Want alle pappa's en mamma's kunnen moeiteloos 6000 euro ophoesten natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 september 2006 08:52 schreef Sebash het volgende:
of iedereen gaat zijn handje ophouden bij paps en mams, maar voor studenten is het zwaar k*t, agreed
Dat kan ook ja, die moet ik onthouden, bedanktquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:21 schreef Toeps het volgende:
Als je een master gaat doet, heb je dus al een bachelor. Dan kun je best gaan werken, en in deeltijd je master halen. Of een leer-werk traject, zoals bijvoorbeeld bij accountancy vaak voorkomt. Werkgevers willen heus wel meebetalen aan die master.
Dat kan wel wezen maar feit blijft wel dat voor de overgang naar het bachelor/master systeem iedereen gewoon 4 jaar lang stufi kreeg voor zijn doctoraal en nu opeens moet je na 3 jaar als je je bachelor hebt er maar naast gaan werken. Op WO niveau stelt de titel bachelor niet zoveel voor hoor. Zonder master is je opleiding gewoon nog niet voltooid. Op het HBO ligt dit anders omdat je daar wel net als voorheen vier jaar studeert om je bachelor te krijgen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:21 schreef Toeps het volgende:
Als je een master gaat doet, heb je dus al een bachelor. Dan kun je best gaan werken, en in deeltijd je master halen. Of een leer-werk traject, zoals bijvoorbeeld bij accountancy vaak voorkomt. Werkgevers willen heus wel meebetalen aan die master.
Daar ben ik het mee eens, dat is niet eerlijk. Het voordeel van de Uni tov het HBO verdwijnt dan voor een groot deel. Ik vind wel dat ze die vier jaar termijn in stand moeten houden, welke richting je ook kiest.quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:35 schreef reese.com het volgende:
[..]
Dat kan wel wezen maar feit blijft wel dat voor de overgang naar het bachelor/master systeem iedereen gewoon 4 jaar lang stufi kreeg voor zijn doctoraal en nu opeens moet je na 3 jaar als je je bachelor hebt er maar naast gaan werken. Op WO niveau stelt de titel bachelor niet zoveel voor hoor. Zonder master is je opleiding gewoon nog niet voltooid. Op het HBO ligt dit anders omdat je daar wel net als voorheen vier jaar studeert om je bachelor te krijgen.
Tuurlijk kan dat. Maar het blijft achterlijk dat het CDA studenten wilt demotiveren hun master te halen terwijl er juist zo'n gebrek aan de hoogopgeleiden is.quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:21 schreef Toeps het volgende:
Het CDA heeft nog atlijd geen kamermeerderheid. Kan me moeilijk voorstellen dat er buiten het CDA een partij is die een dergelijk plan zou steunen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:29 schreef Norden_lights het volgende:
als je niet oppast, bedoel het is wel CDA hedie kunnen je heel goed naaien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |