De mijne gaan zeker ook meespringen, voor de fifa komen ze nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We dumpen ze ergens bij de FIFA en gaan springen op I can;t get enough
Jawel mèn, voetbaaaalquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
De mijne gaan zeker ook meespringen, voor de fifa komen ze niet
Ik was even vergeten dat je een grote voetbalfan bentquote:
Ja, hoor. Ik kan mijn favoriete band The Sheer natuurlijk niet missen!quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat je een grote voetbalfan bent![]()
![]()
Maar je gaat wel mee toch?![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, hoor. Ik kan mijn favoriete band The Sheer natuurlijk niet missen!![]()
![]()
Blije Hollandse britpopquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
![]()
Maar is de muziek wat, nog nooit wat van gehoord
Oh dat klinkt goedquote:
Ze stonden 3 jaar terug op Lowlands. Was best ok.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
![]()
Maar is de muziek wat, nog nooit wat van gehoord
Als ik dat had geweten was ik ook later gekomen. 45 minuten fifa gekeken voor niksquote:Op zondag 10 december 2006 09:51 schreef Ang3l het volgende:
Wat deed 't swingen zeg
We waren trouwens te laat, 18:15, maar we mochten nog gewoon binnen.
Door infadels en the sheer waren er tenmiste nog mensen tijdens het fifa toernooi. FIFA zou echt niet opnames willen maken van een half volle zaal met wat FIFA nerds.quote:Op maandag 11 december 2006 08:06 schreef Ang3l het volgende:
Je kon trouwens, vond ik, heel goed aan mensen zien of ze voor FIFA of voor The Infadels kwamengrappig.
Het was idd niet druk meer bij de optredens, maar daardoor niet minder swingend. Ik heb echt enorm staan springen, zeker op de toegift
Ze speelde iets van 40 minuten dacht ik. Het was inderdaad best wel kort, maar dat komt door die klote FIFA.quote:Op maandag 11 december 2006 15:36 schreef Leonos het volgende:
Ze speelde dus niet zolang aan de setlist te zien?
Hoe kan ik die nou vergetenquote:
*slaat*quote:Op maandag 11 december 2006 19:18 schreef kreuk050 het volgende:
Wordt ik hier hard geslagen als ik zeg dat ik Fifa 2007 vaak speel en ook nog leuk vind......:P
Voorlopig nietquote:Op maandag 11 december 2006 20:27 schreef JackHerrer het volgende:
Wanneer komen ze weer naar Nederland? aangezien ze volgens mij elke week wel ergens in Nederland op het podium staan, en ik het concert afgelopen jaar op Lowlands echt een van de beste vond dus en er dus graag nog een keer naar toe wil.
jammer..maar eigen schuld dikke bult, zo te zien zijn er genoeg mogelijkheden geweest om wel te gaan afgelopen maanden..quote:Op maandag 11 december 2006 21:27 schreef Leonos het volgende:
[..]
Voorlopig niet
Zijn een nieuwe cd aan het opnemen enzo...
Wie? Het is een nummerquote:
Brandonquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wie? Het is een nummerDat nummer waarin Matty de hele tijd "I like your head" zingt. Het is overigens wel naar iemand vernoemd, namelijk Brendan Flowers (en nu niet weer wie zeggen he
)
Oh ja, de zanger van Panic! at the Disco schrijf je brendanquote:
ga je schamen. in een hoekje. met van die ezelsoren op.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja, de zanger van Panic! at the Disco schrijf je brendan
Ja dat had ik begrepen, wist alleen niet dat het nr zo heette. Ik gokte na je post er op dat het een cover was van ene Brendan Vegasquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wie? Het is een nummerDat nummer waarin Matty de hele tijd "I like your head" zingt.
quote:Het is overigens wel naar iemand vernoemd, namelijk Brendan Flowers (en nu niet weer wie zeggen he)
Oehquote:Op dinsdag 12 december 2006 01:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja, de zanger van Panic! at the Disco schrijf je brendan
Recent is het wel de toegift jaquote:Op donderdag 14 december 2006 07:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat had ik begrepen, wist alleen niet dat het nr zo heette. Ik gokte na je post er op dat het een cover was van ene Brendan VegasMaar da's geen verassing toch, aangezien ze dat nr volgens mij ALTIJD als einde spelen. Tenminste, in Eindhoven ook en ik meen op Lowlands ook.
Swingt de pan uit
[..]
hmmm?quote:Op woensdag 20 december 2006 19:17 schreef JeroenV het volgende:
De gepimpte krukken op de veiling van 3FM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |