ja iddquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:09 schreef DarkElf het volgende:
Ik was zóóó bangBoehoe wat zijn mensen toch gemeen tegen mij...
aan barbara ofzoquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:12 schreef DarkElf het volgende:
ja maar...waar moeten we ons dan aan ergeren?
toen zei ze dat ze dat niet wilde, en werd will kwaad omdat hij dacht dat ze het wel wilde (omdat ze het op z'n feestje ook had gedaan).quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:30 schreef JaneDoe het volgende:
die smoel van barbara
met dr schijnheilige gedoe
trouwens hoe was t de vorige keer afgelopen toen will alison op dr bek had gepakt?
for real?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:32 schreef Blackletter het volgende:
[..]
toen zei ze dat ze dat niet wilde, en werd will kwaad omdat hij dacht dat ze het wel wilde (omdat ze het op z'n feestje ook had gedaan).
juist omdat t een geadopteerd kind isquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:44 schreef DarkElf het volgende:
Pff, tis een geadopteerd kind hoor...
Jajaja niet gaan mailen, dit was een grapje
jeps echtquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:34 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
for real?![]()
had will toch wel wat slimmer ingeschat
ik wil t ook weten!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:51 schreef Blackletter het volgende:
[..]
jeps echt. alison probeerde het nog te redden dat ze heel graag vrienden met hem is enz. maar will was echt kwaad
ik weet wat in el paso is gebeurt![]()
ja ik weet het echtquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:56 schreef DarkElf het volgende:
niet hier plaatsen als je het echt weet, doe maar in het spoilertopic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik weet het is flauw om vooruit te lezen maar soms kan ik het niet laten
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |