Let toch eens op!quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:39 schreef sig000 het volgende:
Ow is er een nieuwe functie?
Ik weet het wel zeker.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:32 schreef broer het volgende:
Ik lees wel eens bijdragen gelezen van Danny, en ik vermoed dat hij heel blij is met hoe zijn geesteskind is opgegroeid.
Is ie er!!!!?!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:37 schreef broer het volgende:
Overigens verbaas ik me inderdaad wel over de grootte. Er hebben op dit moment, een halve dag nadat het beschikbaar is, al ruim duizend mensen de pm-functie geactiveerd. Ik had niet verwacht dat er zoveel mensen überhaupt actief waren op het forum. Laat staan dat ze de moeite nemen om die functie te activeren.
Sorry broer.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:47 schreef broer het volgende:
Moeten jullie nu echt allebei die stomme fout quoten?
Welke fout? Ik zie het allemaal niet meer.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:47 schreef broer het volgende:
Moeten jullie nu echt allebei die stomme fout quoten?
quote:
En dan ook nog vragen of ik de fout nog eens wil herhalen!quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:50 schreef Lamon het volgende:
Welke fout?
Zo ben ik broer, altijd nieuwsgierig.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:51 schreef broer het volgende:
[..]
En dan ook nog vragen of ik de fout nog eens wil herhalen!
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:53 schreef sig000 het volgende:
Heb 't nu al 3x nagelezen en de fout nog niet gevonden.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:32 schreef broer het volgende:
Ik lees wel eens bijdragen gelezen van Danny
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:54 schreef Lamon het volgende:
(Ik weet niet wat het betekent, maar het staat er en klinkt heel geheimzinnig.)
PM is om over elkaar te roddelen, dat heb ik toch al eerder gezegd.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:58 schreef broer het volgende:
[..]
Géén idee wat je ermee moet. Sowieso dat hele pm'en niet. Ik heb het aangezet, maar ik gok (en hoop) dat het daar ook bij blijft.
Dat klopt toch gewoon?quote:
Dat kun je ook gewoon mailen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ga sig000 morgen PM dat jij soms zo traag van begrip bent bijvoorbeeld.
Dat wordt iets om naar uit te kijken, dat zie ik in één oogopslag!quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:01 schreef Lamon het volgende:
Ik ga sig000 morgen PM dat jij soms zo traag van begrip bent bijvoorbeeld.
Ik was net ff ingelogd, dat is me te teveel toeters en bellen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:04 schreef broer het volgende:
[..]
Dat wordt iets om naar uit te kijken, dat zie ik in één oogopslag!
Daar zou ik te nieuwsgierig voor zijn. Als ik zou zien dat er een bericht is, zou ik te graag willen weten wie er in hemelsnaam mij iets te vertellen heeft.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:12 schreef sig000 het volgende:
Ook wel tof is na een maand eens gaan kijken wat er instaat.![]()
Ik heb Fok op 1 van de 3 monitors en doe de moeite niet om in te loggen. Ze mailen maar.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:16 schreef broer het volgende:
[..]
Daar zou ik te nieuwsgierig voor zijn. Als ik zou zien dat er een bericht is, zou ik te graag willen weten wie er in hemelsnaam mij iets te vertellen heeft.
Zolang je je bewust bent van de functie wel, ja.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:16 schreef broer het volgende:
Daar zou ik te nieuwsgierig voor zijn. Als ik zou zien dat er een bericht is, zou ik te graag willen weten wie er in hemelsnaam mij iets te vertellen heeft.
Op het moment dat ik zoiets aanzet, ben ik me er bewust van. Ik vergeet de functie pas als ik hem uitzet. Ik ben te veel controlfreak om hem eerder te vergeten.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:23 schreef Lamon het volgende:
Zolang je je bewust bent van de functie wel, ja.
Hee, Bjork?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:23 schreef broer het volgende:
Nog even een gestolen linkje uit een ander topic: Sugarcubes - Birthday.
Gestolen, maar wel mooi.
Er gaat iets niet goed hierquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:21 schreef broer het volgende:
[..]
Op het moment dat ik zoiets aanzet, ben ik me er bewust van. Ik vergeet de functie pas als ik hem uitzet. Ik ben te veel controlfreak om hem eerder te vergeten.
Ik vind haar solo nog mooier.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:26 schreef broer het volgende:
Het bandje waar Björk in zong voor ze... uhm... Björk werd.
En je quote ook nog eens geheel willekeurig.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:29 schreef sig000 het volgende:
Er gaat iets niet goed hierIk heb steeds ruim 10x Fok Active Topics.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |