quote:
Doei doeiquote:Op zaterdag 30 september 2006 05:39 schreef Ole het volgende:
Dan heb ik nog even.. en dat terwijl yvonne toch echt weggaat
Trusten!!!!!!
Een hele mooie TVP dusquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:05 schreef broer het volgende:
Het is me nu net te laat, maar ik moet hem nog wel even luisteren in de Luisterpaal, inderdaad.
(Soort van herinneringspost, dus.)
Het is bijna filosofisch, maar: kun je nog een tvp plaatsen als je al eerder in een topic hebt gepost?quote:
Jahwelquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:08 schreef broer het volgende:
[..]
Het is bijna filosofisch, maar: kun je nog een tvp plaatsen als je al eerder in een topic hebt gepost?
De dingen, de dingen...
Ik had een bruiloft.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
Sig?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:15 schreef sig000 het volgende:
vroeg opstaan
Ik moest om 11u in Haarlem zijn.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:19 schreef broer het volgende:
[..]Je hebt de Verboden Woorden ingetypt!
Slap lullen met mooie volzinnen is niets mis mee.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:26 schreef Lamon het volgende:
Ik lees dat FOK! 7 jaar bestaat.
Het is echt bijna treurig dat ik op dit forum nog nooit iets nuttigs of inspirerends geleerd heb zeg.
Buiten het verbeteren van mijn typsnelheid, wat leuke tips en een fijne manier om de tijd te doden (bij mij met name nog in dit specifieke topic), heeft het geen enkele indruk achtergelaten.
Dit moet dan ook zoals vele malen geconstateerd wel een heel groot dom, nietszeggend forum zijn, wat de insteek ook wel was, geloof ik.
Okee, het is niet schokkend of verbazend, maar wel leuk om weer eens te concluderen.
Ik heb wel eens bijdragen gelezen van Danny, en ik vermoed dat hij heel blij is met hoe zijn geesteskind is opgegroeid.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:26 schreef Lamon het volgende:
Dit moet dan ook zoals vele malen geconstateerd wel een heel groot dom, nietszeggend forum zijn, wat de insteek ook wel was, geloof ik.
Ik zie 't meer als een digitaal folkloristisch verschijnsel met een amateuristische insteek.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:32 schreef broer het volgende:
[..]
Ik lees wel eens bijdragen gelezen van Danny, en ik vermoed dat hij heel blij is met hoe zijn geesteskind is opgegroeid.
Ow is er een nieuwe functie?quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:37 schreef broer het volgende:
Overigens verbaas ik me inderdaad wel over de grootte. Er hebben op dit moment, een halve dag nadat het beschikbaar is, al ruim duizend mensen de pm-functie geactiveerd. Ik had niet verwacht dat er zoveel mensen überhaupt actief waren op het forum. Laat staan dat ze de moeite nemen om die functie te activeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |