quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:07 schreef Tyler..Durden het volgende:
Mischien Waarschijnlijk heb je de uitstraling van een homo.
En toen werd je wakker en had je een natte broekquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:04 schreef Relneger18 het volgende:
Vandaag had ik weinig les op de uni dus kon ik mooi op tijd samen met mijn broer de trein naar huis nemen.
Dus liepen wij zo naar het station, toen ik in de verte een meisje en een jongen zag aan fietsen
Ik kon van die 100 meter afstand ZO DUIDELIJK zien dat het een 15/16 jarige vmbo breezahslet was (een lelijke ook nog).
Maja ik en mijn broer wilden net de trap aflopen naar het perron totdat die breezah en d'r kutjoch langs fietsten , en INEENS begon die snol spontaan 'HOMO'S!!!' te roepen (zonder enige aanl;eiding :S) met d'r achterlijke maastrichtse kutaccent.
Op het eerste moment dacht ik dat ze het tegen d'r joch had totdat ik merkte dat het tegen ons bedoeld was.
En toen:
Werd ik mad..
BEK DICHT KUTHOER! rolde zo van mijn tong af.
waarop zijn weer iets terugblérde (100 meter verderop)...
dus ik zo van:
KOM DAT HIER ZEGGEN SNOL!
en toen was ze weg.
Ik zou haar zonder pardon de tegels in rammen. EN JA OOK AL IS HET EEN BREEZAH
echte meisjes scheldenniet zonder reden er op los/
ik kots op zulke kindertjes.
zo en nu ben ik denk ik wel stoer![]()
Hmm, waarom maak ik dat soort dingen nou nooit mee?quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:13 schreef DropjesLover het volgende:
pfff, dat soort typetjes kom ik ook wel es tegen, of van die sletjes/sjonnies die ineens SûHKKeeeL tegen je gaan roepen, terwijl je hun nog nooit gezien hebt![]()
damn die ettertjes zijn stoer zeg![]()
ik zal de inkopper niet maken omdat jij vaak erg grappig bent, lief hè van mijquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:14 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Hmm, waarom maak ik dat soort dingen nou nooit mee?![]()
een PS2 kopen?quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:17 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik heb trouwens in mijn hood al menig respect verdiend met de nodige drive-byes. Ook rijd ik vaak in mijn springende auto door de straten. Mij respecteren ze.
Misschien is dat ook een optie voor jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |