quote:
Op dinsdag 26 september 2006 18:11 schreef Cinch het volgende:[..]
Tutututu dat is ONZ, dit is iets heel anders. Ik zeg dat het waarschijnlijk foute boel is omdat als jij nu al zegt ik krijg een k800i en die verkoop ik binnenkort, dat het dan waarschijnlijk om handel gaat.
Jij krijgt een telefoon en verkoopt tegen een ongetwijfeld hogere prijs dan waarvoor je hem gekocht hebt en of deze handel legaal is kan niemand hier zeggen.
Ik zeg niet dat dit waar is, ik zeg alleen dat het mogelijk is.
[..]
Nee, die zit in de telefoon die meneer binnenkort gaat verkopen omdat hij hem bij voorbaat al niet goed vindt.
Weet verder niet wat ik hier op moet zeggen. Ik wil de telefoon eerlijk verkopen. Ik probeer telefoons, en dan verkoop ik ze weer. Ik ben student (19) en heb een dergelijk dure telefoon niet nodig. Maar ik kan het niet weerstaan om ze toch te kopen en te proberen.
Wat bedoel je met foute boel eigenlijk? Volgens veel kopers en verkopers ben ik te vertrouwen. Op tweakers, marktplaats en speurders heb ik gekocht en verkocht. Altijd vlekkeloos.
Baal er een beetje van dat ik dit moet aanhoren. Mocht ik van meer mensen horen dat ik naar hun mening de boel bedonder, dan blijf ik liever weg. Dat zou de eerste keer zijn, maar als het niet anders gaat