quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:49 schreef DarkElf het volgende:
oehoe een keer met sop in de weer en lily's handen zijn zo ruhuw
Misschien is er nog wel een identical twin sister!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:35 schreef Marvellous het volgende:
Ding Dong! The Witch Is Dead![]()
![]()
![]()
Helaas zal haar naam nog wel enkele weken/maanden uitgesproken worden, maar we hoeven in ieder geval
die janksmoel niet meer te zien...![]()
![]()
Nu je het zegt... die gast was haar natuurlijk om helemaal spuugzat en gelijk heeft ie!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:12 schreef k_i_m het volgende:
Wedden dat die broer het gedaan heeft? Dat ze de boel voor niks hebben schoongemaakt.
ja want ze was ook verlaatst ofzoquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:12 schreef k_i_m het volgende:
Wedden dat die broer het gedaan heeft? Dat ze de boel voor niks hebben schoongemaakt.
Ja! Ookquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:14 schreef Evil-Cherry het volgende:
En dat scheve lachje dan, XcUZ_Me?!![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:37 schreef Salsagirl het volgende:
Mja op zich zou je wel denken dat die broer het heeft gedaan,maar heb toch een gevoel dat het iemand anders is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Back in business.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:23 schreef Shirley het volgende:
Luke heeft het gedaan. Denk ik.Luke was bóós, maar twee geflipte tieners in 1 serie.. Nah..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, Luke denkt toch dat Lily het heeft gedaan?
ja vandaar dat die handschoenen verbrand had ,die hij van Lily had gevonden..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 07:39 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Luke was bóós, maar twee geflipte tieners in 1 serie.. Nah..Trouwens, Luke denkt toch dat Lily het heeft gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door static op 14-10-2006 20:52:43 (Voor de zekerheid.) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door static op 14-10-2006 21:34:33 ]
Iva is geadopteerd door Emma, Holden en Lily zijn derhalve geen bloedverwanteb, net als Luke en Holden dat ook niet zijn. En Jack en Parker ook niet terwijl Will wel een bloedverwant van Parker is maar Jennifer en Paul weer niet, terwijl dat ook broer en zus van Will zijn ra ra.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:13 schreef Christine het volgende:
ik heb dat weeggedaan omdat dat een spoiler is wil jij dat ook doen niemand weet dat in deze niet spoiler topic wat jij schreef en ik dus weglaat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:18 schreef Christine het volgende:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:22 schreef maril het volgende:
[..]
ik heb dat weeggedaan omdat dat een spoiler is wil jij dat ook doen niemand weet dat in deze niet spoiler topic wat jij schreef en ik dus weglaat.
[ Bericht 8% gewijzigd door static op 14-10-2006 20:53:29 ]
Dat verhaallijn is oop dit moment in amerika gaande, ook al is Rose dood.quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:13 schreef Christine het volgende:Oke bovenstaande is overigens geen spoiler dus ieder mag het zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
nou iddquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:06 schreef Angelic_Rose het volgende:
'I'm going to be a sssinger Casssey'....
Is Julia eindelijk dood, zit ik me weer te ergeren aan haar..![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:15 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
ja vandaar dat die handschoenen verbrand had ,die hij van Lily had gevonden..
Dus ben benieuwd..iig wie de dader werkelijk is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Back in business.
Je gaat van Julia naa Celiaquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:06 schreef Angelic_Rose het volgende:
Tegenwoordig neem ik ATWT maar op, want ik kan werkelijk GEEN seconde naar die Celia kijken..![]()
En dat meen ik echt, wat is zij verschrikkelijk zeg met d'r slisstem..![]()
![]()
![]()
![]()
'I'm going to be a sssinger Casssey'....
Is Julia eindelijk dood, zit ik me weer te ergeren aan haar..![]()
Ik vind trouwens wel dat Luke het het beste doet van de nieuwe garde..
Die komt nog het meest geloofwaardig over..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bovenstaande is een echte spoiler, niet lezen als je het echt niet wilt weten wie de dader is.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Zover ik weet kan je het nergens online kijken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:50 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
Hmmz, heeft iemand een idee of je ook ergens online ATWT kan kijken? Ik ben nu een tijd in het buitenland en ik mis m'n soapie..... Het zou mooi zijn als je het zou kunnen bekijken via zoiets als uitzendinggemist.nl, maar daar kan het natuurlijk sowieso niet.
So, anyone?
5 minuten waren meteen verpest...quote:
Kan wel! D'r is ergens een site waar alle scenes staan. Moet je dus wel steeds losse scenes downloaden. Ik kan alleen de site nu niet vinden, maar ik heb hem gevonden dankzij dit topic # 18 of # 19. Wordt wel even zoeken danquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zover ik weet kan je het nergens online kijken.
Je kan wel van elke uitzendig een heel uitgebreid verslag lezen, maar danmoet je wel 'sterk' zijn om niet verder te lezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |