abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 september 2006 @ 16:19:19 #1
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_42143864
D'r is nu steeds een Delta Lloyd hypotheek reclame op de radio, die begin met een lang verhaal met de strekking:

"Niets is zeker, daar houden de hypotheken van Delta Lloyd rekening mee."

maar direct daar achteraan (het is in dezelfde reclame) een vrouwenstem die droog voorleest:

"Neem geen onnodige risico's.
Lees de financiele bijsluiter
Hierin staat dat het risico van dit product groot is."

mijn klacht: nutteloze tegenstrijdige reclame
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_42144110
Tja dat moeten ze tegenwoordig erbij vermelden . Zodat wij brave burgers al van te voren er maar niet mee in zee gaan.
  dinsdag 26 september 2006 @ 16:28:55 #3
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_42144168
Wat ik een vreemdere hypotheek-reclame vind is die van de Rabobank:

'Een miljoen klanten kunnen het toch niet mis hebben?'

Wat zou suggereren dat miljoenen met een hypotheek ergens anders het blijkbaar wèl mis hebben

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 26 september 2006 @ 17:30:19 #4
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_42145468
Banken vertrouw ik sowieso niet echt en de Rabobank al helemaal niet. Iedereen die ik ken die door de bank een kunstje is geflikt, was het altijd de Rabobank.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_42145889
RABO bank is dat niet die bank vol met snobs die denken dat ze het zijn? Terwijl het niets anders is dan een geld afhaal huisje?
Free people own guns! Slaves do not!
pi_42160239
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 16:19 schreef BdR het volgende:
"Neem geen onnodige risico's.
Lees de financiele bijsluiter
Hierin staat dat het risico van dit product groot is."

mijn klacht: nutteloze tegenstrijdige reclame
Die reclame is niet tegenstrijdig. Je vergelijkt hier nu verschillende dingen. Een groot/klein risico tegenover een nodig/onnodig risico. Een risico kan noodzakelijk zijn om te nemen, dat zegt helemaal niets over of het een groot of een klein risico is.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')