quote:Waarom controleren ze niet gewoon iedereen als ze het weten
Het is dweilen met de kraan open op Schiphol. Er komt zo'n grote stroom cocaine vanuit de Antillen naar Nederland, dat de opsporingsdiensten het niet meer aan kunnen.Meerdere betrouwbare bronnen bevestigen tegenover RTL Nieuws dat vele duizenden kilo's cocaine door koeriers ongemoeid Nederland worden ingesmokkeld.
Op vluchten uit de Antillen zitten vaak tientallen drugskoeriers. Douane en Marechaussee zijn slechts in staat er een paar aan te houden. De meerderheid brengt dus zonder problemen kilo's drugs het land in.
quote:Tsja je kan niet alles tegelijk
Op donderdag 03 januari 2002 18:10 schreef Strolie75 het volgende:
Maar die laten ze ook gewoon binnen
Ze doen een vliegtuigje coke, en een vliegtuige illegalen
quote:wat een toeval weer
bolletjesslikker overlijdt op toilet schiphol
SCHIPHOL (ANP) - Een 46-jarige Bulgaar is woensdag op Schiphol overleden aan een overdosis drugs. Schoonmaakpersoneel vond de man op het toilet. Bij sectie bleek donderdag dat een van de 33 bolletjes cocaïne in zijn lichaam was gescheurd en dit hem fataal was geworden.
De marechaussee en douane onderschepten de afgelopen jaren honderden bolletjesslikkers op Schiphol. De levensgevaarlijke smokkelmethode blijkt nog altijd populair. Sinds 1997 zijn, voor zover bekend, negen bolletjesslikkers overleden, aldus de marechaussee.
Zoeken op illegale zwarte criminele oorlogsmisdadigers die drugkoerier zijn en onderweg vliegtuigkapingen uitvoeren.
Zoiets.
quote:Levensgevaarlijk?? Haha,.. misschien zijn er wel al velen die het er goed vanaf gebracht hebben? Dan is een klein aantal dat sterft respectabel.
De levensgevaarlijke smokkelmethode blijkt nog altijd populair. Sinds 1997 zijn, voor zover bekend, negen bolletjesslikkers overleden, aldus de marechaussee.
quote:hm..het lijkt me slimmer voor ze em uit te kotsen. op zich is het dan niet zo echt vies.
Op donderdag 03 januari 2002 18:22 schreef spaceben het volgende:
eigenlijk wel een vieze gedachte dat jou coke eerst is uitgepoept door een bolletjesslikker... nah ja
quote:what's next? gaan ze hop genetisch manipuleren zodat niemand meer bier lust?
Op donderdag 03 januari 2002 22:17 schreef plok het volgende:
Het wordt tijd dat de coca plant zodanig genetisch wordt gemanipuleerd dat de werkzame stof altijd dodelijk is bij inname. Dan ben je snel van je vraag van de markt af en zal de productie dus vrijwel stil komen te liggen.
Beetje kort door de bocht, maar zo denk ik er wel over.
quote:Bier is niet illegaal. Hoewel je alcohol wel degelijk als slecht voor je gezondheid kan aanmerken vind ik het gezondheidseffect van cocaine veel groter dan van bier. Met bier kan je honderd worden, met coke niet.
Op donderdag 03 januari 2002 22:26 schreef Fean_Fan het volgende:[..]
what's next? gaan ze hop genetisch manipuleren zodat niemand meer bier lust?
Vervolgens hebben we 5 uur omringd door politiewagens en ambulances op de luchthaven van San Juan gestaan voordat we kerosine en permissie om door te vliegen kregen.
Ik sluit niet uit dat de arme kerel ook aan een overdosis is bezweken, omdat een epileptische aanval normaal gesproken op zich niet fataal is voor zover ik weet. Maar ik kon de daaropvolgende dagen helaas niets over het voorval vinden in de kranten.
De controle van de douane op Schiphol leek me vrij grondig. Het viel me op dat met name allochtone jongeren en bohemiene typen uit de rijen gepikt werden, voor nader onderzoek neem ik aan.
quote:Kok zei ook nog: "Het hart van de Nederlandse politiek is geraakt". Jaja, aan de ene kant moordenaars laten lopen en aan de andere kant het leger inzetten om een paar gasten met crack in hun reet achter de tralies te krijgen. De verhoudingen zijn weer ver te zoeken.
Kok: harde aanpak drugssmokkel
DEN HAAG Het kabinet sluit niet uit dat onorthodoxe middelen nodig zijn om de toenemende drugssmokkel via Schiphol aan te pakken.Premier Kok acht het niet onmogelijk dat het leger ingeschakeld wordt om de stroom bolletjesslikkers een halt toe te roepen. Ook houdt Kok de mogelijkheid open om in het uiterste geval twee verdachten in een cel te plaatsen."We hebben niet de luxe dat we een en ander buiten de orde kunnen plaatsen",zei Kok. De Curacaose luchthaven Hato krijgt een apparaat dat cocainebolletjes in en op het lichaam waarneemt,om de toenemende drugssmokkel een halt toe te roepen.
quote:Gelul.
Op donderdag 03 januari 2002 22:29 schreef plok het volgende:[..]
Bier is niet illegaal. Hoewel je alcohol wel degelijk als slecht voor je gezondheid kan aanmerken vind ik het gezondheidseffect van cocaine veel groter dan van bier. Met bier kan je honderd worden, met coke niet.
Coke maakt meer kapot dan je lief is.
Een hele goede kennis van mijn ouders is directeur van het grootste reisbureau op Curacao. Nou was hij afgelopen week hier en hij had echt een bizar verhaal.
Op zijn reisbureau worden uiteraard met grote regelmaat vliegtickets Curacao - Amsterdam verkocht, logisch natuurlijk. Maar nou is het zo dat op vaste dagen er een stuk of 15 tickets méér verkocht worden, en toevallig altijd aan dezelfde mensen. Nog toevalliger werd het toen bleek dat de data waarop die tickets verkocht werden altijd samenvielen met de dienst van 1 en dezelfde douanier aldaar. Dit gaat inmiddels al een geruime tijd zo door, zelfs nadat die kennis dit aan de betreffende instanties heeft laten weten. Antwoord dat hij kreeg: 'Ja meneer we zijn ervan op de hoogte, maar we hebben het te druk met ECHT belangrijke dingen.'
Dan vraag ik je, als het smokkelen van kilo's coke in lichamen van kansarme mensen niet belangrijk meer is, wat is in hemelsnaam dan nog wel belangrijk?
PS. hier in Nederland weet ik het antwoord wel: Snelheidsbekeuringen uitdelen!
Is het dan zo moeilijk om dat op Schiphol met vluchten vanaf de Antillen/Suriname ook te doen? Gewoon, iedereen tassen open als je vanaf daar vliegt. Dan duurt het maar wat langer, maar je bent wel van een hoop gezeik af.
Dat verhaal van Curaçao is helemaal schreinend trouwens..
ineens heb je het ! je wordt drugskoerier !
quote:LOL
Op vrijdag 11 januari 2002 21:19 schreef eRR_ het volgende:
en ik maar werken voor m'n centen..ineens heb je het ! je wordt drugskoerier !
quote:Daar verbouwen ze geen Cocaine maar Heroine maar een leuke theorie hoor
Op zaterdag 12 januari 2002 01:24 schreef Chadi het volgende:
Vind je het gek in Afghanistan wil iedereen van zijn dope en is het nu goedkoper dan een pak suiker.
en idd de prijzen van Heroine zijn de laatste tijd ook flink gedaald
quote:Tja Kok is toch voornamelijk aan het solliciteren naar een Europese positie tegenwoordig. En onze partners zijn niet zo gelukkig met onze uiterst succesvolle exportprodukten.
Op vrijdag 11 januari 2002 20:50 schreef Arcee het volgende:
Teletekst:
[..]Kok zei ook nog: "Het hart van de Nederlandse politiek is geraakt". Jaja, aan de ene kant moordenaars laten lopen en aan de andere kant het leger inzetten om een paar gasten met crack in hun reet achter de tralies te krijgen. De verhoudingen zijn weer ver te zoeken.
quote:Hahaha ja ik ben niet zo goed op die markten thuis
Op zaterdag 12 januari 2002 01:31 schreef BAZZA het volgende:[..]
Daar verbouwen ze geen Cocaine maar Heroine maar een leuke theorie hoor
![]()
en idd de prijzen van Heroine zijn de laatste tijd ook flink gedaald
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |