Bedoel je dat ik niet het grote voorbeeld ben voor alle Fok!-mannen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:48 schreef ElizabethR het volgende:
want mijn reactie was al net zo overdreven bedoeld als die van jou.
Nee, dat is Arceequote:Op zaterdag 30 september 2006 03:50 schreef broer het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik niet het grote voorbeeld ben voor alle Fok!-mannen?
Nee, dat is Tong80, je weet toch!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:50 schreef broer het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik niet het grote voorbeeld ben voor alle Fok!-mannen?
Had je neit gewoon teveel bier op?quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:51 schreef broer het volgende:
[..]
Dat had geen zin. Voor ik het in de gaten had, was hij alweer weg.
Perpetuum mobile! Ik ga er niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat wij een verschillend gevoel voor humor hebben, want mijn reactie was al net zo overdreven bedoeld als die van jou.
Ja, we hebben het topic best een tijd schoon gehouden. Maar nu gaat het weer mis, kennelijk.quote:
Neejquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:52 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, we hebben het topic best een tijd schoon gehouden. Maar nu gaat het weer mis, kennelijk.
Een van ons moest maar eens gaan slapen.
Is het weekend?!quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Neejmeer gezelligheid juist, het is weekend.
Ik ook niet, eeuwig is wel erg langquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Perpetuum mobile! Ik ga er niet aan beginnen.
Mijn hemel!quote:
Ja, oké. Klinkt aannemelijk. Als ik dan maar niet zijn ouderwetse humor en muzieksmaak hoef over te nemen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:52 schreef ElizabethR het volgende:
Nee, dat is Tong80, je weet toch!!![]()
Te veel bier om te applaudiseren? Dat overkomt me nou nooit. Ik ken jouw alcoholconsumptie niet, maar ik heb het gevoel dat het tijd is om eens langs de AA te gaan.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
Had je neit gewoon teveel bier op?
Ik was Tong vergetenquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, dat is Tong80, je weet toch!!![]()
Jij, dus.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:52 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, we hebben het topic best een tijd schoon gehouden. Maar nu gaat het weer mis, kennelijk.
Een van ons moest maar eens gaan slapen.
Nou je het zegtquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:56 schreef broer het volgende:
Te veel bier om te applaudiseren? Dat overkomt me nou nooit. Ik ken jouw alcoholconsumptie niet, maar ik heb het gevoel dat het tijd is om eens langs de AA te gaan.
Echt niet.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:57 schreef Wickedangel het volgende:
Jij, dus.
Hij is bijna aan zijn tax.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:57 schreef Wickedangel het volgende:
Jij, dus.
Concluderende dat jij gaat slapen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:57 schreef ElizabethR het volgende:
Twuste bwoew en Tluste Lamon
Trusten WABolkie
Nee, jij hebt zo je momenten van afnokken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:59 schreef broer het volgende:
[..]
Kun je dat opmaken uit mijn postgedrag?
Jij kunt concluderen man!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Concluderende dat jij gaat slapen?
Ik heb nog een half flesje. Tel uit je winst.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:00 schreef svann het volgende:
Nee, jij hebt zo je momenten van afnokken.
En een PM, dat ook nog.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:02 schreef broer het volgende:
Ik heb nog een half flesje. Tel uit je winst.
Dat zeg ik niet. Dit is een net topic.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:07 schreef Wickedangel het volgende:
Wat heb je nodig als laatste duwtje?![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:09 schreef broer het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Dit is een net topic.
Joh!quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:12 schreef Wickedangel het volgende:
Wat moet ik posten om je weg te krijgen, was de vraag.
Heyquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:59 schreef Ole het volgende:
Trusten k weer eenTong![]()
Eindeliijk ben ik er
Hoi Olequote:Op zaterdag 30 september 2006 05:01 schreef Ole het volgende:
Hoi Bolkesteijn!
ben bang dat het moet om mijn compie weer helemaal OK te krijgen,,,quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja dat moet je ook niet doen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |