Gokje: dvd-recorderquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kee... ik begin maandag met mn eerste baan. Ik denk dat ik wel weet wat er van mijn 1e salaris gekocht gaat worden.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:15 schreef MiLalaa het volgende:
Oh ik vond de vorige Rafi verschrikkelijk. En een poepgezicht hebben. Het enige positieve van hem was dat de oude Rafi geen zus had.
Wow, echt? Hmmz, dat wordt ff zoeken dan.. Thanx!!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:55 schreef Foeske het volgende:
[..]
Kan wel! D'r is ergens een site waar alle scenes staan. Moet je dus wel steeds losse scenes downloaden. Ik kan alleen de site nu niet vinden, maar ik heb hem gevonden dankzij dit topic # 18 of # 19. Wordt wel even zoeken dan![]()
Zeg dat.. die zal me een kater hebben bij het wakker worden..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:54 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
ieieieieiwwwwwwwwwwwwwwwww wat doet ze nou!
Als je bij Mike in bed kan liggen ga je toch niet met Craig?
Die Mike is anders wel een godvergeten watje.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:54 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
ieieieieiwwwwwwwwwwwwwwwww wat doet ze nou!
Als je bij Mike in bed kan liggen ga je toch niet met Craig?
Wat word ik moe van dat hele Mike-en-Katie-verhaallijn gezeik, pffquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:10 schreef maril het volgende:
Die Mike is anders wel een godvergeten watje.
precies, Mike is saaaai en mietig en braaf, bah.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:10 schreef maril het volgende:
Die Mike is anders wel een godvergeten watje.
Ja. Jennifer stond whisky te zuipen in Craig's hotelkamer, en te schreeuwen wat voor kutwijf Barbar wel niet is, Craig zegt iets als "ik zorg wel voor je", Jennifer kijkt hem scheel aan (of was het geil? geen idee) en ze vallen zoenend op bedquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:49 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Maarruh, ik heb het gemist, Jennifer met Craig??![]()
tsja, dat zou nou ook niet meteen mijn keuze zijn.
Daarbij nog de vader van je eerste vriendje. Ziek, zeg ik je, ZIEK...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:55 schreef Evil-Cherry het volgende:
Jennifer, gadver, dat is je ex-stiefpa![]()
Ach, ze sporen in die familie toch allemaal niet..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:40 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Daarbij nog de vader van je eerste vriendje. Ziek, zeg ik je, ZIEK...![]()
Ook dat nogquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:40 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Daarbij nog de vader van je eerste vriendje. Ziek, zeg ik je, ZIEK...![]()
Zegt volgens mij meer iets over Chris.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:46 schreef Rebbedebje het volgende:
Ach, dat is toch normaal in die soap.
............Emily
Chris |
............Alison
............Molly
Chris |
............Abigail
En ik vergeet vast nog wel iemand.
En ik heb de ochtendherhaling ook weer gemist, lag nog in bed te ronken.
Inderdaad zeg, niet normaal.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:31 schreef jadelovespat het volgende:
Luke gaat aardig uit zijn naadje.....
De leuke originele leeft nu aan de westkust met hubby Keith (Reed Hamilton)quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:54 schreef VinoTinto het volgende:
Waar is Molly eigenlijk?
Ik denk dat Julia dat wel fijn vond....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:31 schreef jadelovespat het volgende:
Luke gaat aardig uit zijn naadje.....
Ik denk dat Nikki en Jordan samen het land ingetrokken zijn. Nikki op zoek naar acteertalent en Jordan op zoek naar een bovenlip.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:21 schreef Moja het volgende:
Waar is die Nikki trouwens geblevenen Jordan
![]()
Ik was ze alweer totaal vergeten.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:27 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik denk dat Nikki en Jordan samen het land ingetrokken zijn. Nikki op zoek naar acteertalent en Jordan op zoek naar een bovenlip.
Moest even denken wie het ook alweer warenquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:44 schreef Foeske het volgende:
[..]
Moest even denken wie het ook alweer waren, zoveel indruk hebben ze gemaakt... Maar van die Nikki had ik sowieso niet zoveel meegekregen, maar bleek dat nou een zus van Jennifer te zijn? En zo ja, op welke manier precies? Ik bedoel: een halfzus of echt ook een kind van Barbar en de vader van Jen (geen idee wie ook alweer haar vader is).
Kwam gisterenavond laat trouwens nog een film tegen met Grayson McCouch (Dusty): Momentum
Hij zag er best leuk uit met z'n lange(re) krulletjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat Julia de stad moest verlaten anders zou lily haar vermoorden.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:52 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Wat staat er in die brief?
Denk dat dat nog in het verleden lig hij is heftig verliefd geweest op Carly meer heeft het af moeten leggen tegen Jack en Mike(kasnoff)quote:Op woensdag 1 november 2006 18:33 schreef tessie het volgende:
Waarom noemt craig mike eigenlijk altijd mike kasnof? Het is toch niet normaal om altijd iemands achternaam erbij te noemen??
Je moet er maar eens op letten, maar dat gebeurt veel vaker. Ik irriteer me daar ook altijd aan.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:33 schreef tessie het volgende:
Waarom noemt craig mike eigenlijk altijd mike kasnof? Het is toch niet normaal om altijd iemands achternaam erbij te noemen??
Ik denk nu ook steeds van..ohja het is weer, naja er is toch nix aan, ga wel wat anders doenquote:Op donderdag 2 november 2006 12:42 schreef Moja het volgende:
ik vind het saai worden eerlijk gezegd. Alle verhaallijnen eigenlijk, ik kijk bijna nooit meer![]()
Dat is net als mij, de helft van de tijd ben ik bezig met andere dingen dan aandachtig aan het kijken.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:28 schreef flubub het volgende:
[..]
Ik denk nu ook steeds van..ohja het is weer, naja er is toch nix aan, ga wel wat anders doen
Het gaat nog minstens een maand door, helaasquote:Op donderdag 2 november 2006 12:29 schreef miss-scofield het volgende:
Ik hoop dat het gedoe met Julia snel is afgelopen, het wordt allemaal een beetje langdradig!!
Ja zo zag het er wel uit..quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:40 schreef Geeranne het volgende:
En dan neemt die sukkel van een Mike, Jennifer waarschijnlijk ook nog terug.![]()
Yepquote:Op maandag 6 november 2006 09:37 schreef Koningin het volgende:
Heeft Jennifer het hem nu verteld of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |