quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:06 schreef Blackletter het volgende:
ik weet het is flauw om vooruit te lezen maar soms kan ik het niet laten![]()
linkjequote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
... ik lees al van wat er bij ons pas in 2008 wordt uitgezonden
.
Btw wel een nederlandse site en heeeeel uitgebreid![]()
http://fansiteatwt.nl/site/home/index.htmlquote:
Toe Rosanna en Craig nog bijelkaar waren was dit de liefste schattigste Cabotquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:18 schreef Heidi- het volgende:
en het was een andere cabot nu toch? gaan ze nu elke afl. andere pakken?.
Deze was er weleens eerder geweest volgens mij..ik d8 hem iig te herkennenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:18 schreef Heidi- het volgende:
ja wordt beetje flauw
en het was een andere cabot nu toch? gaan ze nu elke afl. andere pakken?.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:41 schreef Blackletter het volgende:
ik heb gisteren niet kunnen zienwaar ging hij over?
sorry niet aan gedachtquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:08 schreef Heidi- het volgende:
[..]
er staat paar posts boven je een link --> http://fansiteatwt.nl/site/home/index.html deze, en zoals diegene dan ook zegt klik je dan op vooruitzichtenen dan op donderdag klikken, et voila
ja iddquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:31 schreef DarkElf het volgende:
oeh boehoe moeten we nu ineens medelijden krijgen met Julia?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
ja ik weet hetquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
En ik had 'm nog wel neergezet omdat je er zelf om vroeg![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:41 schreef Blackletter het volgende:Ieieieieuw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar anyway.. Ligt het aan mij of schiet ATWT gewoon niet op.. Dat voortgemodder de hele tijd![]()
![]()
![]()
Dat istie al een tijdje.. Hij komt geloof ik nog 1 keertje terug (de acteur), wat er daarna gebeurd weet ik niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:59 schreef Suzziieee het volgende:
Ik lees net dat de echte hal dood is![]()
http://www.cbs.com/daytime/atwt/about/justin/
op andere foto's ziet hij iets beter uitquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:01 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ieieieieuw!![]()
![]()
Maar anyway.. Ligt het aan mij of schiet ATWT gewoon niet op.. Dat voortgemodder de hele tijd![]()
![]()
![]()
Begint een beetje op de Bold en Days te lijken alleen is dat nog een slag tragerquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:01 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ieieieieuw!![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou een gezond persoon wel doen ja..Maar dit is soap weet je nog?? Daarin gebeuren dingen waarvan je denkt..NOU JA ZEG!! zeg het gewoon of doe het gewoon!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:46 schreef Geeranne het volgende:
Ik vind Rosanna zo'n dom wijf, ze had het heus wel tegen Paul kunnen zeg. Ik had zo'n medelijden met Paul.![]()
Tja... wie niet? Gewoon nutteloze scenes op dit moment.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:03 schreef miss-scofield het volgende:
ik word dat gedoe met Katie enzo zo zat!
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:41 schreef Blackletter het volgende:
maandag nieuwIeuw! Ik vind die niet tof hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgen effe video kijken met de aflevering van vandaagGo Hard Or Go Home
http://www.rp-originals.nl
De Boldquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Begint een beetje op de Bold en Days te lijken alleen is dat nog een slag trager![]()
nou eerlijk gezegt vind ik hem beter dan die hem nu speelt... irriteer me dood aan hem!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:01 schreef Relin het volgende:
[..]
Ieuw! Ik vind die niet tof hoor![]()
Morgen effe video kijken met de aflevering van vandaag
joh!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:56 schreef XiChico het volgende:
Met try before you die heeft een nederlander ook een rolletje gehad in ATWT, en nog internview. Hier te zien: http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=340252 rechtsonder, of google video.
Ik kan dat (zo 'snel') niet terugvinden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:01 schreef Heidi- het volgende:
[..]
joh!dat is in vorig topic al voorbij gekomen joh
Ruben Nicolai!was overgens cool om te zien
Hij is echt mijn favo in de lama's, lach me kapot om hem, was leuk om hem in ATWT te zien
.
In nederland moet de ATWT uitzending nog komen , het totstandkoming is wel op tv geweest.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:27 schreef NagChampi het volgende:
[..]
Ik kan dat (zo 'snel') niet terugvinden.
In welke uitzending is dat dan? In amerika of nederland maakt niet uit.
Ik heb het toch niet gewoon gemist he?!!!![]()
Week daarvoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:13 schreef NagChampi het volgende:
En bij welke try before you die was het dan? Toch niet de laatste, want die heb ik gezien.![]()
ja iddquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:53 schreef DarkElf het volgende:
god wat een domme doos is dat toch..belspelletjesmevrouw..
ja dan doe ik het ookquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:29 schreef Evil-Cherry het volgende:
Nou, als James je opdraagt om te scheiden, dan zou zelfs ik dat nog doen. En ik heb niet eens een man, of vriend.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:29 schreef Evil-Cherry het volgende:
Nou, als James je opdraagt om te scheiden, dan zou zelfs ik dat nog doen. En ik heb niet eens een man, of vriend.
mja maar uh..... ze zijn ook allebei zo onweerstaanbaarquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:33 schreef DarkElf het volgende:
simon was toch al "the love of her life"? Hoeveel kan je er hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go Hard Or Go Home
http://www.rp-originals.nl
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Back in business.
nog nooit op geletquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:21 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind Julia's meeacterende neusvleugels elke keer weer een hoogtepunt.
How can you NOT notice them? Mijn god, als ik haar zie, zie ik alleen die neusvleugelsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:39 schreef Blackletter het volgende:
[..]
nog nooit op geletstraks eens naar kijken
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:21 schreef MadGuy het volgende:
volledig mee eens!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:43 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
How can you NOT notice them? Mijn god, als ik haar zie, zie ik alleen die neusvleugels
omdat ik er niet op letquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:43 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
How can you NOT notice them? Mijn god, als ik haar zie, zie ik alleen die neusvleugels
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:21 schreef MadGuy het volgende:
En dan ook nog ruw mét handschoenen aan hequote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:49 schreef DarkElf het volgende:
oehoe een keer met sop in de weer en lily's handen zijn zo ruhuw
Caseyquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Idd!
Hoewel die gozer die met die Celia samen is, ook wel kotswaardig is.
Melkmuil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |