quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:06 schreef Blackletter het volgende:
ik weet het is flauw om vooruit te lezen maar soms kan ik het niet laten![]()
linkjequote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
... ik lees al van wat er bij ons pas in 2008 wordt uitgezonden
.
Btw wel een nederlandse site en heeeeel uitgebreid![]()
http://fansiteatwt.nl/site/home/index.htmlquote:
Toe Rosanna en Craig nog bijelkaar waren was dit de liefste schattigste Cabotquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:18 schreef Heidi- het volgende:
en het was een andere cabot nu toch? gaan ze nu elke afl. andere pakken?.
Deze was er weleens eerder geweest volgens mij..ik d8 hem iig te herkennenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:18 schreef Heidi- het volgende:
ja wordt beetje flauw
en het was een andere cabot nu toch? gaan ze nu elke afl. andere pakken?.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:41 schreef Blackletter het volgende:
ik heb gisteren niet kunnen zienwaar ging hij over?
sorry niet aan gedachtquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:08 schreef Heidi- het volgende:
[..]
er staat paar posts boven je een link --> http://fansiteatwt.nl/site/home/index.html deze, en zoals diegene dan ook zegt klik je dan op vooruitzichtenen dan op donderdag klikken, et voila
ja iddquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:31 schreef DarkElf het volgende:
oeh boehoe moeten we nu ineens medelijden krijgen met Julia?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
ja ik weet hetquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
En ik had 'm nog wel neergezet omdat je er zelf om vroeg![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:41 schreef Blackletter het volgende:Ieieieieuw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar anyway.. Ligt het aan mij of schiet ATWT gewoon niet op.. Dat voortgemodder de hele tijd![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |