Jaloezie is een akelige eigenschapquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Arcee heeft heel veel 1-op-1 meets gehad, begin ik te leren.
En alleen met vrouwen, valt me ook op.
Nou, dat laat aan duidelijkheid niets te wensen over.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:16 schreef Lamon het volgende:
God, ik drink veel te veel voor dat soort precisie.
Dat meisje met dat kinderhoofdje in haar avatar.
Ze was sanen met Barb, degene waarmee Arcee erg vaak zijn dialogen had.
En nog iemand anders, maar daar kan ik al helemaal niet meer opkomen.
Kinderhoofdje is Fannetjequote:Op zaterdag 30 september 2006 03:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
God, ik drink veel te veel voor dat soort precisie.
Dat meisje met dat kinderhoofdje in haar avatar.
Ze was sanen met Barb, degene waarmee Arcee erg vaak zijn dialogen had.
En nog iemand anders, maar daar kan ik al helemaal niet meer opkomen.
Net als die amerikaan in de trein ter hoogte van Haarlem.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wie is dat dan?Dacht altijd dat dat jouw naam was.
Ik gun Arcee zijn eigen harem.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:16 schreef Wickedangel het volgende:
Jaloezie is een akelige eigenschap![]()
DAT was het!quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:19 schreef ElizabethR het volgende:
Kinderhoofdje is Fannetje
quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:19 schreef svann het volgende:
Net als die amerikaan in de trein ter hoogte van Haarlem.
How could they name a town after a place like that!
De resultaten zijn op het forum overduidelijk, iedereen die met Arcee heeft gemeet is nog steeds dol op Arcee.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:20 schreef broer het volgende:
[..]
Je post de resultaten er niet bij.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen als je de streams van vanavond had gevolgd![]()
![]()
Eerste keer dat ik kijk, en ik val gelijk met mijn neus in de roomboterkots
Autisten zijn prima mensen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:23 schreef ElizabethR het volgende:
En de conclusie is dat RC een prima vent is. Klaar!
Damn! Felle reactie, hoor.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:23 schreef ElizabethR het volgende:
En de conclusie is dat RC een prima vent is. Klaar!
Abrassief is dat volgens sig.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:24 schreef Wickedangel het volgende:
Ik lig een beetje op ramkoers vannacht, dames en heren.
Excuus.
Had ik gezienquote:
Nou! Ik hou ook van Dustin Hoffman!!!!!!!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Autisten zijn prima mensen.![]()
Je bent gewoon jaloers!quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:26 schreef broer het volgende:
[..]
Damn! Felle reactie, hoor.
En dan post ik nog niet eens écht onder de gordel.
Nee, ik trek enkel mijn vakken Logica iets te ver door.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou! Ik hou ook van Dustin Hoffman!!!!!!!!
Autisten zijn over het algemeen genomen zeer egoistische mensen, en dat is logisch, want ze kunnen niet anders dan aan zichzelf denken.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:27 schreef Wickedangel het volgende:
Kom maar, kom maarrrrrrrrrrrrr...![]()
Heb je nou ElizabethTudor al opgezocht??quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, ik trek enkel mijn vakken Logica iets te ver door.Reageer niet zo serieus, bitte.
![]()
Pff... Ik date geen Fokkers!quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:30 schreef ElizabethR het volgende:
Je bent gewoon jaloers!
Hoeveel kleine afwijkingen gun je me? Ik heb er nogal wat.quote:Mag hoor, ook jou gun ik een kleine afwijking. Ik vind je verder ook erg lief!!!
Dus het item van de nacht is, dat alle mannelijke FOK!-users eigenlijk gewoon jaloers zijn op Arcee?quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:30 schreef ElizabethR het volgende:
Je bent gewoon jaloers!
Niet altijd. Maar nu welquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:34 schreef broer het volgende:
[..]
Ik wilde van allerlei snedigs verzinnen, maar je hebt gewoon gelijk.
Wat denk je te gaan doen als je hier komt logeren dan?? Nou??quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:33 schreef broer het volgende:
[..]
Pff... Ik date geen Fokkers!
(Gevaarlijke opmerking.)
Een stuk of 13 kan wel hoor.quote:Hoeveel kleine afwijkingen gun je me? Ik heb er nogal wat.
Ja oké, prima hoor. Maar sinds wanneer is broer 'alle mannelijke FOK!-users ??quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dus het item van de nacht is, dat alle mannelijke FOK!-users eigenlijk gewoon jaloers zijn op Arcee?
Ik vind het een leuke kwinkslag, ik ga er gewoon helemaal in mee.
Sorryquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Heb je nou ElizabethTudor al opgezocht??![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja oké, prima hoor. Maar sinds wanneer is broer 'alle mannelijke FOK!-users ??
quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:39 schreef broer het volgende:
Grappig voorval vandaag. Ik zat op een terras en op een bepaald moment stopt er een klein vrachtwagentje aan de overkant. De laadklep gaat open en de chauffeur gaat de vrachtwagen in. Er komt een jongen aanlopen, die klimt op de laadklep en springt er met een salto-achterover weer vanaf. Daarna rent hij weg. Tien seconden duurde het, maar het was bijzonder vreemd.
O, wacht. Was dit niet het 'Vertel iets leuks uit je dag'-topic?
Die jongen waande zich denk ik in het gymnastiek lokaal, wat een durfal.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:39 schreef broer het volgende:
Grappig voorval vandaag. Ik zat op een terras en op een bepaald moment stopt er een klein vrachtwagentje aan de overkant. De laadklep gaat open en de chauffeur gaat de vrachtwagen in. Er komt een jongen aanlopen, die klimt op de laadklep en springt er met een salto-achterover weer vanaf. Daarna rent hij weg. Tien seconden duurde het, maar het was bijzonder vreemd.
Het werd 2 keer gezegd in een half uur tijd tegen broer en tegen mij, dus ik dacht dat het humor was om het in cabaretesk overdreven vorm als statement te bombarderen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:38 schreef ElizabethR het volgende:
Ja oké, prima hoor. Maar sinds wanneer is broer 'alle mannelijke FOK!-users ??
Nee, klopt. Meestal heb ik gelijk.quote:
Ik durf niet meer, geloof ik.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:37 schreef ElizabethR het volgende:
Wat denk je te gaan doen als je hier komt logeren dan?? Nou??![]()
Is dat je verwachting?quote:Een stuk of 13 kan wel hoor.
Zelden.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:39 schreef broer het volgende:
O, wacht. Was dit niet het 'Vertel iets leuks uit je dag'-topic?
En we zijn weer terug bij afquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:45 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, klopt. Meestal heb ik gelijk.
Volgens mij had hij zoiets al vaker gedaan. Het zag er bijzonder sierlijk uit. Dus dat durfal valt wel mee, denk ik.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
Die jongen waande zich denk ik in het gymnastiek lokaal, wat een durfal.
Laten we het er maar op houden dat wij een verschillend gevoel voor humor hebben, want mijn reactie was al net zo overdreven bedoeld als die van jou.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het werd 2 keer gezegd in een half uur tijd tegen broer en tegen mij, dus ik dacht dat het humor was om het in cabaretesk overdreven vorm als statement te bombarderen.
Maar als ik mijn gevoel voor humor precies uit ga leggen is het nog minder grappig dan het al was.. Laat dan maar zitten.
Wel geapplaudiseerd dan?quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:47 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij had hij zoiets al vaker gedaan. Het zag er bijzonder sierlijk uit. Dus dat durfal valt wel mee, denk ik.
Bedoel je dat ik niet het grote voorbeeld ben voor alle Fok!-mannen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:48 schreef ElizabethR het volgende:
want mijn reactie was al net zo overdreven bedoeld als die van jou.
Nee, dat is Arceequote:Op zaterdag 30 september 2006 03:50 schreef broer het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik niet het grote voorbeeld ben voor alle Fok!-mannen?
Nee, dat is Tong80, je weet toch!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:50 schreef broer het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik niet het grote voorbeeld ben voor alle Fok!-mannen?
Had je neit gewoon teveel bier op?quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:51 schreef broer het volgende:
[..]
Dat had geen zin. Voor ik het in de gaten had, was hij alweer weg.
Perpetuum mobile! Ik ga er niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat wij een verschillend gevoel voor humor hebben, want mijn reactie was al net zo overdreven bedoeld als die van jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |