RABOBANKquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:04 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ik loop net vrolijk de Rabobank binnen, en vraag om een rekening te openen.
Vrouwmens: euuuhmmm weet niet of we daar tijd voor hebben hoor.
Ik:![]()
Euhm de voorwaarde is wel als je een prive rekening opent dat je salaris daar op wordt gestort.
Ik van, ik heb geen salaris, ik heb een eigen bedrijf.
Zij: Ow dan moet je een zakelijke rekening openen.
Ik: Nee, ik zit zakelijk al goed bij de ING en de ABN Amro...
Zij: Waarom zou je meerdere rekeningen moeten hebben?![]()
Ik: (denk gvd waarom zou ik jou dat moeten uitleggen) Betaalgemak hè...
Zij: Nou, je moet als je hier een rekening wilt hebben een zakelijke rekening nemen.... anders kan het niet.
Ik: Ok, mzzls (denkt opeens aan online een rekening aanvragen)
En nu, net online een rekening aangevraagt, stukken makkelijker
Waarom ik bij de Rabo wil? Is de enigste bank die 20 sec. lopen is, handig als ik geld wil storten dus![]()
Samengevat, HOER!
Euhm jaquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:11 schreef Arjan het volgende:
Samengevat, mag wel rekening bij de Rabobank dus
Zo lang het geen Postbank is, gaat het volgens mij redelijk snel.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:11 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Beetje goeie bank verder? En hoelang duurt t overschrijven van rabo naar abn?via internet bankieren?
![]()
[..]
Euhm janog mooier is, als ik over een paar dagen vrolijk daar elke keer naar binnen loop om mn centjes te storten
Onderbouw...quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:12 schreef wendytje het volgende:
rabobank is zowiezo een K.U.T bank!
Dat overmaken is echt minuutjeswerk dacht ik hoor!quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:11 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Beetje goeie bank verder? En hoelang duurt t overschrijven van rabo naar abn?via internet bankieren?
![]()
[..]
Euhm janog mooier is, als ik over een paar dagen vrolijk daar elke keer naar binnen loop om mn centjes te storten
quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:12 schreef wendytje het volgende:
rabobank is zowiezo een K.U.T bank!
Je lult, ik heb me salaris net zo snel als mijn collega's, iedereen heeft een andere bank. Postbank is net zo snel tegenwoordigquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:13 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Zo lang het geen Postbank is, gaat het volgens mij redelijk snel.
Nee hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:31 schreef EdPowers het volgende:
cash geld storten? Zeker zwart geld ofzo?
Alles is toch kut?quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:37 schreef Camplo het volgende:
Banken zijn allemaal KUT
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |