Woekie uit Star Warsquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Slaap lekker Stroekie boekie woekie.
Ja, ik gebruik hem puur voor opslag.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:23 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hmm die moet je me toch eens uitleggen,,
.
Edit: Hij is dus gewoon nep?
Amay, maar da's uit payotten landquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:36 schreef Sebasser het volgende:
Ik host trouwens bij combell, bij nenax, en bij nog een of ander vaag bedrijfje.
en toen ik mijn domein niet voorgezet had was die meteen verkocht of wat dan ook aan een of ander spam bedrijfje
Nenax is trouwens mijn appelsoda gedoe.
Belgie is wel tof opzich hoor, vlaams vind ik vaak veel mooier klinken dan wat wij spreken.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Amay, maar da's uit payotten land![]()
![]()
"trekt de stekker uit het stopcontact"quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:37 schreef Sebasser het volgende:
Oh, en ik heb sinds kort een webspace ruimtetje bij pcextreme, omdat volgende maand of de maand daarna mijn nenax afloopt.
Trek de stekker er maar niet uit.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"trekt de stekker uit het stopcontact"
"schuift de gordijnen dicht"
"zet de radio uit"
"en stopt Sebas in bed"
Nou er was eens een land hier ver vandaanquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:42 schreef Sebasser het volgende:
Kick, ik wil mijn verhaal!
Slaap kindje slaap, daar buiten loopt een schaap.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou er was eens een land hier ver vandaan
daar woont een kleine bij, en die heet Maja
En die beleeft een avontuur samen met haar vriendje Willy
Met haar Willy? Is ze travestiet ofzo,quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou er was eens een land hier ver vandaan
daar woont een kleine bij, en die heet Maja
En die beleeft een avontuur samen met haar vriendje Willy
quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:13 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Met haar Willy? Is ze travestiet ofzo,.
Al mijn andere verhalen brengen je alleen maar op het puntje van je stoel van de spanning, en da's niet bevorderlijk voor je als jij zo gaat slapenquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Slaap kindje slaap, daar buiten loopt een schaap.
een schaap met witte voetjes, die drinkt zijn melk zo zoetjes.
Slaap kindje slaap, daar buiten loopt een schaap...
enz.
Wat ben jij voor een vreselijke verhalen verteller! [afbeelding]
Nee Maja was de vrouwtjes bij, en Willy was in mijn ogen toch echt een jongenquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:13 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Met haar Willy? Is ze travestiet ofzo,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |