quote:
Op dinsdag 10 april 2007 15:00 schreef Kantar het volgende:Voor de rest had ik echt het idee dat deze aflevering allemaal verhaallijntjes opzette die dan de komende afleveringen gaan vullen tot het einde v/h seizoen
Echt?? Welke dan? Ik vind het juist een beetje stilletjes op Wisteria Lane. De lijntjes die er nu uitstaan zijn niet genoeg om de resterende 6 afleveringen van het seizoen mee vol te maken...
Het grote Orson-Alma-Monique mysterie is al opgelost, en alle lijntjes die daaraan vast zaten zo goed als klaar (comateuze Mike, Carolyn, Gloria, Alma, Orson-Bree). Alleen Ian is blijven hangen, maar om dat nou echt een verhaallijn te noemen. 't was meer gewoon een manier om een nieuw personage de serie in te schrijven. Verder is Art (pedoman/protectorman) verdwenen, Nora dood, Austin weg, Andrew weer braaf, Julie weer braaf. Danielle is dan wel zwanger, maar daar verwacht ik toch niet veel aandacht voor.
Openstaande lijntjes zijn een beetje soapy: Carlos & Edie, Gaby & Victor, Susan & Ian/Mike. Liefdesperikelen met een vleugje haat en nijd. Niet DH-waardig. Verder dan nog de pizzeria-lijn, maar die gaat denk ik ook een vroege dood sterven (niet realistisch dat Lynette dat alleen op kan blijven knappen). Tom in het ziekenhuis zal ook niet veel spektakel opleveren. De enige nog niet uitgekauwde verhaallijn is de relatie tussen Lynette en Kayla (dat andere kind van Tom), zeker nu Tom uit de running is.
Verder is het dus hoog tijd voor wat vernieuwing: nieuwe karakters, nieuwe buren (er staan weer huizen leeg nu Art, Gloria en Alma weg zijn), nieuwe mysteries...
Ik hoop dat ze er dit seizoen nog wat van kunnen maken, en dat we niet tot volgend seizoen moeten wachten voordat het weer
echt leuk wordt.
![]()
Niet dat ik DH nu niet leuk meer vind hoor, maar er zit meer in dan nog 6 afleveringen zo door gaan...
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...