ik snap ook nog niet echt hoe die werktquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:35 schreef Bierbroeder het volgende:
* Bierbroeder weet eindelijk hoe de ruit tool werkt ^^
Dus gelijk de K weer mooi omlijnt
Ik was de lijnen al aan het maken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:30 schreef Repeat het volgende:
Hulp nodig in de F, echt een gigantische verneuking vindt er plaats!!!!!
Ik ben met de paar procent die ik heb de randen van de zwarte lijnen links aan het trekkenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:30 schreef Repeat het volgende:
Hulp nodig in de F, echt een gigantische verneuking vindt er plaats!!!!!
thanks !quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:25 schreef Mister_Slide het volgende:
Alleen jammer dat er een of andere pipo ook ging ''helpen'', maar dat niet met de vierkant-tool deed
Ik wou het ook net posten, gisteren was ie ook al zo breed, het kostte me toen al m'n inkt om hem weer af te slankenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:52 schreef Bierbroeder het volgende:
Welke mafkees is die K zo breed aan het maken?
Dat was met mijquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:00 schreef BoNi het volgende:
Samen met iemand anders de K minder breed gemaakt.
Komt dat niet gewoon doordat steeds minder mensen het logo actief schoonhouden?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:15 schreef Asmodean het volgende:
waarvan is deze aanval eigenlijk? Het logo is echt zwaar beschadigd de afgelopen dagen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |