me bedquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:10 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Waar ben je dan vanaf gelazerd?
Dit antwoord deed mij toch echt even glimlachen moet ik eerlijk zeggenquote:
Staat je bed 1 meter hoog?quote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:17 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Staat je bed 1 meter hoog?
En waarom ligt er een blok hout op je slaapkamer?
bed staat tijdelijk op blokken ivm lekkage / ontvochtiging van een deel van me slaapkamer vloerquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:17 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Staat je bed 1 meter hoog?
En waarom ligt er een blok hout op je slaapkamer?
ik zou een schadeclaim tegen me pa indienen.. hierdoor ben jij je hele leven invalide!quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:59 schreef Vendris het volgende:
[..]
bed staat tijdelijk op blokken ivm lekkage / ontvochtiging van een deel van me slaapkamer vloerik zelf vind dit ook semi onzin maar heb t niet voor me zeggen want woon nog bij me pa die dit hele gebeuren oplost
En wat voor oplossingquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:59 schreef Vendris het volgende:
[..]
maar heb t niet voor me zeggen want woon nog bij me pa die dit hele gebeuren oplost
Als je bed al op die blokken staat, hoe kan jij er dan op vallen?quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:59 schreef Vendris het volgende:
[..]
bed staat tijdelijk op blokken ivm lekkage / ontvochtiging van een deel van me slaapkamer vloerik zelf vind dit ook semi onzin maar heb t niet voor me zeggen want woon nog bij me pa die dit hele gebeuren oplost
Ach zo slaap ik tenminste op me kamer, kan ook hele meuk naar zolder verplaatsen en dat zie ik dus totaal niet zitten.quote:
Dan raad ik je aan je na te laten kijken als je denkt dat dit een grap isquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:15 schreef Rhanna het volgende:
Matige grap hoor.
Geloofwaardigheid: 0quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:15 schreef Vendris het volgende:
[..]
Ach zo slaap ik tenminste op me kamer, kan ook hele meuk naar zolder verplaatsen en dat zie ik dus totaal niet zitten.
Er lagen nog 2 blokken voor andere meubels die we vergeten op te ruimen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |