Dat is al beter dan Fukquote:Op donderdag 28 september 2006 10:46 schreef MI55ILLE het volgende:
Er staat nu POK
Neen, stond allemaal op dezelfde lijn.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:34 schreef ondeugend het volgende:
Was het uitroepteken ook langer dan de rest van de letters?
Done!quote:Op donderdag 28 september 2006 12:41 schreef ondeugend het volgende:
iemand moet even de onderste zwarte lijn goed zetten... ik ben out of inkt.
quote:TakkU
Kermit en ik hebben Fok! ene beteje zitten verneuken xD
Geplaatst op donderdag 28 september 2006 12:14
goed zo dat zal ze leren!!! ik ga ook helpen ( eerst tz maken )
Hij was nog lagerquote:Op donderdag 28 september 2006 12:55 schreef Repeat het volgende:
Owja ik zie het, hij is net iets te laag, maar dat is zo opgelost met een beetje oranje en wat zwart.
Dit werd alleen gedaan door 2 leden ofzo, omdat heel het TZ logo was verneukt en onder was geschreven met fok..quote:Op donderdag 28 september 2006 12:59 schreef Repeat het volgende:
tz zit ons trouwens gewoon expres te slopen
[..]
![]()
teringlijers, wacht maar, met mn 2x100% is dat hele TZ in 1 keer van dat hele drawball afgeschopt
wie dit doet, geen idee..quote:Denk je dat als wij hen gerust laten ze ons ook gerust laten ofzo? Je hebt toch altijd mensen (kuch pubers) die het leuk vinden hun eigen ding te doen. Of je het nu vraagt of niet. Voor hetzelfde geld zijn het zelfs geen TZ'ers die het doen. Ik zou als FOK'er overal TZ op FOK zetten om zo heel FOK tgn TZ op te zetten ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |