Welkom.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:43 schreef PSyCHOBOy het volgende:
Ik meld me aan als fok!-reperatiemedewerker
quote:Op donderdag 28 september 2006 16:37 schreef droks het volgende:
[..]
Welkom.Heb je ff aan het lijstje toegevoegd.
![]()
Heb ik ook zojuist even aan zitten werken. Rest van de letters, en het onderste deel van de pijl weggehaald; maar ja toen was de inkt weer op..quote:Op donderdag 28 september 2006 15:47 schreef PSyCHOBOy het volgende:
Geenstyle beklad de uitroepteken van FOk! dat kan niet heh
Ik in ieder geval niet. Kijk maar naar het AWF logo. Daar heb ik mijn de laatste week mee bezig gehouden.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:39 schreef ThE-FuNkY het volgende:
wie dit doet, geen idee..
Zouden zo veel kunnen zijn, zoals verbannen leden..
Grijsquote:Op donderdag 28 september 2006 19:34 schreef Smoved het volgende:
Kut, kleur ik net een groot stuk in met de verkeerde kleur(onderin de O)
En de rest van de pijl + nog wat; thuis weer 15%, dus kon weer ffquote:Op donderdag 28 september 2006 17:06 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Heb ik ook zojuist even aan zitten werken. Rest van de letters, en het onderste deel van de pijl weggehaald; maar ja toen was de inkt weer op..
Ik wacht ook wel weer tot morgen.. Laat de kids eerst maar even spelen...quote:Op donderdag 28 september 2006 23:59 schreef xFriendx het volgende:
Ze zijn bezig met het uitroepteken mollen.... kan nu wel wat doen maar dan mollen ze dit meteen weer.
Ik heb later op de avond alvast de lijnen van de punt onder het uitroepteken weer gezet en wat blauw ingekleurd. Ook bij de F wat lijnen hersteld.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:21 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik wacht ook wel weer tot morgen.. Laat de kids eerst maar even spelen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |