[..]

Echt?? Welke dan? Ik vind het juist een beetje stilletjes op Wisteria Lane. De lijntjes die er nu uitstaan zijn niet genoeg om de resterende 6 afleveringen van het seizoen mee vol te maken...
De ontwikkelingen zijn nu idd wel een beetje soapy, maar ik denk dat Marc Cherry er vast wel raad mee weet hoor. We krijgen denk ik sowieso nog dit seizoen wel de bruiloft van Susan en Ian, dat zal hopelijk nog wat komische momenten opleveren. Natuurlijk verwacht ik dat Mike dan op het allerlaatste moment nog ff zijn liefde voor Susan uit waardoor ze gaat twijfelen ofzo..

En dan dat gedoe met Victor & Gabrielle, ik zou het niet erg vinden als die ex-vrouw van Victor wat vaker terugkomt zodat Gaby wat competitie krijgt. Het is altijd leuk om te zien hoe zij reageert als ze een andere vrouw als competitie ziet (herinner je je de non nog? )..

Verder natuurlijk sowieso dat hele pizzeria-gebeuren. Wat gaat Lynette doen nu Tom langdurig niet kan werken? Wat als ze het helemaal verkloot en Tom haar er dan uiteindelijk de schuld van geeft? En de ''nieuwste'' verhaallijn is toch wel Carlos en Edie. Nu Edie zichzelf helemaal blootgegeven heeft (letterlijk en figuurlijk ) vraag ik me wel af hoe de rest van Wisteria Lane daarop zal reageren. Misschien komt er nu weer een bitchfight tussen Carlos en Gaby!

Nou ja, mogelijkheden genoeg lijkt mij zo. Het is idd wel jammer dat we nu wat weinig van de Van De Kamps/Hodges horen, maar dat wordt het volgende seizoen vast ruimschoots goed gemaakt (en mss in de seizoensfinale al? ).
  donderdag 12 april 2007 @ 18:32:24 #258
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_48263004
Allemaal leuk en aardig, maar is er nog een mysterie? Nee
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  donderdag 12 april 2007 @ 18:47:50 #259
148174 Kantar
TV junkie.
pi_48263448
quote:
Op donderdag 12 april 2007 18:32 schreef Zhenar het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar is er nog een mysterie? Nee
Dat beweer ik ook niet. Maar ik snap wel wat je bedoelt, de mysteries zijn juist wat DH altijd zo tof maken. Maar ik vind het eerlijk gezegd niet zo erg dat we nu een paar ietwat luchtigere afleveringen krijgen, met misschien al kleine verwijzingen naar het mysterie van seizoen 4. Ik zou het namelijk ook niet echt ideaal vinden als ze nu al met een mysterie beginnen dat dan óf in 6 afleveringen weer ontrafeld moet worden, óf waar je net lekker in zit als het seizoen weer afgelopen is.
pi_48277724
Het is gewoon een beetje apart dat het mysterie, de drijvende kracht achter de gaafheid van DH, nu al opgelost is, met nog een kwart seizoen te gaan. Een nieuw mysterie verwacht ik niet meer dit seizoen, dus ik hoop op wat nieuwe (tijdelijke) personages of andere 'nieuwigheden'...

We'll see... maandag weer!
  maandag 16 april 2007 @ 13:02:22 #261
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_48378601
Nou, er is weer een mysterie dacht ik zo Neem aan dat McClusky nu een grotere rol krijgt?
Seriously!?
  maandag 16 april 2007 @ 13:13:05 #262
101884 PeRi
Allons-y!
pi_48379031
Amazingly bad sex , !!!

"It's MIke, he's here!" - 'Ofcourse he is!' .

Die nieuwe managergozert, vroeg me al af wanneer die geweest was toen ik de special had gezien. Kon me hem al niet herinneren .

Mike, wat doe je nu toch !!

Mooie jurk had Gabi aan op het eind, die blauwe . "You damn well better worship me "!

Gilbert in de vrieskist !!
Whatever I want.
pi_48379271
nog 6.3 % te gaan
pi_48379391
Helemaal vergeten dat er een nieuwe aflevering is

[ Bericht 29% gewijzigd door De_Brandweer op 16-04-2007 15:30:53 ]
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
pi_48382369
Echt een toffe aflevering weer Jammer dat Bree er weer niet in voor kwam, net als haar dochter. Echt iets voor Susan om der auto het water in te rijden
  maandag 16 april 2007 @ 22:47:05 #266
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_48399077
quote:
Op maandag 16 april 2007 13:02 schreef ImPrEzA het volgende:
Nou, er is weer een mysterie dacht ik zo Neem aan dat McClusky nu een grotere rol krijgt?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_48399346
quote:
Op maandag 16 april 2007 13:02 schreef ImPrEzA het volgende:
met die mcClusky en die nieuwe manager hebben we zelfs 2 nieuwe mysteries erbij gekregen.
  woensdag 18 april 2007 @ 14:55:31 #268
157000 -Rebelle
Let's go get lost
pi_48462942
ik snap niet dat Julie het neefje van edie niet wil
  woensdag 18 april 2007 @ 15:03:00 #269
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_48463244
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:47 schreef PirE het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had meteen in het begin al het idee dat hij er in lag inderdaad. Ik hoop dat ze toch nog met een iets interessanter plot op de proppen komen dan weer een lijk.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_48464280
McClusky !
Mike Weg met Ian .
De nieuwe manager is leuk ! Maar zal idd wel weer wat te verbergen hebben.
Bree mag wel weer terugkomen .
Gaby & en die man: niet leuk. Vind het maar een engerd.
Carlos + Edie + Trevor
pi_48469887
Ja, ik hoop wel dat Bree weer terugkomt bij de volgende aflevering, ik mis haar neurotisch gedrag.
Dat is eens wat anders...
pi_48479979
Carlos en Edie zijn leuk samen Dat zoontje van haar ook 'If you want, I can tell people you're good in bed' En Ian is echt aan het zeiken, Mike en Susan zullen wel weer bij elkaar komen. En Tom was ook vervelend, terwijl ik m meestal zo'n schatje vind.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  donderdag 19 april 2007 @ 10:18:42 #273
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_48493759
Susan heeft alweer de minst interessante verhaallijn, gewoon slaapverwekkend!

Edie & Carlos
pi_48498247
Even een tvp'tje.

Ben nog niet helemaal bij, het laatste wat ik gezien heb was de val van Orson, vanavond verder kijken!
pi_48604007
quote:
Op donderdag 19 april 2007 10:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Susan heeft alweer de minst interessante verhaallijn, gewoon slaapverwekkend!
Agrees! Ben een beetje bang dat ze 'm behoorlijk gaan uitmelken de rest van 't seizoen... Gokje: Ze kiest nu alsnog voor Mike, dan weer voor Ian, en trouwt uiteindelijk toch met Mike in de laatste aflevering.

Verder wel een prima aflevering. Mooie scenes met Carlos&Edie, Victor&Gaby... Het blijft wel mooi om te zien dat die 'harde' karakters eigenlijk ook gevoel hebben, net als eerder met Andrew bijvoorbeeld...

Waar is trouwens zwangere Danielle gebleven?

Vanavond weer een aflevering, morgen weer downloaden en kijken dus... :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')